AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #41 Skrevet 30. mai 2017 På 22.5.2017 den 0.56, AnonymBruker skrev: Gifter noen virkelig seg i bunaden? Hvis man har gjester som har kledd seg i bunad i bryllupet skiller man seg ikke ut på sin egen dag da.. Anonymkode: bb253...80d De fineste brudene står i bunad. Dessuten trodde jeg bryluppet handlet om å gi sitt ja, ikke å skille seg ut på sin(tydeligvis ikke mannen sin dag ser jeg...) egen dag. Anonymkode: efa1b...f5c 5
Persephone Skrevet 30. mai 2017 #42 Skrevet 30. mai 2017 (endret) Jeg ser det er flere her som liker brukekjolen til Kate Middleton. Hvis dere kan sy eller kjenner noen som kan det, og helst har en del tid til å øve med finere stoffer, så hadde Burda en bryllupsspesial i utgave 3/2017. Der hadde de kjolen som er på bildet under som de sa var ganske lik Kates. Den har en del like elementer, men er selvfølgelig ikke helt lik. Det kunne jo kanskje ha vært noe? Justeringer og å "blande" to mønstre er jo også mulig. Endret 30. mai 2017 av Persephone 1
Silfen Skrevet 30. mai 2017 #43 Skrevet 30. mai 2017 3 timer siden, Mystix skrev: Veldig mange fine bohemske kjoler her, men for meg ligner de mest vanlige sommerkjoler. Det er jo et av poengene for min del all den tid bløtkakekjoler er grusomt imo. 5
Gjest Bruker115236 Skrevet 30. mai 2017 #44 Skrevet 30. mai 2017 Ønsker å gifte meg i en Berta Bridal😍 Drømmen er en av disse, men ville så klart gjort noen endringer i forhold til kløften. Men utenom det er de perfekte. Berta er en så utrolig flink designer😍
Maleficenta Skrevet 30. mai 2017 #45 Skrevet 30. mai 2017 4 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Ønsker å gifte meg i en Berta Bridal😍 Drømmen er en av disse, men ville så klart gjort noen endringer i forhold til kløften. Men utenom det er de perfekte. Berta er en så utrolig flink designer😍 Oj den kjole nr 2 der var vanvittig fin
Krakk Skrevet 30. mai 2017 #46 Skrevet 30. mai 2017 Åh jeg synes denne er fin, men den er ikke helt tradisjonell, så vet ikke om jeg hadde turt haha. Jeg og venninna mi satt akkurat nylig og så på brudekjoler, er så mange fine! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #47 Skrevet 9. juni 2017 Vil gjerne slå ett slag for femtitalls/pinup kjolene! Kjempeelegant, og praktisk nok til både å gifte seg i, danse i og gå på do i! Anonymkode: 81d94...477 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #48 Skrevet 9. juni 2017 Sorry, bildet ble ikke posta!Anonymkode: 81d94...477 1
Thinkerbelle Skrevet 9. juni 2017 #49 Skrevet 9. juni 2017 Nåe slikt hadde vært fint, med tyll (som jeg elsker!) men et sofistikert uttrykk ved halsen, og litt edgy med splitten👌🏼 2
Honey Dew Skrevet 9. juni 2017 #50 Skrevet 9. juni 2017 På 23.5.2017 den 9.43, AnonymBruker skrev: Ville aldri hatt verken stroppeløs, stort "ballskjørt" eller mye blonder. Ingenting for prinsesseaktig - synes det fort blir seende veldig amerikansk ut, og grensa til tacky er hårfin. Tror jeg ville giftet meg i noe helt enkelt og rent som lot brudens trekk skinne mest mulig. Vanskelig å finne noe på stående fot, men f.eks. en fasong som på bildet under. Jeg er høy og slank, så tror det kunne vært en flatterende fasong. Eventuelt ville jeg gått for en bohemsk vintagekjole, gjerne med litt kortere lengde. Syntes f.eks. denne var litt kul, selv om den er ganske spesiell og nesten åttitalls i stilen (er nok fra femtitallet da) Anonymkode: 4893f...744 Den øverste var fantastisk <3
Monstrum Skrevet 9. juni 2017 #51 Skrevet 9. juni 2017 Jeg drømmer om noe lignende som dette: Elsker store skjørt, men kunne aldri tenkt meg stroppeløs. Vil ha med minst 3/4 ermer, ikke bar/åpen rygg, og den må dekke skuldrene godt nok til at man kan ha på seg en skikkelig BH under Også vil jeg ikke ha slep! Jeg har aldri skjønt greia, jeg synes bare det ser fryktelig upraktisk ut, vil heller ha langt slør Men hver sin smak såklart Ok, jeg er kanskje litt kravstor?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #52 Skrevet 9. juni 2017 3 timer siden, Honey Dew skrev: Den øverste var fantastisk <3 Ja....og tenk å hatt den kroppen, hun ser ut som om hun har 2 meter lange bein. Drøm. Anonymkode: 4b785...085
Honey Dew Skrevet 10. juni 2017 #53 Skrevet 10. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja....og tenk å hatt den kroppen, hun ser ut som om hun har 2 meter lange bein. Drøm. Anonymkode: 4b785...085 Er nok fotografen som har gått litt berserk i photoshopen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå