AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #21 Skrevet 23. mai 2017 16 timer siden, Maleficenta skrev: Den var fin. Den ser litt vsnskelig ut ifh til å komme seg inn og ut av bil og når man skal tisse men fantastisk flott kjole Man må nok bare løfte kjolen godt opp. Anonymkode: 4b785...085
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #22 Skrevet 23. mai 2017 Ville aldri hatt verken stroppeløs, stort "ballskjørt" eller mye blonder. Ingenting for prinsesseaktig - synes det fort blir seende veldig amerikansk ut, og grensa til tacky er hårfin. Tror jeg ville giftet meg i noe helt enkelt og rent som lot brudens trekk skinne mest mulig. Vanskelig å finne noe på stående fot, men f.eks. en fasong som på bildet under. Jeg er høy og slank, så tror det kunne vært en flatterende fasong. Eventuelt ville jeg gått for en bohemsk vintagekjole, gjerne med litt kortere lengde. Syntes f.eks. denne var litt kul, selv om den er ganske spesiell og nesten åttitalls i stilen (er nok fra femtitallet da) Anonymkode: 4893f...744 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #23 Skrevet 23. mai 2017 http://s7d1.scene7.com/is/image/BHLDN/40907610_013_a?$zoom-xl$ Anonymkode: c3f27...02c 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #24 Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://s7d1.scene7.com/is/image/BHLDN/40907610_013_a?$zoom-xl$ Anonymkode: c3f27...02c Nydelig! Godt å se det er flere som ikke liker standard stroppeløs prinsessekjole som "alle" går med. Anonymkode: 4c1cc...b12 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #25 Skrevet 23. mai 2017 Noen flere... jeg ser de ikke kom med i HI Anonymkode: 4c1cc...b12 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #26 Skrevet 23. mai 2017 Synes Middleton-søstrene har fantastisk kjolesmak. Ja, sikkert litt større budsjett enn kvinnen i gaten også, men dog En blanding av de to kjolene hadde vært perfekt. Lange ermer som på Kates kjole, høy hals som på Pippas. Anonymkode: 6d731...81c 4
Djungelvrål Skrevet 23. mai 2017 #27 Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes Middleton-søstrene har fantastisk kjolesmak. Ja, sikkert litt større budsjett enn kvinnen i gaten også, men dog En blanding av de to kjolene hadde vært perfekt. Lange ermer som på Kates kjole, høy hals som på Pippas. Anonymkode: 6d731...81c Kjolen til Kate er fantastisk, men jeg syns de spisse puppene ødelegger alt. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ville at puppene skulle se slik ut. 4
ukjentjente Skrevet 24. mai 2017 #28 Skrevet 24. mai 2017 så mye kjedelig her. Nå synes jeg generelt at brudekjoler er kjedelige, ser så og si aldri noen som skiller seg ut. Disse stroppeløse med diamanter og svære tyllskjørt synes jeg grenser til latterlige, utrolig amerikansk og tacky og som tatt ut av say yes to The dress 😃. Men den helt enkle og noen av de med litt mer bohemstil som er postet litt lenger opp var nydelige 😊 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #29 Skrevet 24. mai 2017 7 minutter siden, ukjentjente skrev: så mye kjedelig her. Nå synes jeg generelt at brudekjoler er kjedelige, ser så og si aldri noen som skiller seg ut. Disse stroppeløse med diamanter og svære tyllskjørt synes jeg grenser til latterlige, utrolig amerikansk og tacky og som tatt ut av say yes to The dress 😃. Men den helt enkle og noen av de med litt mer bohemstil som er postet litt lenger opp var nydelige 😊 Dette er en tråd hvor alle kan poste sin drømmekjole. Det er sånn at man ikke kan like alt alle andre liker. Hva er din drømmekjole da? Bidra til tråden i stedet for å kritisere den Anonymkode: 4c1cc...b12 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #31 Skrevet 24. mai 2017 På 5/23/2017 den 13.04, Mystix skrev: Kjolen til Kate er fantastisk, men jeg syns de spisse puppene ødelegger alt. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ville at puppene skulle se slik ut. Det er vel spisse da. Noe de paparazzibildene fra de lurvete fotografene bekreftet. Synes ikke hun trenger å bruke kjoler som gjør henne annerledes, både hun og søsteren er veldig fine. Men liker som sagt Pippas høye hals bedre enn Kates dype V. Forresten når det angår britene så synes jeg de har en utrolig stusselig skikk med at brudgommen skal stå med ryggen til når hun går opp midtgangen. Husker jeg syntes synd på William som stirret fremfor seg, mens Harry snek seg til en liten titt. Blir det nytt kongelig bryllup der borte snart tro? Kanskje mer low key siden Meghan har vært gift før. Men tror de blir et flott brudepar om det kommer til det Her er hun som tv-brud, klarte ikke finne bilde av hennes virkelige bryllup. Men denne var også kjempefin selv om jeg foretrekker ermer. Anonymkode: 6d731...81c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #32 Skrevet 24. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel spisse da. Noe de paparazzibildene fra de lurvete fotografene bekreftet. Synes ikke hun trenger å bruke kjoler som gjør henne annerledes, både hun og søsteren er veldig fine. Men liker som sagt Pippas høye hals bedre enn Kates dype V. Forresten når det angår britene så synes jeg de har en utrolig stusselig skikk med at brudgommen skal stå med ryggen til når hun går opp midtgangen. Husker jeg syntes synd på William som stirret fremfor seg, mens Harry snek seg til en liten titt. Blir det nytt kongelig bryllup der borte snart tro? Kanskje mer low key siden Meghan har vært gift før. Men tror de blir et flott brudepar om det kommer til det Her er hun som tv-brud, klarte ikke finne bilde av hennes virkelige bryllup. Men denne var også kjempefin selv om jeg foretrekker ermer. Anonymkode: 6d731...81c Lette litt til, og dette skal visstnok være fra bryllupet hennes. Ser litt kjedelig ut da, men kanskje hun oppgraderer neste gang Jeg innrømmer det.. kongelige bryllup er min guilty pleasure. Syns det er for lenge siden sist nå, nesten så man håper noen skal skille seg så det kan bli flere av dem Anonymkode: 6d731...81c 1
veraa94 Skrevet 25. mai 2017 #33 Skrevet 25. mai 2017 Jeg vet ikke om jeg noen gang vi gifte meg, men hvis jeg gjør det er drømmekjolen min mormors brudekjole. Den likner litt på brudekjolen til Kate Middelto, men med en rundere hals og kortere på lengden bak. 3
ukjentjente Skrevet 27. mai 2017 #35 Skrevet 27. mai 2017 På 24.05.2017 den 10.45, AnonymBruker skrev: Dette er en tråd hvor alle kan poste sin drømmekjole. Det er sånn at man ikke kan like alt alle andre liker. Hva er din drømmekjole da? Bidra til tråden i stedet for å kritisere den Anonymkode: 4c1cc...b12 ehm jeg sa ko at de som var poster lenger opp var fine. Du trenger ikke ta deg nær av at du og jeg ikke har lik smak
Maleficenta Skrevet 27. mai 2017 #36 Skrevet 27. mai 2017 På 5/23/2017 den 9.43, AnonymBruker skrev: Ville aldri hatt verken stroppeløs, stort "ballskjørt" eller mye blonder. Ingenting for prinsesseaktig - synes det fort blir seende veldig amerikansk ut, og grensa til tacky er hårfin. Tror jeg ville giftet meg i noe helt enkelt og rent som lot brudens trekk skinne mest mulig. Vanskelig å finne noe på stående fot, men f.eks. en fasong som på bildet under. Jeg er høy og slank, så tror det kunne vært en flatterende fasong. Eventuelt ville jeg gått for en bohemsk vintagekjole, gjerne med litt kortere lengde. Syntes f.eks. denne var litt kul, selv om den er ganske spesiell og nesten åttitalls i stilen (er nok fra femtitallet da) Anonymkode: 4893f...744 Den øverste var veldig elegant. Den underste gir meg assosiasjoner til brudepikekjole til en 5 åring 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #37 Skrevet 27. mai 2017 2 timer siden, ukjentjente skrev: ehm jeg sa ko at de som var poster lenger opp var fine. Du trenger ikke ta deg nær av at du og jeg ikke har lik smak Vi er enige så hvorfor skulle jeg ta meg nær? var jeg som opprettet tråden. Men hadde vært koselig om du postet et bilde du også. Anonymkode: 4c1cc...b12
Gjest Yellowrose Skrevet 30. mai 2017 #39 Skrevet 30. mai 2017 På 23.5.2017 den 12.54, AnonymBruker skrev: Noen flere... jeg ser de ikke kom med i HI Anonymkode: 4c1cc...b12 Åhh, nummer to var fin!
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2017 #40 Skrevet 30. mai 2017 Veldig mange fine bohemske kjoler her, men for meg ligner de mest vanlige sommerkjoler. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå