Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #21 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes nyttårs aften er en fæl dag. Det er absolutt ingen andre dagewr som får deg til å føle deg så ensom. Selv om en har venner og sånn. Jeg skjønner folk som blir alvorlig deprimert på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #22 Del Skrevet 2. januar 2005 Ærlig talt, nyttårsaften er jo helt ypperli for oss single. Da er det bare å finne et sted det er mye folk å klemme og danse ivei 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. januar 2005 #23 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne gangen tilbrakte jeg nyttårsaften med to andre single jenter, og det var i grunn veldig hyggelig. Slapp liksom den kjipe følelsen av å stå der alene ved midnatt og se på de lykkelige parene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. januar 2005 #24 Del Skrevet 2. januar 2005 Som enhver annen fest: Muligheter. Her er det muligheter. For så å drikke seg bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #25 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er ikke singel, men feiret nyttår et annet sted enn kjæresten, på en fest med nokså etablert klientell. Var kjempefint det, og heldigvis var disse parene 8og de single) interessante og utadvente. Misliker PAR-middager og fester, jeg, og har trivdes godt med å være singel på nyttårsaften også. Men jeg har vel alltid klart å bli invitert med på et eller annet, små eller store tilstelninger. Like hyggelig om man er te eller tjue, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #26 Del Skrevet 18. februar 2005 Det blir døllt....skal bare eldre kjerringer og trege bygdemenn dit jeg skal....skilte er de og de har alle briller. Mens jeg har bodd på Manhattan. LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå