Gå til innhold

Nyttårsaften som single

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg synes nyttårs aften er en fæl dag. Det er absolutt ingen andre dagewr som får deg til å føle deg så ensom. Selv om en har venner og sånn. Jeg skjønner folk som blir alvorlig deprimert på nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ærlig talt, nyttårsaften er jo helt ypperli for oss single. Da er det bare å finne et sted det er mye folk å klemme og danse ivei 8) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen tilbrakte jeg nyttårsaften med to andre single jenter, og det var i grunn veldig hyggelig. Slapp liksom den kjipe følelsen av å stå der alene ved midnatt og se på de lykkelige parene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er ikke singel, men feiret nyttår et annet sted enn kjæresten, på en fest med nokså etablert klientell. Var kjempefint det, og heldigvis var disse parene 8og de single) interessante og utadvente. Misliker PAR-middager og fester, jeg, og har trivdes godt med å være singel på nyttårsaften også. Men jeg har vel alltid klart å bli invitert med på et eller annet, små eller store tilstelninger. Like hyggelig om man er te eller tjue, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Det blir døllt....skal bare eldre kjerringer og trege bygdemenn dit jeg skal....skilte er de og de har alle briller. Mens jeg har bodd på Manhattan.  

:roll:

LOL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...