Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære baremei, jeg skulle ønske du kunne vært her lenger. Jeg håper du har det bra der du er nå :dagens-rose:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig sterk du var, Baremei - som klarte å tenke på andre den siste tiden og skrive så vakre ord :hjerte:. Ord som mannen din, mini og familien din - i tillegg til oss her inne - setter mer pris på enn du forsto da du skrev dem. Jeg skriver det igjen: Fly høyt, Baremei og se ned på familien din hele tiden. Dere vil møtes igjen :hjerte:.

Takk mannen, for at du deler med oss :klem:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei
6 timer siden, chisandra skrev:

Mannen, hvordan går det med deg og Mini? ❤️

Takk for at du spør! Med Mini går det egentlig ganske greit, han er tilbake i barnehage etter eget ønske. Han snakker mye om mammaen sin, men ikke bare på en trist måte. Han har skjønt at hun ikke er her lenger virker det som. Han savner henne, og det kommer noen tårer innimellom, spesielt når han ikke får det som han vil. Han har alltid vært sånn at når ting ikke går hans vei så gråter han etter den som ikke akkurat har sagt nei til noe. Da blir det jo ekstra sårt når hun ikke er her, men som barn flest så blir han like fort blid igjen.

Med meg går det litt opp og ned. Jeg er sjukemeldt, og merker at dagene blir veldig lange når Mini er i barnehagen. Jeg har aldri vært rastløs før, men nå er jeg det. Jeg må ha noe å holde på med for å holde tankene litt unna. Jeg sliter også med å sove. Det å prøve og slappe av i sengen som vi delte er nesten umulig.

Det er mye folk her på ettermiddag og kveld. Det er både godt og vondt. Vi ler til vi gråter og gråter til vi ler. Vi skal nok klare oss. Tusen takk for alle hilsinger og gode ord!

-M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige ord siste ord A hadde skrevet❤️ Tenker masse på dere! Min erfaring er at sorg på en måte er en hjelpeløs tilstand i begynnelsen, men når man lærer seg å leve med den blir den lettere med tiden, selv om den på et vis alltid vil være der🌹 Godt dere har mange rundt dere i denne tunge tiden❤️ Mange gode tanker sendes deres vei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine tanker går til deg mannen og mini:hug: Tårene kommer når jeg leser om mini som spør etter mammaen sin og får sine vemodige tårer. Stakkar liten :(  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blondie65

Det er godt å høre at du har noen å le og gråte sammen med.

Hvis søvnproblemene vedvarer anbefaler jeg sterkt innsovingstabletter for en ukes tid. Søvn er en av de viktigste kuratorene vi har, den skal gi oss fri fra dagens arbeid og tanker og er derfor viktig. Brukte selv innsovingstabletter den første tiden etter bruddet i forbindelse med skilsmissen og det befridde meg fra tankekjør.

Tenker mye på dere, Mannen og Mini :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...