Gå til innhold

Min siste reise


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

20 timer siden, baremei skrev:

Takk for at du spør! Med Mini går det egentlig ganske greit, han er tilbake i barnehage etter eget ønske. Han snakker mye om mammaen sin, men ikke bare på en trist måte. Han har skjønt at hun ikke er her lenger virker det som. Han savner henne, og det kommer noen tårer innimellom, spesielt når han ikke får det som han vil. Han har alltid vært sånn at når ting ikke går hans vei så gråter han etter den som ikke akkurat har sagt nei til noe. Da blir det jo ekstra sårt når hun ikke er her, men som barn flest så blir han like fort blid igjen.

Med meg går det litt opp og ned. Jeg er sjukemeldt, og merker at dagene blir veldig lange når Mini er i barnehagen. Jeg har aldri vært rastløs før, men nå er jeg det. Jeg må ha noe å holde på med for å holde tankene litt unna. Jeg sliter også med å sove. Det å prøve og slappe av i sengen som vi delte er nesten umulig.

Det er mye folk her på ettermiddag og kveld. Det er både godt og vondt. Vi ler til vi gråter og gråter til vi ler. Vi skal nok klare oss. Tusen takk for alle hilsinger og gode ord!

-M

Takk for oppdatering. 

Skjønner godt det blir vanskelig å sove i sengen dere delte og at du er rastløs..Kan bare referere til mine egne erfaringer, men husker jeg syntes det var ekstremt tøft å dra hjem igjen etter at min sambo døde og sove i samme sengen i begynnelsen. Det blir jo så virkelig, og tomt/rart. Sender gode tanker herfra til deg og mini ! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt målløs. A var et fantastisk menneske, og de siste ordene hennes var nydelige. Tårene renner... Det hele er så urettferdig, men likevel klarte hun å holde roen og skape noe så fantastisk ut av det.

Sender masse gode tanker til deg og Mini, Mannen. Dette får du til. :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mannen!

Det er virkelig trist å høre om A som gikk bort så alt for tidlig. Jeg håper dere klarer dere forholdsvis greit, selv om jeg skjønner at dette er veldig tungt og vanskelig for dere alle. Jeg har fulgt denne tråden under et annet nick tidligere, og må si dere er en veldig imponerende familie! Dere klarte å få fram deres kjærlighet til hverandre gjennom internett, det er det ikke mange som klarer. Hun er nok med dere og passer på.

Jeg fikk selv den samme beskjeden som A for et par uker siden, og hun er et eksempel jeg virkelig vil følge! Når jeg først skal dø vil jeg at det skal være på en så bra måte som mulig. A har virkelig vist meg hva en verdig død er. Hennes tanker rundt livet, døden og familie har brent seg inn i meg. Takk, A!:hjerte:

Håper ikke dette gjør mer vondt enn godt for deg å lese, Mannen. Du hadde virkelig en fantastisk kone, men ingen vet vel det bedre enn du. Masse klemmer til deg og gutten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mannen.

Du skal vite at kona di rakk å sette varige spor hos oss lesere av denne tråden i den korte tiden fra hun opprettet den og til hun vandret videre. Jeg tenker for øvrig på henne hver dag, for det første jeg ser når jeg våkner og det siste jeg ser når jeg legger meg er "Skal hilse fra fjellet", som henger over sengen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, MrsK skrev:

Kjære Mannen!

Det er virkelig trist å høre om A som gikk bort så alt for tidlig. Jeg håper dere klarer dere forholdsvis greit, selv om jeg skjønner at dette er veldig tungt og vanskelig for dere alle. Jeg har fulgt denne tråden under et annet nick tidligere, og må si dere er en veldig imponerende familie! Dere klarte å få fram deres kjærlighet til hverandre gjennom internett, det er det ikke mange som klarer. Hun er nok med dere og passer på.

Jeg fikk selv den samme beskjeden som A for et par uker siden, og hun er et eksempel jeg virkelig vil følge! Når jeg først skal dø vil jeg at det skal være på en så bra måte som mulig. A har virkelig vist meg hva en verdig død er. Hennes tanker rundt livet, døden og familie har brent seg inn i meg. Takk, A!:hjerte:

Håper ikke dette gjør mer vondt enn godt for deg å lese, Mannen. Du hadde virkelig en fantastisk kone, men ingen vet vel det bedre enn du. Masse klemmer til deg og gutten deres.

:hug:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A - for en flott hilsen og noen kloke siste ord! Du har inspirert mange med ditt mot, og jeg er ikke i tvil om at mange av oss vil ta disse ordene med oss videre i livet og leve etter dem! Nyt friheten i den evige fjellheimen:hjerte:

Mannen og Mini, jeg har dere i tankene og heier dere frem mot den dagen vonde følelser blekner og gode minner blomstrer:dagens-rose:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 8/4/2017 den 16.05, MrsK skrev:

Kjære Mannen!

Det er virkelig trist å høre om A som gikk bort så alt for tidlig. Jeg håper dere klarer dere forholdsvis greit, selv om jeg skjønner at dette er veldig tungt og vanskelig for dere alle. Jeg har fulgt denne tråden under et annet nick tidligere, og må si dere er en veldig imponerende familie! Dere klarte å få fram deres kjærlighet til hverandre gjennom internett, det er det ikke mange som klarer. Hun er nok med dere og passer på.

Jeg fikk selv den samme beskjeden som A for et par uker siden, og hun er et eksempel jeg virkelig vil følge! Når jeg først skal dø vil jeg at det skal være på en så bra måte som mulig. A har virkelig vist meg hva en verdig død er. Hennes tanker rundt livet, døden og familie har brent seg inn i meg. Takk, A!:hjerte:

Håper ikke dette gjør mer vondt enn godt for deg å lese, Mannen. Du hadde virkelig en fantastisk kone, men ingen vet vel det bedre enn du. Masse klemmer til deg og gutten deres.

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...