Gjest Trolletrine Skrevet 1. august 2017 #841 Del Skrevet 1. august 2017 Å...skjønne, gode @baremei! Det må ha vært så vondt å forlate alt og alle du var så glad i! Og det må være så uendelig vondt å være de som sitter igjen nå. Men en ting er sikkert: jeg tror du har hatt et vidunderlig liv på de viktigste områdene i livet, og du har mange som er glad i deg. Om livet ble kort, så har du kanskje satt mer spor etter deg enn andre som har levd i 80 år. Og når alt skal summeres opp, så er det kanskje ikke lengden på et liv som er det avgjørende. Kanskje det er mer avgjørende at man har levd et liv til det fulle, at man har ledd og elsket. At man har erfart livet på både godt og vondt, og vet å verdsette det når livet er godt. Jeg tror du @baremei, var et menneske som har levd livet til det fulle. Jeg skulle så inderlig ønske for deg og dine at du hadde blitt værende her mye lengre. At du fikk mer tid med mannen din, den lille sønnen din og alle andre du hadde rundt deg. Men døden kontrollerer vi ikke, og du hadde skikkelig uflaks når det gjelder tid her på jorden. Men jammen har du nok utnyttet den tiden godt! Jeg hadde aldri trodd et fremmed menneske jeg aldri har møtt, skulle komme til å bety så mye for meg. Men det gjør du, hver dag. For hver dag tenker jeg på deg når jeg omgåes mitt eget barn. Min mann. Venner. Livet må verdsettes. Nå. I morgen kan det være for sent. Når du har gjort så mye for meg som du aldri møtte, så undres jeg på hvor mye du betydde for dine nærmeste. Helt sikkert mer enn ord kan beskrive. Tusen takk for alt du ga oss, @baremei. Du hadde vært et eventyr å kjenne😊 Stor kjærlighet gir stor sorg, mannen. Jeg tror dere to hadde en ekte og god kjærlighet, og du må ha det forferdelig nå. Jeg håper og tror du har folk rundt deg som passer litt på deg og lillegutten. Kanskje blir det lettere å puste når begravelsen er over, og alt har roet seg litt. Du var kjempeheldig som fikk være mannen til en så flott dame, og samtidig så veldig uheldig at du måtte miste henne så tidlig. Men du har fått erfare dyp kjærlighet, og du har en nydelig sønn som har masse av @baremei i seg. En fattig trøst, jeg ser jo det, men @baremei er ikke helt borte. Hun er i sønnen deres, på fjellet og i minnene deres, blant annet. Ta vare på deg selv mannen, og husk at du har mange her som bryr seg om dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. august 2017 #842 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Takk for at du delte dette med oss Mannen. Og takk A, for alt du var og er. Siden jeg ikke har så mange ord, må jeg låne noen. Dette er Brian Mays hyllest til Freddie Mercury etter at han døde. A hand above the water An angel reaching for the sky Is it raining in heaven Do you want us to cry? And everywhere the broken-hearted On every lonely avenue No one could reach them No one but you One by one Only the good die young They're only flyin' too close to the sun And life goes on Without you Another tricky situation I get to drownin' in the blues And I find myself thinkin' Well, what would you do? Yes, it was such an operation Forever paying every due Hell, you made a sensation (sensation) You found a way through (found a way through) One by one Only the good die young They're only flyin' too close to the sun We'll remember Forever And now the party must be over I guess we'll never understand The sense of your leaving Was it the way it was planned? And so we grace another table And raise our glasses one more time There's a face at the window And I ain't never, never sayin' goodbye One by one Only the good die young They're only flyin' too close to the sun Cryin' for nothing Cryin' for no one No one but you Endret 1. august 2017 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 1. august 2017 #843 Del Skrevet 1. august 2017 Så utrolig sterkt og rørende å lese.. Kjære @baremei, du er med meg på turer i naturen. Selv om jeg aldri har møtt deg så har du satt dype spor Dypere enn mange jeg faktisk kjenner. Og kjære M - jeg skulle så ønske du kunne beholde din nydelige kone lengre. Hun lever videre i sønnen deres og i hjertene deres. Til og med i hjertene våres her på forumet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripetePysjamas Skrevet 1. august 2017 #844 Del Skrevet 1. august 2017 Vakker tekst 🌹 Varme tanker til deg og Mini, Mannen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. august 2017 #845 Del Skrevet 1. august 2017 Rørende og sterk siste tale fra @baremei Takk for at du publiserte den, Mannen! Tenker på dere... ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. august 2017 #846 Del Skrevet 1. august 2017 Så nydelig skrevet. Hvil i fred, A. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 1. august 2017 #847 Del Skrevet 1. august 2017 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 1. august 2017 #848 Del Skrevet 1. august 2017 Så fint skrevet av Baremei! ❤️ Takk for at du deler med oss M! Tenker masse på dere. hvil i fred kjære Baremei ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 1. august 2017 #849 Del Skrevet 1. august 2017 Klarte ikke holde tårene tilbake når jeg leste siste innlegget til baremei ❤ Tenker på deg og dine kjære ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 1. august 2017 #850 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg gråter sjeldent. Kanskje litt for sjeldent,hvem vet? Jeg er nok en "hard nøtt" :-) men ja. Det kom tårer her også. Bare å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 1. august 2017 #851 Del Skrevet 1. august 2017 Å kjære, gode, vakre A. Dette var så nydelig. Tårene presset seg frem. En god og varm klem til Mannen og Mini. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desree Skrevet 1. august 2017 #852 Del Skrevet 1. august 2017 Unner deg hvilen og freden du har fått, A! ❤ Tusen takk for at du delte din siste reise med oss.. Tenker på deg Mannen, og på barnet deres! Føler så med dere.. ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 1. august 2017 #853 Del Skrevet 1. august 2017 altså.., dette må ha vært fryktelig vanskelig for henne å skrive. Grip dagen, og lev livet nå. Viktig lærdom Kjære mannen. Bruk venner og familie til å komme deg gjennom dagene. De vil så gjerne stille opp for deg. 💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnieM Skrevet 1. august 2017 #854 Del Skrevet 1. august 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 1. august 2017 #855 Del Skrevet 1. august 2017 Tårene triller.. ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 1. august 2017 #856 Del Skrevet 1. august 2017 Så ufattelig nydelig og samtidig så uendelig trist å lese hennes siste hilsen 💕 Jeg skal sende henne noen tanker når jeg går i fjellet 💕 Klem til dere mannen og mini ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 1. august 2017 #857 Del Skrevet 1. august 2017 Kjære Mannen, jeg vet ikke hva mer jeg kan si, enn takk for at du delte A's siste innlegg med oss ❤ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 1. august 2017 #858 Del Skrevet 1. august 2017 Takk Varme tanker til A, Mannen og Mini. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 1. august 2017 #859 Del Skrevet 1. august 2017 For noen nydelige flotte siste ord fra A. Det traff meg veldig godt, særlig det med å utfordre seg selv. Dette har jeg gjort i det siste, det føles godt og jeg kan nok takke A som har inspirert meg til å tørre å leve livet. Godt å høre at begravelsen var fin. Tenker på dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honkaponka Skrevet 1. august 2017 #860 Del Skrevet 1. august 2017 Husk nå å lev livet deres godt. Gjør det i hennes ånd, og ha et innholdsrikt og fint liv. <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg