Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Tenk at A fikk samlet så mange nydelige mennesker i én tråd. Mennesker som ikke kjente A, og gjerne ikke hverandre på forumet, men som blir dypt berørt av henne og viser så mye empati. Som slår en ring av omsorg rundt M og mini, og ikke minst A. Det er så fint å se dette samholdet selv om årsaken til det er uendelig trist :hjerte:

Du skildrer henne så vakkert, M. Det understreker alt vi har lært om henne. 

Varme tanker til dere i prosessen dere er i nå :dagens-rose:

Endret av Tash
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mannen

Jeg har tenkt masse på dere, dere har rørt så mange. :dagens-rose:

Forstår godt at det ikke er så lett å snakke om følelsene dine for venner og familie, det er ofte mye lettere å skrive det. Vi setter stor pris på at du bruker dagboken til det. Her er det mange gode mennesker som "lytter". 

Mange varme tanker og klemmer til dere. :klem::hjerte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare del i vei M! Vi er her for deg og leser alt du skriver. Du må ha det veldig tøft nå. Kan ikke en gang forestille meg hvordan du har det. Håper at du og mini får noen gode stunder fremover selvom alt føles tungt! Jeg tenker ofte på dere! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på dere, og har medfølelse med dere i den dype sorgen. Tusen takk for at dere deler, det gir livet et viktig perspektiv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mannen. Jeg kan ikke forestille meg hva du går gjennom nå. Kona i et vennepar døde av kreft da hun var 30, og etterlot seg ei datter litt yngre enn deres gutt og ektemann. Å se den endeløse sorgen, og å ikke kunne gjøre noe for å lette den var hjerteskjærende. 

Jeg tenker også mye i musikk, og vil gi deg denne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Bare en klem til deg og gutten din, Mannen:hug: Det er en tøff tid for deg nå. Tenker masse på dere❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud så forferdelig trist for både deg, ditt lille barn, mannen din og alle andre rundt deg 😢 

Ord blir så små i en så sterk situasjon. 

Jeg tror på livet etter døden, og jeg husker en drøm jeg hadde med min far som døde av kreft. Først, min far slet mye med temperament, dårlig samvittighet og mindreverdighetskomplekser. Men i denne drømmen her var han helt rolig, fredfull og fri. Han var død i drømmen, men på besøk hos meg i drømmen på en måte.. jeg har aldri sett han så rolig, fredfull og fri før. Og det er det jeg tenker om livet etter døden. Da forsvinner alt det negative man kan tenke og føle. Presset og smerter (både fysiske og psykiske).. helt borte.

Og jeg tror at vi vil forstå livet og meningen med livet fullt ut på et helt annet nivå enn vi kan nå. 

Du forlater dem ikke, men du blir usynlig for dem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Hvil i fred, nydelige A ❤ Jeg kommer aldri til å glemme deg og motet ditt!

Kjære M; du og mini er i hjertet mitt! Jeg håper dere finner veien sammen i sorgen. ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, oppdaget denne tråden først nå, men føler så med deg mann at jeg har ikke ord....kommer  til å tenke mye på dere som de andre her gjør. Hun har nok fått fred nå, men vondt er det for oss som er igjen. Kondolerer så mye, og kos deg så godt du bare kan med fine minner.   :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, men jeg har tenkt på dere i ferien... jeg har tenkt på at dere går gjennom den tøffe siste tiden sammen, mens "alle andre" ser ut til å nyte sommeren. Hvor urettferdig livet kan være. Og jeg tenker på dere nå. På den lille gutten som ikke helt forstår hvorfor mamma er borte, og på mannen som har mistet sin kjæreste.

Takk for turen, baremei.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
6 timer siden, plastfolien skrev:

Ga en sum til kreftforeningen i din ånd, @baremei :hjertesmil: Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme. 

Det har jeg også gjort :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker mye på deg og Mini.

Er det greit for deg å dele når begravelsen skal være? Jeg vil gjerne delta, selv om det bare blir i tankene. A har rørt ved meg på en  måte som gjør at det føles riktig for meg å være "til stede".

Jeg har selvfølgelig full forståelse for det om du vil holde den privat. Det er helt og holdent opp til deg,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...