Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

For en fantastisk dag du har hatt :hjerte: Det  var veldig fint å lese om den. Håper virkelig du får flere slike dager :hug:

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Så fantastisk herlig at du fikk en så fantastisk dag - unner deg det så enormt😃Og veldig bra at du og mannen din også fikk pratet endel. Kan tenke meg at mannen din også har hatt en flott og god dag, og det har sikkert vært noe han har lengtet etter også.

Ønsker deg en helg som blir like god som gårsdagen😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Idag er jeg helt tom for alt, så sender bare et :hjerte: og en :klem: til dere alle og ønsker dere en fantastisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra
2 timer siden, baremei skrev:

Idag er jeg helt tom for alt, så sender bare et :hjerte: og en :klem: til dere alle og ønsker dere en fantastisk helg!

Ønsker deg en så god helg som mulig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Takk alle:hjerte: Dette ble en lang natt med minimalt med søvn og mye smerter. Kjennes ut som en ny infeksjon er på vei. Legene vet ikke hvor mange flere infeksjoner de vil behandle, og da er det egentlig slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Så leit å høre. Håper du kommer deg igjen.

En god klem fra meg ❤️

Endret av Magnifiq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er vanskelig å finne ord nå, men det du skriver får det til å stikke i hjertet mitt ❤. Jeg måtte gi jentene mine en ekstra klem i natt. Takk for alt du orker å dele. Du åpner øynene mine for å være enda mer bevisst på å leve i nuet ❤. Varme tanker og klemmer fra meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trolletrine

Dette var virkelig trist å lese. Jeg tenker at det viktigste nå er at du kan få god smertelindring. Må jo være forferdelig å ha så vondt hele tiden! 

Tenker masse på deg og guttene dine❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre. Håper virkelig du kommer deg igjen. Tårene triller for deg her jeg sitter, du er et fantastisk fint menneske. :hjerte: Jeg er så glad jeg fant denne tråden og fikk bli kjent med deg her inne. :hug: :dagens-rose: og varme tanker til deg. :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære @baremei.

Takk for at du kikka innom meg.  :)

Vet ikke hvorfor siden du ikke sa noe. Men det rørte meg at nettopp DU, i din situasjon, gjorde det.

Det lille jeg kan si, sa jeg der..og vit at vi er mange som berøres av deg.   

Du er ufattelig sterk og tøff.   :roser:  ❤  :hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Tusen takk for at du skriver denne dagboken, du har hjulpet meg mye med vanskelige tanker.

Tenker masse på deg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...