Gå til innhold

hundetåfis?

Gjest miau

Lukter det tåfis av labbene til hunden din?  

3 stemmer

1. 1. Lukter det tåfis av labbene til hunden din?

• Ja
      10
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri tenkt over at kan lukte skikkelig tåfis av hundelabber, før jeg skaffet min siste...Jeg har prøvd å såpe labbene inn ekstra godt, men det hjelper ikke så mye. Det er dessuten litt søtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig hva slags spørsmål som dukker opp her på KG i blandt! :ler:

Men, ja- jeg har merket en svak tåfislukt av potene til min kjære lille spanieljente. Ikke noen sjenerende lukt, men heller en svak, litt salt lukt. Jeg må helt innpå med nesa for å lukte det, så jeg har ikke sett noen grunn til å vaske labbene hennes av den grunn.

Ganske søtt, ja... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hunden min lukter veldig tåfis, men siden jeg ikke har for vane å snuse den på labbene er det ikke det jelt store problemet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg har aldri merket noen tåfislukt hos cocker-gutten vår. Men han har det sikkert, for når han bæsjer blir det svetteavtrykk på asfalten etter tottisene hans (han trykker skikkelig :ler: ). Jeg synes jo bare det er sååå sjarmerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri merket noen tåfislukt hos cocker-gutten vår. Men han har det sikkert, for når han bæsjer blir det svetteavtrykk på asfalten etter tottisene hans (han trykker skikkelig  :ler: ). Jeg synes jo bare det er sååå sjarmerende!

:ler::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hunden min lukter veldig tåfis, men siden jeg ikke har for vane å snuse den på labbene er det ikke det jelt store problemet...  :wink:

Jeg trenger ikke akkurat plukke opp labbene og snuse på de for å kjenne det da.. Jeg skrev innlegg nr3,uten å logge meg inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at "tåfisen" til vofsen vår lukter godt, jeg.

Litt sånn valpeaktig liksom.

Vondt lukter det i alle fall ikke og jeg må stikke nesen heeelt borti for å kjenne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder har svettekjertler kun på labbene (tredeputene) og snuten, så det er ikke så merkelig at det lukter litt tåfis iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Lå senest i går kveld å sniffet på tåfisen til hunden min!

Jeg synes det lukter godt :sjarmor:

Helt enig... minner meg om chop suey :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Revenka

Vår bernerhanne har ikke det jeg kaller tåfis (jeg bruker det ordet når det ikke lukter godt). Det lukter nemlig jasminris av potene til vår hund. Hans kallenavn er ris-plukkeren. Når jeg tar på han sela så får han alltid ett nuss på hver labb når jeg tar bena igjennom. Veldig søt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...