Gjest MasterUbate Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 Heisann Jeg vet ikke om det er bare meg, eller det er sånnmed alle, men jeg mister totalt sexlysten i minuttene etter at jeg har fått orgasme, men det varer kanskje ca. bare i 10 minutter. Noen andre som opplever det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 31. juli 2002 #2 Del Skrevet 31. juli 2002 jeg mister totalt sexlysten i minuttene etter at jeg har fått orgasme, men det varer kanskje ca. bare i 10 minutter. Noen andre som opplever det? Men dette er da ikke noe stort problem -- det er jo bare å ordne seg sånn at du kommer sist, et voilà: Problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arnfinn Skrevet 31. juli 2002 #3 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg tror "MasterUbate" er mann, og da blir diskusjonene litt "skjeiv". Menn har nemlig en mye sterkere "nedtur" etter en orgasme enn kvinner. Sagt litt på fleip: Vet dere hva som er de lengste minuttene i en manns liv? Jo, det er de minuttene etter det har gått for han, og til taxi'n kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 31. juli 2002 #4 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg tror "MasterUbate" er mann, og da blir diskusjonene litt "skjeiv". Menn har nemlig en mye sterkere "nedtur" etter en orgasme enn kvinner. Det er mulig, men rådet om å sørge for å komme sist når man har det slik er egentlig like relevant uansett hvilket kjønn MU tilhører. Det er mulig menns "nedtur" etter orgasme (jeg antar du mener orgasme i form av ejakulasjon, ellers går den jo ikke ned sånn helt uten videre) er mye sterkere enn kvinners -- jeg kan bare snakke for meg selv, jeg. Sagt litt på fleip: Vet dere hva som er de lengste minuttene i en manns liv? Jo, det er de minuttene etter det har gått for han, og til taxi'n kommer.... Det er nok ikke bare menn de minuttene kan være veeeeeldig lange for. *flire* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2002 #5 Del Skrevet 31. juli 2002 Hehe ja...da er det deilig å sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 31. juli 2002 #6 Del Skrevet 31. juli 2002 Nei, jeg har det ikke sånn... Men har vært borti enkelte gutter som har det på den måten... tror det er ganske vanlig (for menn altså). De liker å sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 5. august 2002 #7 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg har det også slik, hvis jeg kommer først. kjedlig å vente på ham liksom! Men jeg kan også ha 10-20 orgasmer etter hverandre hvis jeg gidder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #8 Del Skrevet 5. august 2002 hei! jammen trodde jeg at jeg hadde skaffet meg en sjelevenn her men der tok jeg visst feil! jeg har lenge lurt på det samme, jeg kan holde på i flere timer,men når jeg først får orgasme kan han bare glemme å fortsette - enten han har fått det eller ikke! jeg vil helst ikke at han skal være nær meg i det hele tatt med engang etter at jeg har fått det. men etter hvert kan jeg godt klemmes av han men ikke noe mer. og da er det snakk om 2 3 4 timer etterpå også! dette er ganske ukjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #9 Del Skrevet 5. august 2002 hei! jammen trodde jeg at jeg hadde skaffet meg en sjelevenn her men der tok jeg visst feil! jeg har lenge lurt på det samme, jeg kan holde på i flere timer,men når jeg først får orgasme kan han bare glemme å fortsette - enten han har fått det eller ikke! jeg vil helst ikke at han skal være nær meg i det hele tatt med engang etter at jeg har fått det. men etter hvert kan jeg godt klemmes av han men ikke noe mer. og da er det snakk om 2 3 4 timer etterpå også! dette er ganske kjipt skal jeg si dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #10 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har også det slik etter en 4års lang forhold. I begynnelsen så holdt vi på to-tre ganger etter hverandre med 5min pause i mellom men nå orker jeg ikke mer en en gang. Det er ikke det at jeg ikke er glad i henne. Bare det er sagt. Men nå må jeg vente noen dager før jeg orker å ha en god sex. Men hun er klar nesten hver dag! Hun sier at jeg er så flink. Men hun presser ikke. Jeg tror grunnen er at jeg har blitt slik er at det er ikke like spennende og hemmelighetsfull lenger. Har blitt lei på en måte av det samma, utbrukt? Men sån er live, man må komme overens å leve koslig sammen videre. Det er ikke sex som er viktigst! Det synns jeg hvertfall! Høres dette helt på tryne ut for noen av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå