s0la Skrevet 16. mai 2017 #1 Del Skrevet 16. mai 2017 Hei og velkommen til min dagbok! Her skal jeg oppdatere når jeg kan. Har lovt meg selv å bli flinkere med dagbøker, men er dårlig på å huske. Er jo på KG oftere, så kanskje jeg husker å skrive her. Jeg er en kvinne på 22 med interesse for film, musikk og trening/turgåing. Er glad i jobben min, har en fantastisk kjæreste og et generelt ganske godt liv. ~~~ I dag er jeg på jobb til klokka 21. Har en liten pustepause nå før jeg fortsetter. Skal rydde og vaske etter en lang og hektisk dag... Så er det hjem. Klarte å komme meg opp relativt tidlig i dag. Har slitt med for MYE søvn i det siste, faktisk. Er vel noe jeg kanskje har trengt da... Har sovet 12 timer per natt. Fryktelig mye synes jeg! I morgen skal jeg og kjæresten ha champagnefrokost før vi drar ut og ser på toget. Det ser jeg fram til. Masse god mat og drikke! Og så skal jeg spise masse is. Tenk så fort tiden har fløyet. Plutselig er det midten av mai... Hvor går tiden da!? Jeg føler at året så langt har gått ufattelig fort. Litt for fort egentlig... Nå skal jeg fortsette arbeidet. Skal skynde meg å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 18. mai 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 18. mai 2017 God ettermiddag! Nå har jeg kommet hjem fra et koselig cafebesøk. Hører på litt musikk og skal straks rydde og vaske opp litt etter 17. mai feiringen, Vi fikk tatt det meste i går, men bør støvsuge. Har en del klær som må vaskes også! Var en fin dag i går. Sto opp relativt tidlig, vi lå i senga og slumret før vi begynte med frokosten. Det var MYE god mat. Champagne og vin ble det også og så var det pyntetid. Det jeg liker med kjæresten er at han også liker å pynte seg og vi gjør det sammen. Det er så annerledes fra eksen, som alltid var negativ og hatet å pynte seg. Egentlig har det ikke noe å si om man liker å pynte seg og gjøre seg klar til noe, men han var alltid så sur. Haha! ~~~ Vi har faktisk snakket om å flytte inn sammen fordi vi begge leter etter ny plass uansett. Det blir enklere å finne leilighet fordi vi er to - vi har faktisk råd. Det er ufattelig dyre leiepriser i byen vi bor i, og å finne en leilighet man kan betale alene er veldig vanskelig. I tillegg tror jeg det blir fint å bo med han. Vi har fantastisk kjemi, finner alltid på noe når vi er sammen, trives under samme tak. Jeg har bodd hos han i noen uker tidligere og vi hadde det fint. Klarte å finne på ting både alene og sammen - en god mellomting. Vi er veldig like på mange punkter. Begge er rolige, konfliktskye og positive mennesker. Begge liker å være aktiv og å gjøre noe nytt. Og vi er ærlige, så vi snakker om alt og tør å si vår mening. Men ingen krangling. Verken jeg eller han liker det. Heller å snakke om ting før det blir til krangel! Jeg tror det blir bra, jeg. Mange vil nok si det er tidlig å flytte inn sammen, men jeg tenker at alle forhold er forskjellig. Og hvis det ikke er ment å vare så finner man ut av det uansett om man flytter sammen eller ei. Har en del tanker i dag ser jeg! Nå skal jeg begynne oppryddingen. Ikke at det er mye å rydde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå