Gå til innhold

Esthetique & Decleor


yvonne288

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke så glad i å kjøpe sminke på parfymerier, for all sminken der har så masse andre tilsetningstoffer som er fy fy for huden. Jeg bruker selv bare i.d make up, den skal være veldig bra for huden, for det er bare rene knuste mineraler i dem (og uten noen form for tilsetningstoffer).

Har lyst til å kjøpe en god fuktighetskrem, bruker selv en av Decleor sine kremer, kjempegode! Jeg har uren hud, så jeg må ha en krem som ikke tette porene (uten mineraloljer). og som gir masse fukt.

Jeg fant ut forleden dag at Lancome sine produkter inneholder MASSE mineral oljer, for det sa nemlig en ansatt på en av Esthetique parfymeriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Decleor selges bare hos hudpleiere. Hvis du ikke vil kjøpe sminke eller kremer på parfymeri, kan du kanskje kjøpe parfyme i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva med mascara, øyenskygger, kajaler, neglelakker osv? Tipper du ikke bruker alt det fra Bare Escentuals? Eller, som allerede nevnt, parfyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg var innom parfymelle igår og fikk decleor tips og så de solgte decleor.. går de som hudpleiere?

Dersom parfymeriet er tilknyttet en hudpleiesalong, (Både Parfymelle og Esthetique har noen slike filialer) kan parfymeriet selge hudpleieprodukter som ellers bare selges i salong.

Oppsøk en av disse parfymeriene. Esthetique har felles parfymeri og hudpleiesalong på Glasmagasinet i Oslo, tror også de har et slikt tilbud i Drammen og Bergen. Der får du sikkert kjøpt Decleorprodukter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...