Gå til innhold

Hjul på barnevogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man kun tenker på hjulene på disse tre barnevognene. Hvem er best og passer best til skogen , kjøpesentre, gå tur i boligfelt, gå tur i byen? Hvordan hjul har dere og er dere fornøyd med dem?

IMG_1065.PNG

IMG_1066.JPG

IMG_1067.GIF

Anonymkode: 9c277...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to første vognene ser håpløse ut.. Elendige hjul uten noe demping.. Og man kan ikke vende barnet mot deg. Ville uten tvil valgt lufthjul til alle bruksområder..

Anonymkode: c3bce...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de. Ville helt klart gått for lufthul eller om du skal ha emmaljunga er det mange som er fornøyd med ecco hjul. Har hatt samme modell som siste bilde, og jeg synes den kun duger til sovevogn i bhg. Tung å trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem er egnet for noe annet enn grus og flatt underlag. Skal du på skogstur, så er store hjul og høy kurv under nødvendig. Det samme er en solid vogn, noe ingen av dem er. 

 

 

 

Anonymkode: 6a575...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufthjul med svingbare foran som kan låses! Jeg har dette (Stokke trailz) og det funker bra i terreng og bra på kjøpesenter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en vogn med punkteringsfrie hjul og en med lufthjul (med slange i), begge er trehjullinger. Vil ærlig si at lufthjul er oppskrytt på vogna. Så lenge hjulene er store nok, og vogna har demping, ser jeg virkelig ikke nødvendighet eller poenga med lufthjul, og synes ikke den vogna med lufthjul er så mye bedre å kjøre at det skal bety noe. Bare mas å skifte luftslanger i ny og ne, for de punkterer jo.. Kjører ingen av vognene mine i skogen, mer by-, buss- og kaffekjøring her.

Anonymkode: 45b7d...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God demping og lufthjul er tingen for turer på grus, og i skog og mark. Lufthjul og god demping fungerer overalt, men fordel med liten og lett vogn om du går mye i byen/på kjøpesenter. Svingbare hjul (som kan låses ved behov) er gull. Så min mening er at ingen av dem er brukbare - overhodet.

Anonymkode: 8697c...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun erfaring med lufthjul på en eldre simo, og den er flott å trille på ujevnt underlag med (bortsett fra at vogna er tung!). Veldig stabil og fin. Men foretrekker helt klart noe lettere inne på kjøpesenter. 

Anonymkode: 2c6a8...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...