AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Dette hører jeg stadig vekk. Hvorfor i alle dager synes så mange at 17. mai er årets beste dag? Dere som liker 17. mai, hvorfor? Selv er jeg ingen fan, og har ingen planer om å gå ut av huset Anonymkode: 3cbdd...de9 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Haha, jeg synes det er helt motsatt. Synes bare jeg hører folk klage over hvor mye stress det er med klær, folkemengder og arrangement! Selv liker jeg 17. mai fordi jeg blir glad for enhver anledning til å gjøre hverdagen litt spesiell. Elsker å pynte meg, være sammen med familie og venner og spise god mat. Jeg elsker korpsmusikk og synes det er koselig å se alle de ulike bunadene. Koser meg ute med å se på barnetoget, gå i borgertog og spise kake. Nå har ikke jeg barn da, så kanskje det er litt derfor jeg ikke synes det er noe stress i det hele tatt. Anonymkode: 8894f...f66
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Overvurdert kaotisk dag. Og 17. mai-tog er bare tullete. Avskaff det! Anonymkode: ed5e6...720 2
mjauritz Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Jeg elsker 17 mai Vi har kun en liten som er rett over året, så hos oss tar vi ting i vårt tempo. Vi bor i en liten by, så her er det ikke helt kaos, også bor vi sentrumsnært så vi kan bare traske ned til byen når vi føler at vi skal Vi starter alltid dagen med en god (men vanlig) frokost (baguetter, juice, etc). Så pleier ofte svigers å komme ned før vi går sammen til byen og ser på barnetoget (nieser går), før vi hele familien samles hos svigers for lunsj. Så drar vi på den lokale skolen og spiser kake og snakker med folk (og spiller disse artige/teite spillene hvor man kan vinne en bamse). Senere reiser vi til annen familie og spiser middag og kake, så drar vi hjem når vi vil Jeg elsker det fordi det er så hyggelig, folk er så fine, og for meg så symboliserer det "starten" på sommeren Vi drikker ikke alkohol på denne dagen, og vi stresser veldig lite. Kan være det endrer seg når sjefen i huset blir gammel nok til å lage stress, eller småsøsken kommer, men til nå er det bare en god dag hvor vi pynter oss, feirer og har det hyggelig. Men ja, for meg (oss) som virkelig ikke stresser og bare tar ting som de kommer så er dette en fin dag
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Stress og mas..for oss som ikke er utpreget sosiale er denne dagen et helvete. Reiser sjelden på shopping en lørdag fordi det blir for mye folk, mas og kjas, sier seg selv at 17. mai ikke er drømmedagen. Har barn i skolealder og har derfor ingen mulighet til å bli hjemme på noen år. Begriper ikke hva folk synes er så fantastisk med denne dagen. Skulle gjerne reist på hytta eller bare vært hjemme og stelt i hagen. Om noen år så blir det heldigvis slik. Gleder meg. I mellomtiden pynter jeg meg med bunad, pynter til fest hjemme og later som om jeg gleder meg. For guttungens skyld. Anonymkode: aa10d...014
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå