Gå til innhold

Kjenner og lukter sitron her inne.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal plante sitronfrø i dag jeg, så om noen år kommer hele huset til å dufte sitron. En deilig, sur duft :mynona:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@GulSitron? :ler:

Anonymkode: 6851b...1ac

Hahaha!:fnise::ler:

Gjest Aktivdame
Skrevet
6 minutter siden, C.Tramell skrev:

Hvis du holder opp med den belærende og bebreidende tonen får du færre negative kommentarer. 

Ta det som du vil. Kan ikke påstå jeg tar det så alvorlig. Noen sa til meg. Ta aldri ting alvorlig av det som kommer i kommentarer eller tråder på Kvinneguiden. Og det gjør jeg ikke. 

Treffer med sylspissene. Noen fyrer seg selv opp og lar seg irritere.  Sånn er det i nettaviser og Facebook og har jeg hørt. Har til overs å lese trusler her inne. Så det er bra. 

Skrevet
Akkurat nå, Aktivdame skrev:

Forumet er fint det. Jeg ser bare at det tydelig er noen som kaller forumet for noe det ikke er. Og ser jeg var ikke alene om å se det. Jeg går heller ikke inn på tråder , som langt ifra intresere meg. Bare for å spy dritt om ts for at jeg ikke liker alle ts sine tråder. Ikke går jeg innpå tråder som jeg ikke har interesse av.

Jeg leser tråder og kommenterer tråder som gir meg noe. Som tips jeg kan bruke til det som jeg har interesse av.

Og derfra vil jeg bare si at om du ikke liker mine tråder. Hvorfor kommer du stadig innpå dem. Og ikke klarer annet en å kommentere? Det er noe jeg lurer på.

Det er jo klart jeg treffer punkter til mange her inne. For i enkelte tråder er engasjementet stort. Også på positiv måte fra mange.  Så ja du har et valg. Jeg ser mange ting. Setter ting på spissen , treffer helt klart flere ganger.

Men ser du ikke at du fremstår som enormt belærende, og uttaler deg om et miljø (dette forumet) som du ikke har så god kjennskap til? Dette blir ikke godt mottatt noe sted, og det kan vel være greit å være litt ydmyk for at inntrykkene man har er feil, og at man ikke helt har skjønt hvordan et nytt miljø er og fungerer, som ny et sted? Du snakker i blant til folk som om du vet best hva funksjonen til forumet er, selv bedre enn folk som har vært her i årevis. Det tar tid å bli kjent med kulturen på et nytt sted, om det er på  en arbeidsplass, et forum, eller i et nytt nabolag. 

Du må jo tåle at jeg og andre svarer i trådene dine selv om vi ikke er enige i meningene dine. Dette er et diskusjonsforum, og for meg virker det som du trenger litt tid til å bli kjent med dette, og forstå forskjellen på diskusjon og vanlig samtale. Du bestemmer ikke at kun folk som "liker tråden" og er enige skal svare. Igjen, jeg tror du mangler erfaring med diskusjonsfora  som konsept/miljø?

(Selv om jeg nok er enig i at mange er i overkant krasse, særlig mot brukere i sårbare situasjoner, her inne.)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aktivdame skrev:

Hva du mener eller ikke om meg kan jeg ikke si at jeg tar innover meg. Du kjenner meg ikke. Jeg kjenner deg ikke. Å bryr meg ikke om å analyser folk på slike forumer. Du må bare fortsette å analyser meg. Du kommet nok aldri til bunns.

Det var du som ts av denne tråden tok opp temaet at det lukter sitron her inne. Jeg traff et ømt punkt forstår jeg når jeg skriver at det kan ha noe med din egen fremgangsmåte og oppførsel i tråder på kg å gjøre at det lukter sitron. 

Verden er ikke så enkelt at alle andre er sitroner, men er du sitron selv blir du møtt med andre sitroner. 

Anonymkode: 6ec7d...17e

Gjest Aktivdame
Skrevet
1 minutt siden, Søgni skrev:

Men ser du ikke at du fremstår som enormt belærende, og uttaler deg om et miljø (dette forumet) som du ikke har så god kjennskap til? Dette blir ikke godt mottatt noe sted, og det kan vel være greit å være litt ydmyk for at inntrykkene man har er feil, og at man ikke helt har skjønt hvordan et nytt miljø er og fungerer, som ny et sted? Du snakker i blant til folk som om du vet best hva funksjonen til forumet er, selv bedre enn folk som har vært her i årevis. Det tar tid å bli kjent med kulturen på et nytt sted, om det er på  en arbeidsplass, et forum, eller i et nytt nabolag. 

Du må jo tåle at jeg og andre svarer i trådene dine selv om vi ikke er enige i meningene dine. Dette er et diskusjonsforum, og for meg virker det som du trenger litt tid til å bli kjent med dette, og forstå forskjellen på diskusjon og vanlig samtale. Du bestemmer ikke at kun folk som "liker tråden" og er enige skal svare. Igjen, jeg tror du mangler erfaring med diskusjonsfora  som konsept/miljø?

(Selv om jeg nok er enig i at mange er i overkant krasse, særlig mot brukere i sårbare situasjoner, her inne.)

Som du svarer her selv. Jeg legger frem det slik jeg ser ting. Og folk må bare gjøre som de vil og har gjort.  Noen tar trådene mine slik de er ment. 

Er man hårsår.  Må jeg si at jeg hadde valgt meg et annet forum. Tror ikke kg er stedet da. Etter det jeg har lest i mange tråder, uten å skrevet noe. For jeg kjente ikke bakgrunnen. 

Gjest Aktivdame
Skrevet
7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Skal plante sitronfrø i dag jeg, så om noen år kommer hele huset til å dufte sitron. En deilig, sur duft :mynona:

Sitron er godt i drikker og salater.:yvonne:

Skrevet
2 minutter siden, Aktivdame skrev:

Sitron er godt i drikker og salater.:yvonne:

Er glad i å spise sitron også jeg. Sikkert derfor jeg er så søt, eller sur. Alt ettersom :nori:

Gjest Aktivdame
Skrevet
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Er glad i å spise sitron også jeg. Sikkert derfor jeg er så søt, eller sur. Alt ettersom :nori:

Sur med galgenhumor du. Haha.

Gjest Aktivdame
Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var du som ts av denne tråden tok opp temaet at det lukter sitron her inne. Jeg traff et ømt punkt forstår jeg når jeg skriver at det kan ha noe med din egen fremgangsmåte og oppførsel i tråder på kg å gjøre at det lukter sitron. 

Verden er ikke så enkelt at alle andre er sitroner, men er du sitron selv blir du møtt med andre sitroner. 

Anonymkode: 6ec7d...17e

Jeg tar ikke noe inn over meg eller til meg av hva dere skriver på kg. For det er jo ikke det mest seriøse forumet da. Jeg tror heller ikke på det som blir skrevet. Uten at jeg har en link som beviser og bekrefter det som sies i saker å ting. Selv med bekreftelser så sliter jeg med å tro alt. Og det har lønt seg.  For mye har vært svada.

Endret av Aktivdame
AnonymBruker
Skrevet

Sitron lukter så godt :ninuskapus:

Anonymkode: 434e2...f37

Gjest Aktivdame
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitron lukter så godt :ninuskapus:

Anonymkode: 434e2...f37

Fin farge har den og.😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...