AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #21 Skrevet 14. mai 2017 Jeg gikk fra yasmin til cerazette for to år siden, og det var helt fantastisk. Ingen blødninger og normal sexlyst ! Anonymkode: ec640...d1d
Fame Skrevet 14. mai 2017 #22 Skrevet 14. mai 2017 Men som mange andre sier her så må du nok prøve p piller selv og se åssen du reagerer. Det er veldig individuelt dette her
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #23 Skrevet 14. mai 2017 De som er "best" øker også sjansen for blodpropp betraktelig. Anonymkode: 48c1b...0d1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #24 Skrevet 14. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som er "best" øker også sjansen for blodpropp betraktelig. Anonymkode: 48c1b...0d1 Her må du spesifisere svaret ditt nærmere, og ikke skap unødig forvirring. Jeg var innlagt på sykehus i høst med mistanke om blodpropp, men fikk beskjed om at jeg kunne fortsette å ta cerazette trygt, både når jeg var innlagt og i ettertid. Jeg velger å tro på det jeg ble fortalt på St.Olavs. Anonymkode: ec640...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #25 Skrevet 14. mai 2017 23 minutter siden, Fame skrev: P-pillene overstyrer kroppens egen menstruasjonssyklus ved å etterligne den. Man har en syklus, men den er ikke den normale som man pleier å ha. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Nei, den etterligner ingen syklus, den stopper den. Tro meg, JEG vet hva jeg snakker om. Jeg er i grunn utdannet innen det. Anonymkode: a95cd...b8e 2
Fame Skrevet 14. mai 2017 #26 Skrevet 14. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den etterligner ingen syklus, den stopper den. Tro meg, JEG vet hva jeg snakker om. Jeg er i grunn utdannet innen det. Anonymkode: a95cd...b8e Så bra for deg Jeg vet at den stopper den, men den starter også sin egen som ligner den originale. Jeg er under utdanning hvis det har noen som helst betydning for deg
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #27 Skrevet 14. mai 2017 4 timer siden, Fame skrev: Tror du jeg nettopp har kommet i puberteten? Bare lurer Nei ikke i puberteten. Men en naiv jente i 20 årene.. Siden du er under utdanning. Og ikke har forstått hva det vil si å ha mensen 12-13 ganger i året i 35-40 år. Man blir drittlei!! Setter ikke pris på det etter så mange år. Lykke til, tipper det blir mange aha opplevelser etter hvert som årene går og mensen blir bare verre og verre. Anonymkode: 4ac37...36d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #28 Skrevet 14. mai 2017 Alle i venninnegjengen går på Cerazette, fordi det er en minipille og eneste bivirkningen vi har merket er at man mister mensen. Anonymkode: 1fb80...97b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #29 Skrevet 15. mai 2017 19 timer siden, Fame skrev: Så bra for deg Jeg vet at den stopper den, men den starter også sin egen som ligner den originale. Jeg er under utdanning hvis det har noen som helst betydning for deg Man har ikke syklus på p-piller! Hadde man hatt det så hadde man blitt gravid. Syklus handler jo om eggløsning og det er akkurat det man ønsker å unngå med piller. Man får ikke ekte mensen når man går på piller. Man får blødninger, men disse har ikke noe å gjøre med syklusen. Anonymkode: a76da...f62 1
Fame Skrevet 15. mai 2017 #30 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke syklus på p-piller! Hadde man hatt det så hadde man blitt gravid. Syklus handler jo om eggløsning og det er akkurat det man ønsker å unngå med piller. Man får ikke ekte mensen når man går på piller. Man får blødninger, men disse har ikke noe å gjøre med syklusen. Anonymkode: a76da...f62 Neivel. Gidder ikke diskutere dette mer uansett
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #31 Skrevet 15. mai 2017 På 14.5.2017 den 17.07, Fame skrev: Herregud, man har allikevel en syklus. Da jeg gikk uten piller så kom mensen og varte gjerne en måned, stoppet en ukes tid, kom tilbake og varte en måned. Så for meg setter jeg pris på at mine piller gjør at den kommer og går når den skal. Greit? Fint Er ikke en gang ekte mensen du plager deg selv med, men en bortfallsblødning. Nei, vi må ikke ha bortfallsblødninger, når vi ikke har eggløsning anyways. Anonymkode: d1523...51c 1
Silje92 Skrevet 15. mai 2017 #32 Skrevet 15. mai 2017 Jeg går på mercilon og har gjort det i 10 år 😊 Alltid hatt samme merke, aldri hatt problemer. Minus den gangen dette året som det var utsolgt i Norge, da ble det kluss i systemet 😂 ja, du har blødning, men kan fint hoppe over på sommeren. Jeg liker bekreftelsen på at alt er som det skal være 🙊 du har også 12 timer på deg til å ta pilla, men jeg tar den bare når jeg står opp. Å anbefale en p-pille blir vanskelig da alle kropper er skrudd sammen forskjellig 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå