AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg er i tiltak og har sliti 2 par sko i løpet av de 8 månadene. Kan jeg søke om støtte til nye sko? Eventuelt hvor? Har ikke råd til å kjøpe nye.. Anonymkode: 6a09e...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvor? Blir vel Nav det. Anonymkode: 27106...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. mai 2017 #3 Del Skrevet 14. mai 2017 Bedriften kan søke dersom de har konkrete utgifter knyttet til tiltaket (for eksempel arbeidsklær) men jeg har ikke hørt at de som er i tiltaket ikke det. Dersom du har AAP er det flere muligheter, men kan ikke komme på noe annet enn kjørepenger her og nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Del Skrevet 14. mai 2017 Har ikke AAP... Men skal høre med nav. Har ikke råd rett og slett til å slite ut fler! Anonymkode: 6a09e...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå