estrella Skrevet 20. mai 2017 #41 Del Skrevet 20. mai 2017 1000 kr er ikke uvanlig nei, ikke i de jeg har vært i. Blir jo mer hvis man skal på byen. Men det er mulig å si at det blir for dyrt og om du kan være med på deler av det for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 20. mai 2017 #42 Del Skrevet 20. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 1000 er helt normalt. Jeg arrangerte utdrikningslag for et par år siden. Vi va 14 stk. Vi gjorde da følgende: frokost med alkohol (punsj, sprudlende, øl), drinkkurs, grilling med øl/vin, tilbake til der frokosten var for leker og mer vin, øl, punsj. Taxi til byen. Deltakere kjøpte drikke selv på byen. Resten i gangavstand. Kjøpte masse alkohol på taxfree for å spare på kostnader og slet med meg 12 kg i vin og sprudlende i kofferten. Endte med å gå 2500,- over budsjett og ta dette ut av egen lomme. Vae utrolig slitsomt å planlegge med deltakere som deg,som ikke ville betale og ikke har et realistisk syn på hva ting koster. Men klarte å få til en hyggelig dag for venninnen min med å planlegge i god tid og betale litt selv. Mine deltakere var i det minste villig til å betale 1000,- hver så jeg hadde noe å jobbe med. Bryllupet er en av de største begivenhetene i din venninnes liv, og utdrikningslaget en stor del av bryllupet. Det koster penger å dra i bryllup, ja: utdrikningslag, muligens reise og hotell, gave, antrekk. Til gjengjeld får du lov til å dele øyeblikket med brudeparet og dra på fest som de har betalt 100 000-400 000 for. Er du ikke villig til å betale 1000,- for å gjøre utdrikningslaget til en hyggelig og minneverdig opplevelse for venninnen din, er du med andre ord ikke god nok venninne til å delta i bryllupet. Anonymkode: 7679e...0a0 Wow! (and not in a good way) Stakkars deg, ja, det må ha vært slitsomt med disse dårlige venninnene til bruden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 20. mai 2017 #43 Del Skrevet 20. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er hyggelig for deg at du setter pris på disse tingene. Men det er vel hva bruden liker å gjøre som bør være fokus i utdrikningslaget? Anonymkode: 7679e...0a0 Nei, jeg tror du tar feil. Jeg tror det er forlover som skal skinne som superforlover og verdens beste venninne som gjør så stas på bestevenninnen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #44 Del Skrevet 20. mai 2017 Gjerrigknarker! Folk har garantert penger til dette. Norske kvinner bruker MASSE sminke etc, om dere liksom er fattigfranser, stopp med dragqueen falskt hår etc. Vil ikke sier dere....? Bra prioritering! Anonymkode: 8697b...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #45 Del Skrevet 20. mai 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 1000 er helt normalt. Jeg arrangerte utdrikningslag for et par år siden. Vi va 14 stk. Vi gjorde da følgende: frokost med alkohol (punsj, sprudlende, øl), drinkkurs, grilling med øl/vin, tilbake til der frokosten var for leker og mer vin, øl, punsj. Taxi til byen. Deltakere kjøpte drikke selv på byen. Resten i gangavstand. Kjøpte masse alkohol på taxfree for å spare på kostnader og slet med meg 12 kg i vin og sprudlende i kofferten. Endte med å gå 2500,- over budsjett og ta dette ut av egen lomme. Vae utrolig slitsomt å planlegge med deltakere som deg,som ikke ville betale og ikke har et realistisk syn på hva ting koster. Men klarte å få til en hyggelig dag for venninnen min med å planlegge i god tid og betale litt selv. Mine deltakere var i det minste villig til å betale 1000,- hver så jeg hadde noe å jobbe med. Bryllupet er en av de største begivenhetene i din venninnes liv, og utdrikningslaget en stor del av bryllupet. Det koster penger å dra i bryllup, ja: utdrikningslag, muligens reise og hotell, gave, antrekk. Til gjengjeld får du lov til å dele øyeblikket med brudeparet og dra på fest som de har betalt 100 000-400 000 for. Er du ikke villig til å betale 1000,- for å gjøre utdrikningslaget til en hyggelig og minneverdig opplevelse for venninnen din, er du med andre ord ikke god nok venninne til å delta i bryllupet. Anonymkode: 7679e...0a0 Se her. En bridezilla. Anonymkode: d4f69...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå