AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg var hos tannlegen for et par uker siden, de fylte et hyll, nå kjenner jeg at det ikke er helt greit der og lurer på om fyllingen ikke var dekkende nok. Hvis jeg drar til tannlegen for å undersøke og evt. få dette ordnet, må jeg da betale på nytt for dette? Anonymkode: 93b3c...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. mai 2017 #2 Del Skrevet 13. mai 2017 En seriøs tannlege burde fikse det uten at du betaler noe, men det beste du kan gjøre er å ta en telefon og høre med dem. Jeg oppevde noe lignende og betale ikke noe for ny fylling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 13. mai 2017 #3 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg ville også tatt en telefon til tannlegen og forklart situasjonen. Er det gjort en dårlig jobb så bør du ikke betale noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Del Skrevet 13. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos tannlegen for et par uker siden, de fylte et hyll, nå kjenner jeg at det ikke er helt greit der og lurer på om fyllingen ikke var dekkende nok. Hvis jeg drar til tannlegen for å undersøke og evt. få dette ordnet, må jeg da betale på nytt for dette? Anonymkode: 93b3c...10f Det må du ringe eller maile tannlegen din om. Vi andre vetmikke hvordan tannlegen vurderer saken. Anonymkode: b6d3b...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå