AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #21 Del Skrevet 13. mai 2017 26 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Sorry TS du får ikke noe street creds av det Ikke alle tråder på kg handler om ts. Det er bare en tenkt situasjon da jeg hverken vet om eller kjenner til noen selv. Anonymkode: 11dd3...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 13. mai 2017 #22 Del Skrevet 13. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle tråder på kg handler om ts. Det er bare en tenkt situasjon da jeg hverken vet om eller kjenner til noen selv. Anonymkode: 11dd3...95e Hverken du eller noen du kjenner? Kan jeg ikke tro Hvorfor ikke spørre om noe mer spennende da, som f.eks hva det betyr når en valp legger ørene flatt bakover når den ser deg, eller hvorfor noen bussjåfører ikke åpner opp bake 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 13. mai 2017 #23 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg har virkelig ingen oversikt over hvem som følger vennene mine. Jeg pleier aldri å sjekke sånt, så med mindre Brad Pitt skriver en kommentar akkurat idet jeg er innom og ser det med egne øyne er sjansen stor for at jeg aldri får med meg at han følger den jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #24 Del Skrevet 13. mai 2017 26 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Hverken du eller noen du kjenner? Kan jeg ikke tro Hvorfor ikke spørre om noe mer spennende da, som f.eks hva det betyr når en valp legger ørene flatt bakover når den ser deg, eller hvorfor noen bussjåfører ikke åpner opp bake Er det for uinteressant spørsmål, hvorfor bryr du deg om å kommentere? Gå og ta deg en bolle. Anonymkode: 11dd3...95e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 13. mai 2017 #25 Del Skrevet 13. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det for uinteressant spørsmål, hvorfor bryr du deg om å kommentere? Gå og ta deg en bolle. Anonymkode: 11dd3...95e Nei jeg er på slankern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #26 Del Skrevet 13. mai 2017 En av mine venner som er veldig flink til å tegne/male, har etter lang tids pause begynt med det igjen og legger tegningene ut på instagram. Her om dagen la han ut et bilde av den ene karakteren i American Gods og skuespillerinnen delte det på Twitter-kontoen sin! Det syntes jeg var veldig kult! 😊 Anonymkode: e6fc4...8f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #27 Del Skrevet 13. mai 2017 49 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Nei jeg er på slankern Sååå du vet ikke hva "å ta deg en bolle" betyr engang? Greit å vite hvor kunnskapsløse noen er. Anonymkode: 11dd3...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 13. mai 2017 #28 Del Skrevet 13. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sååå du vet ikke hva "å ta deg en bolle" betyr engang? Greit å vite hvor kunnskapsløse noen er. Anonymkode: 11dd3...95e Hvor kunnskapsløse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mai 2017 #29 Del Skrevet 13. mai 2017 Hadde ikke tenkt over det. Hadde det vært en kjendis jeg liker hadde jeg kanskje spurt om vedkommende kjente personen og hvordan, men mest av nysgjerrighet ikke fordi jeg synes det er merkelig å kjenne en kjendis. Norsk da, men Erlend Loe følger meg på både Twitter og intstagram. Aner ikke hvorfor, jeg følger nemlig ikke han. Synes det er litt gøy, men er ingenting jeg snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2017 #30 Del Skrevet 19. mai 2017 På 12.5.2017 den 14.38, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om det? (Og med kjendiser mener jeg internasjonale kjendiser, ikke norske a, b,c,d kjendiser. Og begge følger hverandre.) Anonymkode: 11dd3...95e Gir fanden, ikke min sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #31 Del Skrevet 19. mai 2017 Går det ann å se hvem som følger deg eller andre altså? Anonymkode: 06d4b...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #32 Del Skrevet 20. mai 2017 En venninne av meg blir fulgt av Jenner's jentene og ene Kardashians, et par andre kjendiser og fåttkommentar fra Sophia Bush. Jeg syntes det er kult. Selv har jeg fått 1 likes av Gwen Stefani Det er jo morro 😄 Anonymkode: 2f0da...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå