Gå til innhold

Flere som har hatt problemer med Komplett Mastercard?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg avbestilte en vare, og nå flere uker senere er beløpet fortsatt reservert på kortet. Sendte mail til kundeservice, men de svarer jo ikke! Skal selvfølgelig ringe når jeg får tid, men dette er for dårlig syns jeg... Hva er deres erfaring?

Anonymkode: 414d0...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jo ikke noe direkte med MasterCardet å gjøre. Det er butikken der du avbestilte som må heve reservasjonen på kortet. Det samme ville vært tilfelle dersom du f.eks. benyttet Dnb MasterCard.

Anonymkode: dc671...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avbestilte en vare, og nå flere uker senere er beløpet fortsatt reservert på kortet. Sendte mail til kundeservice, men de svarer jo ikke! Skal selvfølgelig ringe når jeg får tid, men dette er for dårlig syns jeg... Hva er deres erfaring?

Anonymkode: 414d0...448

Det er butikken som du leverte varen hos som er ansvarlig for dette, ikke Komplett. Skaff deg en kredittnota og utskrift at pengene er returnert fra butikken før du klager på en 3-part i saken.

Anonymkode: ddae7...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jo ikke noe direkte med MasterCardet å gjøre. Det er butikken der du avbestilte som må heve reservasjonen på kortet. Det samme ville vært tilfelle dersom du f.eks. benyttet Dnb MasterCard.

Anonymkode: dc671...df6

Greia er at det SER ut som reservasjonen er hevet fra butikkens side, for beløpet er borte fra listen over transaksjoner? Det forsvant og så dukket det opp igjen i benyttet saldo...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er butikken som du leverte varen hos som er ansvarlig for dette, ikke Komplett. Skaff deg en kredittnota og utskrift at pengene er returnert fra butikken før du klager på en 3-part i saken.

Anonymkode: ddae7...5d0

Vel, Komplett er både 2. og 3. part her da, for det var der jeg bestilte fra. Så enten er det på butikk- eller banksiden de har feilet... Får ta kontakt med butikken og sjekke.

Anonymkode: 414d0...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må snakke med Komplett butikken, der du bestilte varen.

Anonymkode: dc671...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at det SER ut som reservasjonen er hevet fra butikkens side, for beløpet er borte fra listen over transaksjoner? Det forsvant og så dukket det opp igjen i benyttet saldo...

Vel, Komplett er både 2. og 3. part her da, for det var der jeg bestilte fra. Så enten er det på butikk- eller banksiden de har feilet... Får ta kontakt med butikken og sjekke.

Anonymkode: 414d0...448

ro deg ned. dette går 99,999% av tilfelle bra.

Anonymkode: ddae7...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...