Gå til innhold

Trygda er kommet, da får dere en fin 17 mai folkens 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bankene må ha gjort noen endringer. :yvonne:Hvertfall var min saldo oppdatert etter midnatt. Godt å få unna det praktiske med økonomiplanlegginga, legge betalinger i boks og ha dette stresset unnagjort! 

 

Anonymkode: 5fe34...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. 

Har du og dnb?

Anonymkode: 5fe34...1d2

Ja

Anonymkode: 5a768...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo litt fjern du også når du går 20 år til 1 år, men greit, la oss ta 1 år denne gangen:

"Ved utgangen av mars 2017 mottok om lag 321 300 personer uføretrygd, mot 317 300 personer ved utgangen av mars 2016, en økning på 1,3 prosent. Sammenlignet med desember 2016 var det økning på ca. 3 100 personer eller 1 prosent i forhold til mars 2017. Antall mottakere av uføretrygd sett i forhold til befolkningen var 9,5 prosent per 31. mars 2017, samme andel som i desember, og samme som for ett år siden."

Prosentvis er det likt, men antallet er fortsatt økende.

Anonymkode: 96c0f...56f

Det er jo en selvfølge at antallet uføre øker når befolkningen også er økende. Det viktigste her er den totale prosenten uføre, som ikke har økt. 

Anonymkode: 8c293...8a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNB: Trygda kom inn i natt. Den står datert som 15.mai, og som reservert transaksjon. Men beløpet er disponibelt.

Anonymkode: e2acc...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2017 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Smil litt da. Så heldig å få trygd fra oss som virkelig jobber og bidrar til statskassa. Uten oss... Ingen trygd på deg. Nyt livet mens du kan.

Anonymkode: e64f0...c36

All trygda jeg får er barnetrygd og jeg dekker inn min kost og mere til i skatter og avgifter, både privat og i næring. Så lær deg å ikke tro at du er den ene som betaler for alle andre.

Forøvrig er jeg i mot barnetrygd, skulle heller ha fjernet den og satt ett høyere fradrag for lavtlønte med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...