Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer mer eller mindre hver dag, de dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg med klut under armene og i underlivet. Ansiktet vasker jeg morgen og kveld uansett. Men bruker aldri såpe i dusjen heller, utenom under armene. Ser ikke poenget i å såpe inn kroppen om jeg da ikke er direkte skitten og ikke får vekk med bare vann. Blir ren nok uten såpe, og mye bedre for huden. :) 

Anonymkode: e6299...522

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skjønt kattevask selv. Det er kjappere å dusje. Gidder jeg ikke dusje så går jeg heller ikke utenfor døren. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hygienetråd på kg! Jeg henter popcorn! :popcorn:

Anonymkode: 36f09...0bf

:fnise: Slike kommentarer syns jeg er hysteriske morsomme.:nordvesta:Hahaha.. Tror jammen jeg finner frem popcorn her å.:hallo::popcorn:

Anonymkode: 2817d...236

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer mer eller mindre hver dag, de dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg med klut under armene og i underlivet. Ansiktet vasker jeg morgen og kveld uansett. Men bruker aldri såpe i dusjen heller, utenom under armene. Ser ikke poenget i å såpe inn kroppen om jeg da ikke er direkte skitten og ikke får vekk med bare vann. Blir ren nok uten såpe, og mye bedre for huden. :) 

Anonymkode: e6299...522

Som jeg skulle skrevet det selv. Jeg har for øvrig veldig sensitiv hud, så sjelden jeg bruker såpe  (utenom armhulene, de vasker jeg med såpe hver dag). Skrubber huden jevnlig med en sånn vott, da.  

Jeg har faktisk fått beskjed av flere leger om å ikke bruke såpe der nede. Fikk masse forstyrrelser i ph-balansen når jeg brukte såpe (selv intimsåpe). Etter jeg sluttet å bruke såpe der nede (utenom rumpa, den vaskes med såpe) har jeg aldri luktet freshere (kjæresten er 100% enig). Kroppen fikser stort sett seg selv. Er ikke meningen at man skal drive å forstyrre de naturlige prosessene. 

Anonymkode: 148e2...220

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer vel 2 ganger i uka omtrent. Ellers bruker jeg på deodorant under armene, og bytter truse annenhver dag omtrent. Sokker byttes hver dag. Pusser tenner morgen og kveld. Vasker hendene etter hvert dobesøk og før jeg skal lage mat. 

Aldri fått noen klager, føler meg aldri skitten 😂

Anonymkode: 08817...6d2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Silfen skrev:

Har aldri skjønt kattevask selv. Det er kjappere å dusje. Gidder jeg ikke dusje så går jeg heller ikke utenfor døren. 

Stakkars katten da! Den må da få lov til å kattevaske seg. :catmilk:

Anonymkode: ffe85...643

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gnir ikke møkka rundt på kroppen med klut nei.

Dusjer hver dag, ofte oftere ifm trening osv.

Ikke meg du spør, jeg dusjer jo hver dag, men håper de som bare bruker klut vet hvor ekle de er...

Anonymkode: 8d273...b49

Det er ikke ekkelt med klut, når en har vasket eller dusjet med klut så skyller man den den etterpå. 

Rart du tør å gni møkka rundt på hendene dine... 

Anonymkode: ff678...05d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer vel 2 ganger i uka omtrent. Ellers bruker jeg på deodorant under armene, og bytter truse annenhver dag omtrent. Sokker byttes hver dag. Pusser tenner morgen og kveld. Vasker hendene etter hvert dobesøk og før jeg skal lage mat. 

Samme rutine her! Skjønner meg ikke på den vaskemanien folk har i dag... IKKE nødvendig om man ikke har trent etc.

Anonymkode: b34fa...39f

• Liker 9
Skrevet

Jeg dusjer minst 2 ganger om dagen, rett og slett fordi jeg er veldig fysisk aktiv, og huden min produserer mye olje på brystet, ryggen, og ansiktet :).

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ekkelt med klut, når en har vasket eller dusjet med klut så skyller man den den etterpå. 

Rart du tør å gni møkka rundt på hendene dine... 

Engangshansker i dusjen! :dusje:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Engangshansker i dusjen! :dusje:

Haha 😂 men enkelte her er paranoide når det gjelder renslighet og møkk. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha 😂 men enkelte her er paranoide når det gjelder renslighet og møkk. 

Ja. :hoho: Når jeg tenker med om, burde man ha egne hansker til rumpevasken.

*Har du sett rumpehanskene mine,  kjære?* :dusje:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Truse annenhver dag ? Jeg ville heller ha byttet sokkene annen hver dag.

Anonymkode: 77407...c40

• Liker 19
Skrevet

Folk får gjøre som de vil. Jeg dusjer hver dag. Bedre for helsa mi, sliter med rygg, kne og allergier. Uten en dusj føler jeg meg ikke vel den dagen, rent fysisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å dusje. Hvis jeg ikke har dusjet en dag føler jeg meg skikkelig ekkel. Har ingen spesiell kroppslukt og lukter aldri svette men jeg bare må ha min daglige dusj. 

Anonymkode: 77407...c40

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg bare pusset tenner. 

Anonymkode: 0b73e...a5d

• Liker 4
Skrevet

Bruker helt klart lenger tid på å dusje enn å ta en kjapp klutvask. Jeg trenger ikke å vaske kroppen totalt, hver eneste dag.  Dessuten trenger jeg på denne måten ikke å væte og få såpe på hele kroppen, og av den grunnen er huden min bedre enn før. Tidligere hadde jeg tørrflekker over store deler av kroppen, og jeg tror ikke det er tilfeldig at dette bedret seg enormt omtrent da jeg slutta å dusje daglig. 

Generelt er det vel også bedre, helsemessig, å ikke dusje for ofte. Det gjelder å ikke blande det å ha god hygiene og god helse med tillagte vaner og følelser om at man er skitten bare man ikke dusjer en dag. (Med mindre man er veldig aktiv eller andre forhold tilsier at man må, så klart.)

• Liker 9
Skrevet
52 minutter siden, Mystix skrev:

Hvis jeg hopper over en dag vasker jeg meg i ansiktet, under armene og nedentil sist med samme klut. Bruker litt såpe på kluten. Tar på ny deo og bytter selvsagt truse.    Dusjer 5-7 ganger i uka, noen ganger oftere.  Jeg blir ikke skitten på armene, lårene, mm med mindre jeg svetter, jobber i hagen, har heftig sex osv.  Sparer huden ved å hoppe over dusj av og til. blir ikke så tørr. 

Må si meg enig... noen tar det for langt...

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Jolene skrev:

Folk får gjøre som de vil. Jeg dusjer hver dag. Bedre for helsa mi, sliter med rygg, kne og allergier. Uten en dusj føler jeg meg ikke vel den dagen, rent fysisk.

Man gjør jo det man føler er best for seg selv eller hva

Skrevet

For min del er det nok å dusje annakvar dag. Elles vaskar eg underlivet med vaskeklut ( som vert slengt til vask etter ein gongs bruk) og skiftar truse og sokkar kvar dag. 

Hysteri og bakterieangst må vere slitsomt...

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...