AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 ... Tapper dere seriøst vann i vasken/vaskefat og vasker hele kroppen med klut? Tenker bare på tidsbruken her. Først må man skylle vasken, så vaske og vri kluten x antall ganger. Vaske føttene med klut på gulvet liksom? Hvor lang tid tar ikke det? Det tar 30 sekunder å skylle kroppen, stoppe dusjen, ta på såpe tar 20 sek, skylle av tar 30 sek... Det går fint å dusje uten hårvask.. Å tørke seg tar under ett minutt, i tillegg til den freshe følelsen av en forfriskende dusj. Ikke går det særlig mye varmtvann heller, om man skrur av vannet mens man såper seg inn. Hvorfor velger noen da å stå ved vasken med en klut? Kan skjønne at gamle tante Magda på 85 gjør det, men den generasjonen har hatt en annen oppvekst enn oss... men hvorfor velger unge mennesker det? Nei, jeg ønsker ikke å tråkke noen på tærne, jeg seriøst bare lurer... Jeg kunne IKKE gjort det... Hva er kgs mening? Anonymkode: 5f2ee...a7e 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Nei, jeg bruker ikke vaskefat og vasker hele kroppen. Hvorfor tror du at folk gjør det? Har du selv pleid å gjøre det før du fant ut av hvor mye tid du sparte med å bare dusje? Anonymkode: 21256...bb9 15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Hvis jeg ikke skal ut blant folk så hender det at jeg ikke dusjer eller vasker hele kroppen, bare underlivet... er jeg ikke svett og møkkete så er det heller ikke nødvendig å dusje når jeg allikevel ikke skal være ute blant folk. Trenger ikke lukte nydusjet hjemme for meg selv. Anonymkode: ec0fd...3c5 33
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Nei, jeg bare dropper å dusje iblant. Anonymkode: 67819...cf7 44
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #5 Skrevet 11. mai 2017 Hygienetråd på kg! Jeg henter popcorn! Anonymkode: 36f09...0bf 50
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hygienetråd på kg! Jeg henter popcorn! Anonymkode: 36f09...0bf Ta med kluten!! Anonymkode: f2a37...517 27
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #7 Skrevet 11. mai 2017 Dette får jeg sikkert pes for. Men jeg dusjer annenhver dag. Den dagen jeg ikke dusjer gjør jeg ikke annet enn å ta på meg deo og vask av ansikt. Anonymkode: ccbc0...789 90
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Vasker underlivet og armhulene. Anonymkode: 625a0...e0e 19
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette får jeg sikkert pes for. Men jeg dusjer annenhver dag. Den dagen jeg ikke dusjer gjør jeg ikke annet enn å ta på meg deo og vask av ansikt. Anonymkode: ccbc0...789 Du dusjer da òg, for det heter 'Mexican showet', hehe Anonymkode: 1dee5...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 På dager jeg ikke dusjer (ofte fridager jeg bare er hjemme, eller om jeg har trent kvelden i forveien og dusjet da), vasker jeg meg med klut i ansiktet, under armene og i skrittet. Fyller ikke vasken, bare skyller kluten, og bruker ikke såpe. Skjønner ikke den vaskemanien folk har, man trenger ikke såpe hele tiden, og man trenger virkelig ikke å vaske/dusje ryggen, armene, beina etc. hver dag. Jeg bruker ikke såpe når jeg dusjer heller, med mindre jeg er møkkete. Kanskje litt under armene hvis jeg føler meg svett. Anonymkode: 8b574...6f5 26
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #11 Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du dusjer da òg, for det heter 'Mexican showet', hehe Anonymkode: 1dee5...6bb *showeR* Anonymkode: 1dee5...6bb
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2017 #12 Skrevet 11. mai 2017 Hvis jeg hopper over en dag vasker jeg meg i ansiktet, under armene og nedentil sist med samme klut. Bruker litt såpe på kluten. Tar på ny deo og bytter selvsagt truse. Dusjer 5-7 ganger i uka, noen ganger oftere. Jeg blir ikke skitten på armene, lårene, mm med mindre jeg svetter, jobber i hagen, har heftig sex osv. Sparer huden ved å hoppe over dusj av og til. blir ikke så tørr. 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #13 Skrevet 11. mai 2017 Jeg gnir ikke møkka rundt på kroppen med klut nei. Dusjer hver dag, ofte oftere ifm trening osv. Ikke meg du spør, jeg dusjer jo hver dag, men håper de som bare bruker klut vet hvor ekle de er... Anonymkode: 8d273...b49 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #14 Skrevet 11. mai 2017 Tar frem høvelen, slik som de gjorde i oldtiden, og høvler av meg det værste av belegget på kroppen Anonymkode: ffe85...643 13
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #15 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette får jeg sikkert pes for. Men jeg dusjer annenhver dag. Den dagen jeg ikke dusjer gjør jeg ikke annet enn å ta på meg deo og vask av ansikt. Anonymkode: ccbc0...789 Det gjør jeg også! Men jeg vasker underlivet i tillegg. Anonymkode: 03944...f50 1
Karen olsen Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 Dusjer to dager i uka. Eller det vasker jeg underliv, ansikt og armhulen 1-2 ganger om dagen. Sparer mye tid, i tillegg er ikke dusjing nødvendig så ofte for meg. Det fører bare til tørr hud. 14
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2017 #17 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gnir ikke møkka rundt på kroppen med klut nei. Dusjer hver dag, ofte oftere ifm trening osv. Ikke meg du spør, jeg dusjer jo hver dag, men håper de som bare bruker klut vet hvor ekle de er... Anonymkode: 8d273...b49 Hva er ekkelt? Kan du forklare de hyigeniske prinsippene ved dette ekle? 19
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #18 Skrevet 11. mai 2017 Jeg dusjer som oftest hver dag, men noen ganger dusjer jeg annenhver dag. Da vasker jeg bare underlivet og armhulene med en klut. Det at man må dusje hver dag er jo egentlig bare tull. Ikke miljøvennlig, ikke bra for huden, og egentlig ikke særlig hygienisk heller, for man fjerner bakterier og det naturlige fettlaget fra huden som bidrar til å bekjempe infeksjoner og holde huden fuktig. Anonymkode: b545c...035 19
Gjest Skrevet 11. mai 2017 #19 Skrevet 11. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar 30 sekunder å skylle kroppen, stoppe dusjen, ta på såpe tar 20 sek, skylle av tar 30 sek... Hvordan i helsikke greier du det? Skylle kroppen først går da fint, men å bruke 20 sek på såpe, og 30 sek å få bort såpa? Jeez, bruker hvertfall et minutt eller to på å såpe inn kroppen skikkelig, og 3-4 minutter for å sørge for at all såpe er borte. I tillegg bruker man intimsåpe, ellers er jo hele meninga med dusj borte. Sånn bortsett fra det, dusjer jeg ikke vasker jeg meg heller ikke. Om man stinker etter en dag uten dusj burde man ta en tur til legen...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #20 Skrevet 11. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gnir ikke møkka rundt på kroppen med klut nei. Dusjer hver dag, ofte oftere ifm trening osv. Ikke meg du spør, jeg dusjer jo hver dag, men håper de som bare bruker klut vet hvor ekle de er... Anonymkode: 8d273...b49 Jeg lukter ikke svette, jeg har ikke noe skitt på huden, så hva er problemet med at jeg går en dag uten å dusje egentlig? Hvorfor skal det være ekkelt? Anonymkode: b545c...035 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå