Gå til innhold

Hvor ofte synes dere det er normalt å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte synes dere det er normalt å ha sex? Hvor lang tid synes dere det er normalt at det går mellom hver gang man har sex?😊

Spørr på en måte om det samme 2 ganger, men dere skjønner vell. 😀

Anonymkode: 7845a...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ofte som mulig. 
Når vi endelig sees, har vi sex nesten hver dag.. fordelen med avstandsforhold :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst hver dag, gjerne ett par ganger dagen. Men det er klart det ikke alltid er like lett å få det til. Men ja, så ofte som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da helt an på livssituasjonen.

Slike spørsmål kommer gjerne fra relativt nyforelskede folk. Du vil ikke få en pekepinn på noe gjennomsnitt akkurat....

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag helst og gjerne to!! En gang før vi står opp og en gang senere på dagen 

Anonymkode: 33787...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Det kommer da helt an på livssituasjonen.

Slike spørsmål kommer gjerne fra relativt nyforelskede folk. Du vil ikke få en pekepinn på noe gjennomsnitt akkurat....

 

Det kommer an på personlighet, ikke livssituasjon. Kjenner par som har seg som kaniner tross flere barn som behøver tung oppfølging og par som knapt har "tid" (les lyst) tross et barn som er rene engelen.

Sex handler, som alt annet, om prioritering. Og lyst. ;) 

Anonymkode: fb33c...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det normalt å ha sex 1-2 ganger i uka, fordi det er så ofte jeg ser kjæresten. Normalt sett.

Hadde vi bodd sammen ville svaret vært annerledes. Hadde nok hatt sex oftere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min har sex ca 2-3 ganger i måneden. :) 

Anonymkode: 32c14...f89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver dag helst og gjerne to!! En gang før vi står opp og en gang senere på dagen 

Anonymkode: 33787...e0d

Slike svar har jeg sett innimellom siden jeg begynte å frekventere slike sider som dette - og det er lenge siden!

Og jeg har fortsatt vondt for å tro på det! Hva slags liv lever dere? Kommer det aldri inn unger til dere om natten? Er aldri noen syke, uvel, mensen? Har dere ikke besøk, noen er bortreist, noen er sure eller sinte? Jeg klarer bare ikke se for meg en hverdag der det er normen med to ganger daglig..! (Jeg hadde blitt lei, tror jeg)

Gjennomsnittlig har småbarnsforeldre sex en gang i uken, har jeg lest.

Anonymkode: 44b65...cea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig 2-4 gangen i uken tipper jeg når jeg er i forhold. Lysten min varierer med syklusen min og hvor mye stress jeg er under. Er jeg skikkelig stressa forsvinner den ofte.

Anonymkode: 24637...30a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Så ofte som mulig. Minst en gang for dagen. Går det en dag eller to uten så blir jeg gretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det kommer an på personlighet, ikke livssituasjon. Kjenner par som har seg som kaniner tross flere barn som behøver tung oppfølging og par som knapt har "tid" (les lyst) tross et barn som er rene engelen.

Sex handler, som alt annet, om prioritering. Og lyst. ;) 

Anonymkode: fb33c...430

Du kan rett og slett ikke ta livssituasjonen ut av regnestykket. Helse er også en faktor....Det er mange som ikke klarer eller orker å ha sex i kortere eller lengre perioder i livet.

Den holdningen du har der er overfladisk og basert på deg og ikke "hva som er normalt"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer etter humør, men jeg syns det burde være omtrent ni av ti ganger jeg eller mannen prøver seg. Er det mindre enn det så er det unormalt. Da må vi sette oss ned og prate om hva som er galt. Om den som er kåt er for lite flink til å gjøre den andre kåt, eller om vi er for lite åpne om at vi har det tungt. 

Anonymkode: f7397...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Rotemor skrev:

Det kommer da helt an på livssituasjonen.

Slike spørsmål kommer gjerne fra relativt nyforelskede folk. Du vil ikke få en pekepinn på noe gjennomsnitt akkurat....

 

Hehe, jeg er ikke nyforelsket. Jeg har vært i et forhold i 5 år nå. 😊

Anonymkode: 7845a...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det mye med annenhver dag, passe med 2 ganger i uke, og for sjeldent  med mindre enn 1 gang i uka. Er gift.

Anonymkode: f8561...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ca 1 gang i måneden. 😉

Anonymkode: 7845a...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, DETTE ER DET SYKESTE JEG NOEN GANG HAR LEST. HVILKEN PLANET ER DERE PÅ, EGENTLIG ??

IDIOTER ALLE SOM EN.

HILSEN EN SOM HAR LEVD EN STUND (OG HAR HATT MYE SEX)

Anonymkode: 4e4e4...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Normalbegrepet kan neppe brukes når det gjelder hyppighet på sex. Det avhenger av så mange ting. Alder, hvor lenge man har vært sammen, lyst og evne, livssituasjon, helse osv. Undersøkelser viser at 1-2 ganger i uka er omtrent "normalt" i langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst iallefall en gang on dagen. Nå har vi hatt en periode der det ikke har latt seg gjøre (total krasj på jobbfronten) så det blir 3-4 ganger i uka. Gleder meg til jobbene våre ikke krasjer så sinnsykt med tanke på arbeidstider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...