Gå til innhold

Menn med stort utstyr er sexy

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nei, den er nok ikke det da. Men kanskje det ikke er et probløem i og med at det finnes så mange biler å velge mellom. Hvis de ikke har havnet på verksted etter psykodramatiske skilsmisser da.

Eller har havnet på bilopphøggeriet? Man vet jo aldri med dagens biler: de tåler ikke så mye....de er skjøre og tåler ikke en liten ripe i lakken engang.

Derfor er det bra vi fikk innført EU-kontrollene: da får vi hvertfall et slags minstekrav til kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin, Kevin.....skal ikke vi treffes?

Nææh, har en bitteliten sportsbil selv... Den har passert EU-kontrollen, og er i mint-condition, men som sagt.... jeg har ingen stor amerikaner.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Kath.

Nææh, har en bitteliten sportsbil selv... Den har passert EU-kontrollen, og er i mint-condition, men som sagt.... jeg har ingen stor amerikaner.... :wink:

Der ser du, dere skryter og skryter men når det kommer til handling står det stusselig til med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg skrytt på meg noe som helst, egentlig? Og gjør det at jeg angivelig har en liten sportsbil meg noe mer stusselig av den grunn....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk rundet de 30, så jeg er blitt relativt stor gutt. Jeg kan faktisk evne å føre en samtale selvom jeg kjører liten sportsbil... Så snakke kan vi nok gjøre. Det er den greia med å treffes jeg ikke vil... tror vi har veldig forskjellige interesser i så måte... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-kath.

Nei, vi har nok de samme interessene skal du se: nakne damer og menn og sex.

Er det ikke det dere menn fokuserer på når det blir kjedelig med a4-familielivet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...