Gå til innhold

Menn med stort utstyr er sexy

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Henrietta Tight

Hva synes dere: er menn med små peniser sexy å se på?

Jeg må innrømme at jeg blir skikkelig tent av å se en mann med utstyret i orden, en med en diger pikk.

Finnes det noe mer sexy?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innen jeg er kommet så langt at jeg kan se størrelsen, så er mannen allerede sexy for meg. Ellers ville jeg ikke vært interessert i å se ham uten klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen jeg er kommet så langt at jeg kan se størrelsen' date=' så er mannen allerede sexy for meg. Ellers ville jeg ikke vært interessert i å se ham uten klær.[/quote']

Nå tenkte jeg, ihvertfall, på bilder og sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

menn med små peniser er ikke noe særlig sexy, penisen må være normal, trenger ikke å være såå stor... men bedre med litt for mye penis enn litt for lite..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest mann

Jeg er en mann med utstyr over normalen. Det som er jeg syns er trist er at jeg aldrig kan ta et kvinnfolk skikkelig. Det gjør vondt for dem når jeg bunner. Jeg kan bare "røre" lidt forran liksom. Det syns jeg er veldig trist. Er det noen triks mot dette?

Litt trist mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent visuelt er det klart mange opplever det som mer sexy med en stor pikk enn en liten. Men pikken er faktisk bare en liten del av en mann, og den følger med totalpakka. Så jeg tviler på at det er så veldig mange som kun tenner på pikken til en mann... Det er heldigvis andre aspekter av oss også som er sexy... :wink:

Selvom jeg er mann kan jeg si at jeg synes det er sexy med pikk og mannekropp, selvom ingenting slår en kvinnes herlige former. Selvom jeg visuelt synes det er mer spennende med svære greier, er det mest sexy bilde av en mann jeg har sett, faktisk av en asiat med rimelig liten pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er en mann med utstyr over normalen. Det som er jeg syns er trist er at jeg aldrig kan ta et kvinnfolk skikkelig. Det gjør vondt for dem når jeg bunner. Jeg kan bare "røre" lidt forran liksom. Det syns jeg er veldig trist. Er det noen triks mot dette?

Litt trist mann

Ja: få deg kvinner som oss: vi kan ta i mot slike som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Medium er best :tommelsmil:  

I fantasien, derimot.... ER det størrelsen som betyr noe (Jo større, jo bedre!) :sjarmor:

Hehe, kvinnfolk er rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jaha..? Er kvinner rare fordi mange av dem foretrekker større peniser?

Jeg synes det er helt naturlig jeg, at ikke små dingser får dem tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Jaha..? Er kvinner rare fordi mange av dem foretrekker større peniser?  

Jeg synes det er helt naturlig jeg, at ikke små dingser får dem tent.

IQ er en fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Det er neppe sjåførens feil dersom det gikk bra å kjøre alle andre biler uten denne ene. Da er det nok bilen som må byttes ut.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...