Maskinfører Skrevet 27. april 2023 #41 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Glaner dere oppi der med speil da eller Anonymkode: 5ccca...b63 Sikkert
Bamseklemmer Skrevet 27. april 2023 #42 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂 Anonymkode: 227f1...930 Jeg brukte ei skive jeg la inni sprekken, for jeg liker ikke ting inni rompa😅 https://www.kjerringrad.com/hemoroider-248.html
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #43 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Unnskyld men hva er poenget med å dra opp fem gamle tråder flere år gamle her inne for å skrive det samme i alle trådene? Anonymkode: c2376...746 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og hva et poenget med å lese alle disse trådene om tema interesserer deg midt i ræva😄 Anonymkode: 227f1...930 Enig med siste innlegg. Anonymkode: 3f499...bf8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #44 Skrevet 27. april 2023 Trådstarter18 skrev (14 timer siden): Legger inn min erfaring etter å ha lest mange skrekkhistorier av å fjerne marisker og å ta rektoskopi (undersøke endetarmen) og koloskopi (undersøke hele tarmen) Jeg synes ikke rektoskopi var vondt eller ubehagelig, veldig kort og grei undersøkelse (5min max). Koloskopi var heller ikke vondt (45min og 1.5t undersøkelse) Det var litt ubehagelig når slangen skulle inn, ellers ingen smerter, kun noe ubehag en sjelden gang når de skulle videre oppover i tarmen i svingene. Dette var ikke relatert til hemoroider eller marisker men undersøkelse pga IBS og mageplager over flere år. Spurte lege om henvisning til rektoskopi på Aleris, fikk time i midten av mars og operasjon i april, alt i alt max 3 måneder fra henvisning til operasjon. Egenandel på ca 375, men hadde frikort så betalte bare 75kr. Hadde en stor og en mindre mariske og en på innsiden av tarmen ved åpningen. Gruet meg til å fjerne marisker ved endetarmen da jeg leste at det var veldig vondt og lege sa at det kom til å være veldig vondt pga mange nerver, nødvendig med sykmelding og smertestillende. Jeg er nå på dag 1 etter operasjon, (operasjon i narkose, 20min max) Rett etter operasjonen dro jeg på flere ærend, handlet mat og hadde besøk på kvelden. Har ikke hatt noen smerter i det heletatt og ikke tatt noe smertestillende. Positivt overrasket og håper dette fortsetter. Kun såvidt litt ubehag om jeg bøyer eller strekker meg, hoster eller nyser, eller etter jeg har vasket meg forsiktig. Såret er åpent pga infeksjonsfare og fordi man kan risikere at stingene rakner om man syr. Er litt rødt blod når jeg tørker meg etter toalettbesøk med våtservietter, ikke behov for truseinnlegg/bind. Hadde tatt meg fri fra jobb noen dager for sikkerhets skyld, men ga beskjed nå at jeg kunne komme på jobb ettersom jeg ikke har noen plager, kun såvidt litt bankende følelse/litt øm/sår i perioder, dette er ikke ubehagelig eller vondt. Fjerner lett marisker igjen. Ser allerede at det ser mye bedre ut der nede. Tror det vil gro fint Dette var et hjelpsomt innlegg ❤️ Du kunne altså be om henvisning direkte til Aleris? Jeg har ikke lyst til å gjøre dette på lokalsykehuset, men jeg har heller ikke lyst til at fastlegen skal se på meg 🙈 Anonymkode: 4dd6d...a00
Gjest Lurven Skrevet 27. april 2023 #45 Skrevet 27. april 2023 Har ingenting å si, man går ikke rundt å viser rompehølet sitt til folk uansett
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #46 Skrevet 27. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Har ingenting å si, man går ikke rundt å viser rompehølet sitt til folk uansett Man gjør jo det? I flere sex-stillinger så blottlegges jo nettopp rumpehullet. Anonymkode: 475f4...a74 2
Gjest Lurven Skrevet 27. april 2023 #47 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man gjør jo det? I flere sex-stillinger så blottlegges jo nettopp rumpehullet. Anonymkode: 475f4...a74 Skru av lyset
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #48 Skrevet 27. april 2023 Jeg har et rumpehull med MASSE hermodier etter tre graviditeter og fødseler. Før hadde jeg komplekser og vurderte operasjon, men med tiden har jeg lært meg å godta det og bare tenke"fuck it". Fordi det er ikke viktig så lenge ikke det gir fysiske plager, og samboeren min bryr seg ikke litt om det en gang. Pust ut, det er ingen andre enn deg evt som tenker på det. Anonymkode: b60ed...0fc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #49 Skrevet 24. mai 2024 Synes det er fint med denne eldre tråden. Legen min sa dette er vanlig, så dermed er dette en tilstand mange ikke tør å snakke høyt om. Selv ikke på et anonymt forum. Jeg har en marisk som jeg vurderer å gjøre noe med. Min synes ikke så godt, så jeg synes ikke det er utseendemessig sjenerende, men det er i blant plagsomt fordi det er trangere i anal åpningen. Kan få problem med å få inn et termometer. Blir sår og får vondt i rompa fortere enn vanlig. I dag kikket jeg til og med og det er ikke så stygt å se på, men jeg er skikkelig rød rundt. Er det flere som sliter med det? Å bli sår? Anonymkode: 35cd0...98a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #50 Skrevet 24. mai 2024 For en spennende tråd! jeg har alltid hatt en liten rosa «hale» fra min rumpe, den har vært der så lenge jeg kan huske. Og etter fødsel av andremann fikk jeg en liten «hale» til- noe ieg syntes var litt flaut. men jeg har aldri visst det er noe , før denne tråden 🤭 har aldri hatt smerter ved toalett besøk etc. og ikke en eneste sex partner har noensinne nevnt noe. Min nåværende kjæreste er gal etter rumpen min 😳🫣 Anonymkode: d8859...a64 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #51 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): For en spennende tråd! jeg har alltid hatt en liten rosa «hale» fra min rumpe, den har vært der så lenge jeg kan huske. Og etter fødsel av andremann fikk jeg en liten «hale» til- noe ieg syntes var litt flaut. men jeg har aldri visst det er noe , før denne tråden 🤭 har aldri hatt smerter ved toalett besøk etc. og ikke en eneste sex partner har noensinne nevnt noe. Min nåværende kjæreste er gal etter rumpen min 😳🫣 Anonymkode: d8859...a64 Så lenge det ikke plager deg😊 Jeg trodde jeg hadde aktiv hemoroide, så legen tok en kikk å sa : «å bare hud det der». Helt vanlig. https://sml.snl.no/marisk Anonymkode: 35cd0...98a
AnonymMisbruker Skrevet 24. mai 2024 #52 Skrevet 24. mai 2024 On 5/11/2017 at 12:24 AM, AnonymBruker said: Okei dette er veldig ubehagelig og kleint å snakke om. Men rumpehullet mitt er ikke en stram innovervendt stjerne. Det er mer enn utover vendt merkelig krans. Legen sier det er marisker som er hudfoldarr etter hemoroider og en liten analprolaps hvor rumpehullet er 0,5-1 cm utenfor og ikke innenfor (som når man er på do og presser bare at mitt ikke vrenger seg inn igjen). Ingen av bildene på google kan sammenlignes, de er jo ekstreme men det er visst vanlig blandt de som har født (jeg har ikke født) Operasjon gir stor sjanse for kronisk sårhet og dårlig lukkemekanisme sa legen så det vil jeg jo ikke risikere. Spørsmålet er, er det turnoff å ha rart /stygt rumpehull? Istedet for stjerne er det en ujevn krans liksom. Tenker på når jeg blir tatt i doggy, slikket, eller til den dagen jeg vil prøve å bli rimmet f eks. Anonymkode: 561d8...9db Jævlig kjipt om du tenkte å bli profesjonell rompehullmodell. Men slutt å presse ut bæsjen. La den komme av seg selv. Og har du prøvd å bare dytte det inn igjen der det hører hjemme? Kanskje noen knipe øvelser? Vet ikke om det er showstopper før jeg ser bilde, men jeg vil heller ikke se bilde. Catch 22.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #53 Skrevet 24. mai 2024 Hadde jeg vært på sjekkern , så hadde jeg helt ærlig syntes et slikt rumpehull til å være udelikat. Man kan ikke unngå å se det i doggystyle osv. Hadde det vært min kone så hadde jeg bare akseptert det. Hadde ikke bydd meg i mot å rimme og hele pakken. Men det handler da om at jeg kjenner kroppen hennes og hvem hun er. Men med ny dame så blir det for mye for meg. Overfladisk ja, beklager! Anonymkode: d2b40...188
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #55 Skrevet 30. mai 2024 Hvem bryr seg? Rumpehullet skal spises uansett så lenge det ikke et bajs der. Anonymkode: e7547...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå