Gå til innhold

Stygt rumpehull.. marisker og hemoroider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei dette er veldig ubehagelig og kleint å snakke om. Men rumpehullet mitt er ikke en stram innovervendt stjerne. Det er mer enn utover vendt merkelig krans. Legen sier det er marisker som er hudfoldarr etter hemoroider og en liten analprolaps hvor rumpehullet er 0,5-1 cm utenfor og ikke innenfor (som når man er på do og presser bare at mitt ikke vrenger seg inn igjen). Ingen av bildene på google kan sammenlignes, de er jo ekstreme men det er visst vanlig blandt de som har født (jeg har ikke født) Operasjon gir stor sjanse for kronisk sårhet og dårlig lukkemekanisme sa legen så det vil jeg jo ikke risikere. Spørsmålet er, er det turnoff å ha rart /stygt rumpehull? Istedet for stjerne er det en ujevn krans liksom. Tenker på når jeg blir tatt i doggy, slikket, eller til den dagen jeg vil prøve å bli rimmet f eks.

Anonymkode: 561d8...9db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også det, bryr meg midt i ræva, bokstavlig talt 

Anonymkode: e1094...ca8

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger vil alltid fraråde operasjoner om det ikke er gate for liv og helse. Jeg hadde tatt den risken det innebærer. Er operert for underlivspeolaps selv og de drev med skremselspropaganda! Men begge operasjonene har gått helt fint og komplikasjoner er faktisk sjeldne. Kunne ikke ha levd med blære og tarm som tøyt ut av vaginaen min. Det sto verst til med psyken pga dette problemet! Nø ser det bare lukket og pent ut. Hadde gjort det igjen uten p blunke.

Anonymkode: b7433...8c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om henvisning til spesialist og fikk opperasjon, men har ikke turt enda pga risikoen. samboer sier han ikke bryr seg og syntes rompa mi er sexy uansett :)  Så nei, tror ikke dette er noe de fleste bryr seg om (er jo alltids noen på kg som skal ha sånne ting til å være verdens største krise for de), men for normale menn, så er ikke kropp uasexy fordi den har noen skavanker.

Anonymkode: 534b3...30e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg mener ... det er et rumpehull, hvor 'vakkert' eller 'stygt' kan det bli? I rumpa er vi alle lik.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er motbydelig. Hadde jeg sett noe sånt hadde jeg lurt på om det faktisk var tett og ansett personen som skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for rommet

Sitat

- Forumrommet kal brukes til å diskutere seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips. Det er ikke et rom for sjekking og sexprat mellom brukere. Uoppfordret kontakt på PM av seksuell karakter er heller ikke noe vi tillater.

Mynona,mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr fint lite.

Vi har alle vårt Ikke gjør det viktig, TS!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående menn tenner ikke på rumpehull. De vet at rumpehullet er det styggeste på menneskekroppen, så hvordan det ser ut betyr ikke så mye. Et rumpehull kan aldri se fint ut uansett.

Anonymkode: 92fc0...345

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes beskrivelsen krans var mer lokkende enn kaviarkryss, da. 

Men til syvende og sist - hvem SER deg i fiseringen? Greit nok doggy og alt det der, men det må da være andre ting å hvile øynene på enn der du tømmer ryggen? 

Nei, jeg tror du bryr deg mer om dette enn de som skal inn der. Ta det helt med ro. Rævhålet mitt er ikke akkurat noe kunstverk det heller. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste oppegående menn tenner ikke på rumpehull. De vet at rumpehullet er det styggeste på menneskekroppen, så hvordan det ser ut betyr ikke så mye. Et rumpehull kan aldri se fint ut uansett.

Anonymkode: 92fc0...345

Hei! Snakk for deg selv 😤

Rumpehullet til dama mi er råsexy! ;)

Anonymkode: dc353...c00

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svær marisk der. Viste legen og sa jeg vil fjerne men fikk nekt pga de komplikasjoner her nevnt. Jeg trives ikke med min anus ser jo ut som en ekstra klitoris der.... Vet ikke helt hva gubben syns men han nevner den ofte.

Anonymkode: 19330...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 16.5.2017 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har en svær marisk der. Viste legen og sa jeg vil fjerne men fikk nekt pga de komplikasjoner her nevnt. Jeg trives ikke med min anus ser jo ut som en ekstra klitoris der.... Vet ikke helt hva gubben syns men han nevner den ofte.

Anonymkode: 19330...48d

Marisken? Eller anusen din?

Anonymkode: b7433...8c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

vel et rumpehull kan være sexy :) men jeg hadde aldri tatt sjangs visst det var mulighet for lekasje etterpå,da tenker jeg at du heller bør leve med kransen din,jeg har selv litt prolaps.

Når jeg har avføring vrenger en liten del av tarmen seg ut,dytter den bare inn igjen når jeg er ferdig :) har hatt dette slik halve livet mitt og ser ikke på dette som noe stort problem.

I de siste 3 til 4 årene hender det oftere og oftere at tarmen kommer ut ved løft eller visst jeg står på huk og reiser meg opp uten at jeg strammer til,da er det bare og finne det nærmeste toalett for å dytte den inn igjen.

Før eller senere må jeg opperere men utsetter det lengst mulig,var nylig til undersøkelse hvor jeg også fikk satt strikker på 3 små hemorider,veldig ubehagelig da jeg følte konstant avføringstrang i 2 uker :( 

Gleder meg ikke til opprasjon kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2017 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er, er det turnoff å ha rart /stygt rumpehull? Istedet for stjerne er det en ujevn krans liksom. Tenker på når jeg blir tatt i doggy, slikket, eller til den dagen jeg vil prøve å bli rimmet f eks.

Anonymkode: 561d8...9db

Takk for at du tør si det du tenker og føler. 

Kan ikke snakke for alle menn selvsagt men jeg er ganske sikker på at mange/de fleste av oss ikke opplever det som turn-off. I hvert fall ikke hvis det handler om ei dame vi er forelska/glad i. Hvis du nyter å bli tatt bakfra, ønsker at han slikker deg i rumpa og til og med kanskje fantaserer om analsex - ikke bekymre deg. Med mindre du er sammen med en dust kommer dette til å bli veldig bra og superdigg, så lenge dere snakker sammen, tør være ærlige og fortrolige og unner hverandre alt godt :tommelopp: 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
56 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Takk for at du tør si det du tenker og føler. 

Kan ikke snakke for alle menn selvsagt men jeg er ganske sikker på at mange/de fleste av oss ikke opplever det som turn-off. I hvert fall ikke hvis det handler om ei dame vi er forelska/glad i. Hvis du nyter å bli tatt bakfra, ønsker at han slikker deg i rumpa og til og med kanskje fantaserer om analsex - ikke bekymre deg. Med mindre du er sammen med en dust kommer dette til å bli veldig bra og superdigg, så lenge dere snakker sammen, tør være ærlige og fortrolige og unner hverandre alt godt :tommelopp: 

helt enig,fint og riktig sagt :) 

Du er flink og formulere deg gorgonzola 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, lipgloss skrev:

helt enig,fint og riktig sagt :) 

Du er flink og formulere deg gorgonzola 😘

Tusen takk :rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei, jeg drar opp igjen denne tråden siden det har vært så mye poster om finger i rompa/analsex og stillinger der rumpehullet tydelig vises (tråden om reverse cowgirl, tråden om facefucking osvv).

Kan jeg få flere innspill her? Hvis rumpehullet ikke er helt perfekt, er det noe dere legger merke til om fokuset ER på rumpehullet liksom?

Anonymkode: 561d8...9db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet noen innlegg om dette i det siste. Jeg har hatt mange hemorroider og har marisker og kuler i rumpehullet. Rumpehullet er min eneste skam når det kommer til kropp, og jeg lar meg ikke ta bakfra med lyset på. Har vurdert en truse med fransk åpning for å kunne dekke til rumpehullet i slike stillinger. 

En eks kommenterte en gang "du har noe der!!" da jeg red ham i reverse cowgirl. Skammer meg fortsatt over dette, nesten 20 år senere. 

Jeg har operert for hemorroider, men resultatet er ikke blitt så mye vakrere, om enn noe mer funksjonelt. 

Kommer aldri til å la meg rimme på grunn av dette. Analsex utgår av andre grunner - fordi jeg har hatt så mye trøbbel med fordøyelse, endetarm og hemorroider (og blødninger), vil jeg aldri tørre å putte noe inn der. Og selvsagt fordi rumpehullet er så udelikat. Man kan ikke engang se hvor hullet er inni alle foldene. 

Anonymkode: 76254...2b8

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Katten.2.0 skrev (På 14.5.2017 den 19.51):

Tja, jeg mener ... det er et rumpehull, hvor 'vakkert' eller 'stygt' kan det bli? I rumpa er vi alle lik.

Det er nettopp det; vi er ikke alle lik. Inkl meg selv... har også slik som ts beskriver, og ville også gjerne hatt et rumpehull som oppfattes som vanlig.. det blir en belastning når man ikke føler seg som "normal" 😕

Anonymkode: f890a...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...