AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #21 Del Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, Silje Lien skrev: Da gir du samme silent treatment tilbake. Hvorfor det? For å se hvem som vinner? Nei, da går jeg får å kutte ut henne ut istede enn å bruke energi på noe så barnslig. Anonymkode: 6c323...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #22 Del Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, helloAdele skrev: Er dette en venninne du ønsker å gjøre en innsats for å beholde? Hva er hennes positive sider veid opp mot hennes negative? Veldig enig, noen ganger er det ikke verd å opprettholde ett vennskap Anonymkode: 6c323...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #23 Del Skrevet 10. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt henne ut, jeg hadde en venninne jeg skypet med endel på kvelden når jeg var abeidssøker, så fikk jeg jobb 8-14, og hadde ikke energi til å snakke på skypen sent på kvelden, som klagde på at jeg aldri tok kontakt osv, og det ble mer og mer krav for hvordan vennskapet skulle være (som da selvsagt ikke gjald henne)- det ble også endel usanne beskyldninger og barnslig passiv agressiv oppførsel fra henne at det er rett og slett ble for slitsomt å være venner med henne, og ja jeg tok det opp med henne flere ganger, og det var andre venninner som tok opp det samme, også kuttet henne ut. Anonymkode: 6c323...bb3 Ja, jeg må kanskje gjøre det. Men er litt bekymra for henne, for hun har ikke så mange andre venner å snakke med... 20 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Hva har dette med "vinne" å gjøre? Det er normal, anstendig medmenneskelighet å spørre om det går bra. Send en melding, det koster så lite. Hvis hun er kald, så kan du vurdere kutte henne ut. Verre er det ikke. Det var derfor jeg skrev det var teit. Jeg føler det litt slikt, men skjønner at det ikke er rett. Derfor jeg også skrev det i hermetegn. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. Ettersom du forventer at hun skal akseptere at du svarer sent synes jeg det er merkelig at du henger deg sånn opp i at hun avventer med å svare. Anonymkode: 9cb4c...631 Noe av poenget er jo at jeg ikke svarer sent. Hun sier det er sent og jeg mener det ikke er sent. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun bare er en bekjent, hvorfor bryr du deg med dette da? Da er det vel bare å kutte henne ut Anonymkode: c7f64...afa Ikke en bekjent, men bekjent-venninne. Mer enn bekjent, mindre enn ordentlig venninne. 7 minutter siden, helloAdele skrev: Er dette en venninne du ønsker å gjøre en innsats for å beholde? Hva er hennes positive sider veid opp mot hennes negative? Er hun annerledes i virkeligheten enn på nett? Lurer også på om det var noen grunn til at hun bare plutselig ikke svarte, hadde du brukt lang responstid på hennes siste melding? Ikke egentlig, men hun har ikke så mange andre venner å snakke med. I tillegg tar det ikke så mye energi fra meg ved å svare henne og være hyggelig. Vi har noen like interesser, men hun har som sagt drevet og klaget over at jeg er treg. uten grunn mener jeg. Jeg svarte helt som vanlig, ikke etter spesielt lang tid. Så jeg finner ingen logisk grunn der. Jeg har også sett henne svare og like andres poster og kommentarer på facebook - det er der vi chatter. Så hun har vært pålogget. Anonymkode: 77b7a...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #24 Del Skrevet 10. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? For å se hvem som vinner? Nei, da går jeg får å kutte ut henne ut istede enn å bruke energi på noe så barnslig. Anonymkode: 6c323...bb3 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig enig, noen ganger er det ikke verd å opprettholde ett vennskap Anonymkode: 6c323...bb3 Det er kanskje dette som er det beste, ja. Men som sagt litt bekymra for henne. Hun har ikke så mange andre venner å snakke med. Og det tar så lite energi fra meg å oppretthole en samtale med henne. Anonymkode: 77b7a...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #25 Del Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg må kanskje gjøre det. Men er litt bekymra for henne, for hun har ikke så mange andre venner å snakke med... Det var derfor jeg skrev det var teit. Jeg føler det litt slikt, men skjønner at det ikke er rett. Derfor jeg også skrev det i hermetegn. Noe av poenget er jo at jeg ikke svarer sent. Hun sier det er sent og jeg mener det ikke er sent. Ikke en bekjent, men bekjent-venninne. Mer enn bekjent, mindre enn ordentlig venninne. Ikke egentlig, men hun har ikke så mange andre venner å snakke med. I tillegg tar det ikke så mye energi fra meg ved å svare henne og være hyggelig. Vi har noen like interesser, men hun har som sagt drevet og klaget over at jeg er treg. uten grunn mener jeg. Jeg svarte helt som vanlig, ikke etter spesielt lang tid. Så jeg finner ingen logisk grunn der. Jeg har også sett henne svare og like andres poster og kommentarer på facebook - det er der vi chatter. Så hun har vært pålogget. Anonymkode: 77b7a...a93 Tenk på deg selv, en slik "venninne" blir slitsomt og bare suger energi av deg til slutt-trust me. Anonymkode: 6c323...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #26 Del Skrevet 10. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje dette som er det beste, ja. Men som sagt litt bekymra for henne. Hun har ikke så mange andre venner å snakke med. Og det tar så lite energi fra meg å oppretthole en samtale med henne. Anonymkode: 77b7a...a93 Hvis hun selv ikke svarte på din siste melding har ikke du noe å ha dårlig samvittighet over, uansett om hun har få venner eller ikke. Men... du vil beholde henne som venn fordi det tar lite energi av deg å opprettholde en samtale med henne? Du skal ha venner som tilføyer gode ting i livet ditt, ikke som snakker med fordi det tar lite energi av deg å snakke med dem. Jeg spør igjen: Ønsker DU å ha henne i livet ditt? Ikke tenk på henne, hvis hun ikke svarer er det hun som kutter ut deg. Anonymkode: c7f64...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 10. mai 2017 #27 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Du svarte ikke på spørsmålet mitt, var det noe som triggered henne til å plutselig ikke svare? Endret 10. mai 2017 av helloAdele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #28 Del Skrevet 10. mai 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk på deg selv, en slik "venninne" blir slitsomt og bare suger energi av deg til slutt-trust me. Anonymkode: 6c323...bb3 Ja, jeg bør nok kanskje det. Men vil prøve å sende henne en melding først og se hvorfor hun ikke har svart. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun selv ikke svarte på din siste melding har ikke du noe å ha dårlig samvittighet over, uansett om hun har få venner eller ikke. Men... du vil beholde henne som venn fordi det tar lite energi av deg å opprettholde en samtale med henne? Du skal ha venner som tilføyer gode ting i livet ditt, ikke som snakker med fordi det tar lite energi av deg å snakke med dem. Jeg spør igjen: Ønsker DU å ha henne i livet ditt? Ikke tenk på henne, hvis hun ikke svarer er det hun som kutter ut deg. Anonymkode: c7f64...afa Jeg føler egentlig ikke for å beholde henne som venn, nei. Så det enkleste er kanskje bare å ikke ta kontakt og hvis hun tar kontakt, si at vi kanskje bør avslutte vennskapet. 9 minutter siden, helloAdele skrev: Du svarte ikke på spørsmålet mitt, var det noe som triggered henne til å plutselig ikke svare? Jeg svarte på sprøsmålet ditt, men siden du hadde komma forstod jeg det som ett spørsmål go ikke to. For det første så er det jo bare hun som vet det. Men med mindre hun har et traumatisk forhold til et spørsmål om hun likte den nye Guardians-filmen elns, så ser jeg ikke noe som kan ha "triggered" henne. Anonymkode: 77b7a...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 10. mai 2017 #29 Del Skrevet 10. mai 2017 Virker som du tenker mye på dette. Vet du hva, bare send henne en melding så får du det ut av hodet ditt Så får du overveie hva du vil gjøre videre ut fra svaret hennes, kanskje hadde hun en god grunn som ikke har noe med the silent treatment å gjøre? Om hun ikke svarer på den meldingen heller kan du i hvert fall trygt kutte henne ut uten å snu deg tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #30 Del Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, helloAdele skrev: Virker som du tenker mye på dette. Vet du hva, bare send henne en melding så får du det ut av hodet ditt Så får du overveie hva du vil gjøre videre ut fra svaret hennes, kanskje hadde hun en god grunn som ikke har noe med the silent treatment å gjøre? Om hun ikke svarer på den meldingen heller kan du i hvert fall trygt kutte henne ut uten å snu deg tilbake. Det høres fornuftig ut. Jeg gjør det. Anonymkode: 77b7a...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 10. mai 2017 #31 Del Skrevet 10. mai 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? For å se hvem som vinner? Nei, da går jeg får å kutte ut henne ut istede enn å bruke energi på noe så barnslig. Anonymkode: 6c323...bb3 Det blir jo det samme som å kutte ut. Så får du bestemme om du fortsetter å ha kontakten, dersom hun tar kontakt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 10. mai 2017 #32 Del Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres fornuftig ut. Jeg gjør det. Anonymkode: 77b7a...a93 Hold oss gjerne oppdatert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #33 Del Skrevet 10. mai 2017 Akkurat nå, helloAdele skrev: Hold oss gjerne oppdatert I will! Anonymkode: 77b7a...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaha Skrevet 10. mai 2017 #34 Del Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg vil ikke la henne "vinne" på en måte ved å bryte stillheten. Er det en konkurranse ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #35 Del Skrevet 10. mai 2017 20 minutter siden, Silje Lien skrev: Det blir jo det samme som å kutte ut. Så får du bestemme om du fortsetter å ha kontakten, dersom hun tar kontakt igjen. ikke enig helt enig. Anonymkode: 6c323...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #36 Del Skrevet 11. mai 2017 Kanskje det ikke passet å svare der og da og i ettertid har hun glemt det litt bort? Det er tilfelle hos meg hele tiden som oftest Anonymkode: 073c7...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #37 Del Skrevet 11. mai 2017 I går sendte jeg henne en melding og i dag fikk jeg svar. Jeg spurte om det gikk fint med henne og spurte om grunne til at hun ikke hadde svart. Hun svarte at hun syntes jeg fortjernte å ikke bli svart siden jeg gjorde det samme mot henne. Jeg svarte at jeg ikke gjorde det for å være slem, men at det bare blir sånn og at jeg har mye å gjøre. Nå har hun igjen visstnok satt chattinga med henne på pause, så jeg har tenkt å bare slutte å snakke med henne. Og hvis/når hun tar kontakt igjen så skal jeg fortelle det og hvorfor. Hun blir sikkert sur, men det får hun bare bli. Anonymkode: 77b7a...a93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #38 Del Skrevet 11. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går sendte jeg henne en melding og i dag fikk jeg svar. Jeg spurte om det gikk fint med henne og spurte om grunne til at hun ikke hadde svart. Hun svarte at hun syntes jeg fortjernte å ikke bli svart siden jeg gjorde det samme mot henne. Jeg svarte at jeg ikke gjorde det for å være slem, men at det bare blir sånn og at jeg har mye å gjøre. Nå har hun igjen visstnok satt chattinga med henne på pause, så jeg har tenkt å bare slutte å snakke med henne. Og hvis/når hun tar kontakt igjen så skal jeg fortelle det og hvorfor. Hun blir sikkert sur, men det får hun bare bli. Anonymkode: 77b7a...a93 Bra at du kutter henne ut. Men også forklarer hvorfor. men jeg synes du kan fint gjøre det med en gang, om du har bestemt deg for ikke ha kontakt lengre- Anonymkode: 6c323...bb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 12. mai 2017 #39 Del Skrevet 12. mai 2017 Hun høres mer ut som en trassig unge, enn en dame i 20-årene. Veldig barnslig oppførsel. Hadde ikke orket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #40 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Bloodless skrev: Hun høres mer ut som en trassig unge, enn en dame i 20-årene. Veldig barnslig oppførsel. Hadde ikke orket. Enig, og viss man godtar det fortsetter hun å kreve og kreve og lærer ikke at det ikke er ok oppførsel. Og at snn oppførsel gjør at mam mister venner Anonymkode: 6c323...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå