Cathrine88 Skrevet 12. mai 2017 #41 Del Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, Tyrk40 skrev: JA,forresten!!Syns jeg kjente deg igjen...Med en gang faktisk....Helt ærlig nå du??.Er ikke du henne dama som satt på cafe med ei veninne og ropte akurrat det du sa nå: at du ville fått mareritt om fremmede hadde spørt om du er hu dama fra KG....Syns jeg overhørte det ser du...Syns du også sa at du heter 'Cathrine88' på KG også......Det er deg,ikke sant Cathrine???.....Jeg syns det var noe kjent med utsagnet ditt ser du......NÆÆÆÆ!!!SÅ SPENNENDE DA......Jeg går inn og ser på profilen din jeg Cathrine...Jeg skal være logget på 24/7 og kommer aaaldriii til å gå ut av den så lenge KG eksisterer.... Hilsen en beundrer...(gjett hvem???....Jeg veit at du veit,helt sikkert Stemmer det. Det er vel du som bor i treet utenfor soveromsvinduet mitt. Kan komme ut med kakao før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #42 Del Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, Cathrine88 skrev: Stemmer det. Det er vel du som bor i treet utenfor soveromsvinduet mitt. Kan komme ut med kakao før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyrk40 Skrevet 12. mai 2017 #43 Del Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, Cathrine88 skrev: Stemmer det. Det er vel du som bor i treet utenfor soveromsvinduet mitt. Kan komme ut med kakao før jeg legger meg. Bøøøøøø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 13. mai 2017 #44 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Fått PM fra noen, men de bomma. I tillegg er det enkelte jeg kjenner i virkeligheten som har sett kontoen min så de vet jo at jeg er her. Endret 13. mai 2017 av AnonymSjiraff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 13. mai 2017 #45 Del Skrevet 13. mai 2017 Har såvidt jeg vet ikke blitt gjenkjent, men jeg bruker to nærmest identiske brukernavnene overalt på nett (dette når "apples" er opptatt), så det ville ikke forbauset meg. Jeg ble gjenkjent en gang på VGDebatt da jeg var rundt 20. Det var litt verre siden jeg på den tiden oppholdt meg og kommenterte på vesentlig mer... skal vi si.. private og detaljerte deler av forumet. Vet ikke hvem han var, bare at jeg fikk en melding der han spurte om jeg var meg. Tok det ikke så voldsomt tungt og fortsatte å dele som før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #46 Del Skrevet 13. mai 2017 4 timer siden, applestories skrev: Har såvidt jeg vet ikke blitt gjenkjent, men jeg bruker to nærmest identiske brukernavnene overalt på nett (dette når "apples" er opptatt), så det ville ikke forbauset meg. Jeg ble gjenkjent en gang på VGDebatt Hun husker jeg selv om det sikkert er 10 år siden jeg var på vgd. Husker epleprofilbildet. Anonymkode: 67321...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 13. mai 2017 #47 Del Skrevet 13. mai 2017 På 10.5.2017 den 16.16, AnonymBruker skrev: Har du opplevd å bli gjenkjent her på KG? Anonymkode: f7b32...0a6 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 13. mai 2017 #48 Del Skrevet 13. mai 2017 Kanskje av ei Ingen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 13. mai 2017 #49 Del Skrevet 13. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun husker jeg selv om det sikkert er 10 år siden jeg var på vgd. Husker epleprofilbildet. Anonymkode: 67321...1f4 Da har jeg ihvertfall blitt gjenkjent på tvers av fora! Du vil ikke si hvem du var på VGD? Synes det er greit å være den samme selv om det gjør meg litt mindre anonym. Bildet måtte jeg forandre da oppløsningen ikke fungerte her, men det var hyggelig å bli husket - håper jeg ikke sa altfor mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #50 Del Skrevet 14. mai 2017 Kult. Anonymkode: f7b32...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 15. mai 2017 #51 Del Skrevet 15. mai 2017 Blir paranoid av denne tråden. Har hatt andre brukere, blitt paranoid, slettet de. Blitt ganske flink til å endre detaljene nok til at hvis noen skulle prøve å finne ut hvem jeg er, så ville de funnet noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 15. mai 2017 #52 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg har ikke blitt gjenkjent såvidt jeg vet. Nesten rart, jeg skriver aldri som anonym. Hatt flere brukere før, hvor jeg har vært mer åpen og vært på kg-treff blant annet. Har jo vært på kg i en evighet, går bare litt i perioder hvor aktiv jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 15. mai 2017 #53 Del Skrevet 15. mai 2017 På 10.5.2017 den 16.16, AnonymBruker skrev: Har du opplevd å bli gjenkjent her på KG? Anonymkode: f7b32...0a6 Har ikke vært her lenge, men kommer aldri til å bli gjenkjent... 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #54 Del Skrevet 15. mai 2017 Gjenkjente eksen til en god kompis av meg hun hadde ringt meg i fylla noen dager tidligere og påstått det ene og det andre om både han og oss. Hun Skrev et langt og utleverende innlegg om han noen dager senere som jeg tilfeldigvis kom over. Gjenkjente henne straks sendte link til kompisen min for å sjekke. Det var henne. Det ble slutt. Anonymkode: 20b22...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå