Gå til innhold

Har du blitt gjenkjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎5‎/‎10‎/‎2017 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd å bli gjenkjent her på KG?

Anonymkode: f7b32...0a6

er noen her som mener jeg er en annen bruker her tydeligvis :P jeg har slekt i tyrkia og bor i sandefjord hahah. vet ikke hva de har røykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Jeg har ei venninne her, men vi opprettet kontoene omtrent samtidig og var åpne om det. Om andre har kjent meg igjen hadde jeg ikke brydd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, squidboy skrev:

er noen her som mener jeg er en annen bruker her tydeligvis :P jeg har slekt i tyrkia og bor i sandefjord hahah. vet ikke hva de har røykt

Du er brownbrown. 

Anonymkode: 499b9...82a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er brownbrown. 

Anonymkode: 499b9...82a

Nei ? Tagg ham da

Endret av squidboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2017 den 17.40, Cathrine88 skrev:

Ja, av folk jeg kjenner godt, og det er helt greit.

Jeg synes dere som legger ut bilder er modige. Jeg tror jeg ville fått mareritt om fremmede som ropte "Hei, er ikke du hu derre dama fra KG?" på gata. :ler: 

JA,forresten!!Syns jeg kjente deg igjen...Med en gang faktisk..:):)..Helt ærlig nå du??.Er ikke du henne  dama som satt på cafe med ei veninne og ropte akurrat det du sa nå: at du ville fått mareritt om fremmede hadde spørt om du er hu dama fra KG....Syns jeg overhørte det ser du...Syns du også sa at du heter 'Cathrine88'  på KG også......Det er deg,ikke sant Cathrine???.....Jeg syns det var noe kjent med utsagnet ditt ser du......NÆÆÆÆ!!!SÅ SPENNENDE DA...:):):)...Jeg går inn og ser på profilen din jeg Cathrine...Jeg skal være logget på 24/7 og kommer aaaldriii til å gå ut av den så lenge KG eksisterer....

Hilsen en beundrer..:).(gjett hvem???....Jeg veit at du veit,helt sikkert:)

Endret av Tyrk40
Tillegs info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Wait for it skrev:

Min bedre halvdel er her inne:fnise:

Hvem er det? :) 

Anonymkode: 9105d...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Vet ikke. Jeg bryr meg ikke, men jeg blir jo litt paranoid hver gang noen fletter "overrasket" inn i en setning på en litt overdreven måte og hever et øyenbryn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
3 minutter siden, Tyrk40 skrev:

JA,forresten!!Syns jeg kjente deg igjen...Med en gang faktisk..:):)..Helt ærlig nå du??.Er ikke du henne  dama som satt på cafe med ei veninne og ropte akurrat det du sa nå: at du ville fått mareritt om fremmede hadde spørt om du er hu dama fra KG....Syns jeg overhørte det ser du...Syns du også sa at du heter 'Cathrine88'  på KG også......Det er deg,ikke sant Cathrine???.....Jeg syns det var noe kjent med utsagnet ditt ser du......NÆÆÆÆ!!!SÅ SPENNENDE DA...:):):)...

Hilsen en beundrer..:)...Jeg er en stor fan av deg...:):)

:ler: vet ikke om dette er på ekte, ironi, satire, gjørs eller hva. Moro var det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

:ler: vet ikke om dette er på ekte, ironi, satire, gjørs eller hva. Moro var det! 

Så klart det var EKTE.....SATIRE...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Wait for it skrev:

:ninja:

Betyr det at det er incognita? I så fall bra dere er tilbake. :) Hvis du er en annen så bra det også. :)

Anonymkode: 80f69...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wait for it
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at det er incognita? I så fall bra dere er tilbake. :) Hvis du er en annen så bra det også. :)

Anonymkode: 80f69...9e8

Hahah, nei. Absolutt ikke!! Jada, veldig bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, Wait for it skrev:

Hahah, nei. Absolutt ikke!! Jada, veldig bra :) 

En jeg kjenner brukte svært ofte denne ---> :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn at folk har koblet brukeren opp til meg som person IRL,  så vidt jeg vet. Men flere har kjent meg igjen med denne brukeren og koblet til den andre brukeren som jeg har hatt i ti år. Helt greit det, men da liker jeg tar de tar kontakt og spør. Noe flere har gjort. :)

Men jeg har sagt brukernavnet mitt til noen venner. Skriver ikke ting jeg ikke kan stå for uansett. 

Endret av Skadeskutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke som jeg vet, men bryr meg ikke. Jeg skriver aldri noe om andre mennesker her på nett uansett. 

Anonymkode: a4699...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei jeg har ikke blitt gjenkjent. Tror ingen jeg kjenner vet om kg igrunn 🤔 er sånn kjedelig bruker som aldri legger ut private ting om meg selv. Har ikke hatt behovet enda.  

Anonymkode: da49d...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...