bettypaige Skrevet 9. mai 2017 #1 Del Skrevet 9. mai 2017 Hei! Skal arrangere en Melodi Grand Prix fest i helga, og tenkte å gjøre litt uttav den siden gjestene plutselig virka overraskende gira! Problemet er at jeg ble litt usikker på hva vi skal gjøre. Er det noen som har ordna med det tidligere og har tips? Tenker kanskje å ha noen sånne "må drikke hvis..." noen gjør noe veldig typisk gjennom showet. Og hvordan skal man gi poeng egentlig, blir jo litt annerledes enn de gjør det på showet, bruker man å gi alle poeng på sånne fester eller? Haha, jeg er grønn: HJELP MEG <3 Ligger det noen sånne poengskjemaer ute på nett, finner ingen... Og kan man kåre en vinner ut ifra hvem som kommer nærmest den faktiske poenggivinga, eller blir det vanskelig? På forhånd takk for tips <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. mai 2017 #2 Del Skrevet 9. mai 2017 Høres jo kult ut! Vinneren (av de som er på festen) bør vel være den som har samme vinner som det endelige resultatet viser, og hvis flere har den endelige vinneren øverst på lista så blir det den som har flest av de andre plasseringene riktig som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Del Skrevet 9. mai 2017 Chips og saltstenger er et must Det samme er en middels stor TV! Hadde kanskje vært litt festlig å prøve seg på cupcakes eller kake med eurovision motiv? Ellers kan du jo prøve å få tak i ballonger i sølv/gull samt annet pynt som er litt "over the top" i mettaliske farger Jeg husker ikke hvilke fraser de bruker, men dere kan jo drikke hver gang noen sier "and now...", da blir man rimelig brisen! Jeg har selv hatt melodi grand prix fest (men da var jeg 14 ), og da laget vi et skjema på et papir hvor vi skrev hvert land som var med i finalen og ga dem score fra 1-10. Du kan jo gå inn på word eller excel og printe ut et skjema på forhånd med land/navn på sang slik at det blir mindre kluss. Du kan jo alltids ha tipping Den som f.eks. gjetter nærmest poengscoren til vinneren får en flaske vin, eller den som gjetter de tre høyestscorende landene i uavhengig rekkefølge Anonymkode: 9291f...7bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. mai 2017 #4 Del Skrevet 9. mai 2017 28 minutter siden, bettypaige skrev: Hei! Skal arrangere en Melodi Grand Prix fest i helga, og tenkte å gjøre litt uttav den siden gjestene plutselig virka overraskende gira! Problemet er at jeg ble litt usikker på hva vi skal gjøre. Er det noen som har ordna med det tidligere og har tips? Tenker kanskje å ha noen sånne "må drikke hvis..." noen gjør noe veldig typisk gjennom showet. Og hvordan skal man gi poeng egentlig, blir jo litt annerledes enn de gjør det på showet, bruker man å gi alle poeng på sånne fester eller? Haha, jeg er grønn: HJELP MEG <3 Ligger det noen sånne poengskjemaer ute på nett, finner ingen... Og kan man kåre en vinner ut ifra hvem som kommer nærmest den faktiske poenggivinga, eller blir det vanskelig? På forhånd takk for tips <3 Får jeg lov å bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettypaige Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mai 2017 10 minutter siden, Hottrio skrev: Får jeg lov å bli med? hahah, sleng deg med! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. mai 2017 #6 Del Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, bettypaige skrev: hahah, sleng deg med! :D Ha ha.... tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 9. mai 2017 #7 Del Skrevet 9. mai 2017 Det legges ut stemmeskjema på nrk.no som man kan printe ut. Ellers er det jo gøy hvis man kler seg i litt glitter og fjas på en sånn fest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettypaige Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 9. mai 2017 19 minutter siden, Ella1 skrev: Det legges ut stemmeskjema på nrk.no som man kan printe ut. Ellers er det jo gøy hvis man kler seg i litt glitter og fjas på en sånn fest. Åh, det er jo perfekt! :D Tusen takk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. mai 2017 #9 Del Skrevet 9. mai 2017 25 minutter siden, Ella1 skrev: Det legges ut stemmeskjema på nrk.no som man kan printe ut. Ellers er det jo gøy hvis man kler seg i litt glitter og fjas på en sånn fest. Glitter og fjas er et must!! Jeg ville hatt en kjole med glitter og stjerner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 10. mai 2017 #10 Del Skrevet 10. mai 2017 Eurovision Drinking Game! http://escunited.com/2017/05/09/the-official-escyounited-drinking-game-2017/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 10. mai 2017 #11 Del Skrevet 10. mai 2017 3 timer siden, Ella1 skrev: Eurovision Drinking Game! http://escunited.com/2017/05/09/the-official-escyounited-drinking-game-2017/ Har du vært med på ESC-fest før? Privat altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 10. mai 2017 #12 Del Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, Hottrio skrev: Har du vært med på ESC-fest før? Privat altså Nei, men skal på lørdag :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå