Malphas Skrevet 9. mai 2017 #1 Del Skrevet 9. mai 2017 Etter å ha landet etter noen år med bare fokus på jobb, så har jeg innsett at alle mine venninner enten har blitt småbarnsmødre eller flyttet fra Oslo.. Er veldig glad i jobb, men begynner å kjenner behov for litt sosial input igjen. Jeg trenger å få noen nye impulser inn i livet, og ser derfor etter noen likesinnede sjeler. Jeg er 28 år, kvinne, barnløs og har bodd i Oslo en god stund nå. Jeg elsker å dra på konserter, eller å ta en øl. Jeg kan like en rolig kveld hjemme like godt som en kveld ute på byen. Er også veldig glad i å reise. Send gjerne en pm.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bliss79 Skrevet 6. juni 2017 #2 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) 😎😊😄 Endret 16. april 2022 av Bliss79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IncaTinca Skrevet 7. juni 2017 #3 Del Skrevet 7. juni 2017 Sender deg en pm! Kjenner meg også godt igjen i det du skriver Hvis Ryan Leslie kommer til Norge igjen eller Keri Hilson så blir jeg den første med billett gjemt i bhén hahaha. Savner det solide sosiale selv. Sender deg en pm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misha889 Skrevet 6. oktober 2017 #4 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hei Jeg er 28 år og har noen av de samme intressene ta gjerne kontakt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkIA Skrevet 25. oktober 2017 #5 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) feil tråd Endret 5. desember 2017 av FrkIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå