may ii Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Hallo. Bare lurer på om det var noen som fikk noe lekkert undertøy til jul. Hva fikk dere? jeg fikk en lekker Body og stay up strømper. Har ikke brukt det før.blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Ble nok ikke noe i år desverre, men å kjøpe bh til meg er en kostbar affære. Får ikke størrelsen i vanlig butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #3 Del Skrevet 27. desember 2004 Jepp, fikk to sett undertøy. Mer søtt enn sexy, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 27. desember 2004 #4 Del Skrevet 27. desember 2004 Niks! Men jeg har fått 7-8 sett i løpet av høsten, så jeg klarer meg. Til jul fikk jeg en fasongsydd dunjakke, og parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #5 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk svart og rød babydoll med matchende stringting til Hver gang jeg tar det på meg blir speilbildet mitt heltent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #6 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har fått et lekkert skinnkorsett av min kjære! Åhhh han er bare go'!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå