Gjest Lyst på ferie Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei Jeg har lyst til å ta med samboeren min på en romantisk lang weekend. Noen som har noen tips. London har vi vært i to ganger så det er ikke aktuelt. Tenkte på Praha f.eks Ønsker tips om hoteller også. Gjerne et litt fint hotell. For et par netter går det bra med ca 1000 kr natten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2004 #2 Del Skrevet 30. desember 2004 Paris? Madrid? Barcelona? Roma? Venezia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 Venezia! Var der i høst sammen med flere, men har så absolutt lyst til å ta med sambo dit en gang til bare vi to. Det bar liksom noe med hele stemninga der nede. Rusle rundt, alle småkafeene, markusplassen og alt. Vi kommer da ikke til å leie noe hotell. Sist leide vi leillighet og da slapp vi dette turistpreget med frokostbord, de på nabobordet snakker norsk/svensk. Egen leilighet i et boligkompleks. Legger ved link til de vi leide av. Ryddige og lette å kommunisere med. Også på mail og de snakket godt engesk. Fikk kart og han krysset av litt her og der vi burde få med og kom med tips. Mulig derfor jeg ikke har fått det store turistpreget av det som mange andre. Så vi fulgte hans råd fremfor internett ting vi hadde sett og hadde det supert http://www.veniceapartments.org/ Det som ligger under Saint Mark er veldig sentalt og fint ihvertfall. Rialto også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 Tallinn er nydelig, utrolig romantisk og ikke så veldig dyrt. Å rusle rundt i brosteinsgatene der hånd i hånd er noe av det deiligste jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2004 #5 Del Skrevet 30. desember 2004 Å rusle rundt i brosteinsgatene der hånd i hånd er noe av det deiligste jeg kan tenke meg. Men det same kan du gjera i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 31. desember 2004 #6 Del Skrevet 31. desember 2004 Nå har jeg bodd i Bergen, da, så det får ikke helt samme sjarmen i mine øyne som Tallinn... Dessuten er det mye dyrere å spise på restaurant i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. januar 2005 #7 Del Skrevet 5. januar 2005 Men det same kan du gjera i Bergen... hehe (borte bra, men hjemme best ) Anbefaler Madrid på det sterkeste, kjæresten og jeg var på en rooooomantisk tur der i høst. Men anbefales når det er litt behagelige temperaturer, da er det mer gøye ting og finne på og ekstra kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå