Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #81 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra.Da kan du slappe av og si deg ferdig med denne saken. Anonymkode: 8da7f...5c6 Ja. Å mine naboer kan å sove godt igjen. Resten gjør det på sin måte. Hun prøvde å skremme 3 av oss, uten hell. Vi ble ikke redd henne. Slik hun håpet. Klart det ikke er koselig å vaske sikkel av vinduer etter mennesker. Redd var jeg aldri det året det pågikk. Naboene taklet henne på en måte som er til å glise av. Håper ikke hun spyttern fikk alt for vondt å tåa. Burde gjort det rett. Fått henne til og vaske vinduet etter seg selv. Tenkte på det etter jeg var ferdig å vaske dem. Endret 13. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #82 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev ikke du at dette har pågått et år?? Anonymkode: 8da7f...5c6 Ja gjorde det. Det har foregått ting jeg ikke var klar over også. Som sagt jeg fikk tilbakemeldinger i går på dette. Vi fikk skryt for måten vi har taklet det på. Endret 13. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #83 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) ET bilde som bekrefter at vi har slik med lys som slår seg på ved at noen er utenfor. Utelampe mi er rett ovet ytterdøra. Soveroms vinduet mitt er rett ved døra. Og jeg har flere ganger våknet av at brillene hennes har kakket borti ruta. Når vinduet vender mot lyset som slår seg på, sett brillene og hårfargen. Jeg så det samme som naboer gjorde. Utover det sover jeg godt. Endret 13. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå