AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #61 Del Skrevet 12. mai 2017 57 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg syns det er rart at myndighetene ikke har gjort noe med det hvis hun er så ille. Dette må jo ha foregått over lang tid også, så det syns jeg er merkelig. Det er rart at politiet lar henne gå for de må jo ha fått det med seg. Det er noe som skurrer med det der. Bevares, jeg tror deg mtp det at hun står mye utenfor vinduene deres og det er sikkert ikke noe gøy, men da syns jeg det er rart at ikke politiet eller myndighetene har tatt tak i problemet. Hvis det er et psykiatri tilfellet kan hun holde på i det uendelige så lenge hun ikke gjør noe mer enn å bare stå der. De kan snakke med henne men har ikke noe mer å gå på. Anonymkode: 27f9d...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #62 Del Skrevet 12. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er et psykiatri tilfellet kan hun holde på i det uendelige så lenge hun ikke gjør noe mer enn å bare stå der. De kan snakke med henne men har ikke noe mer å gå på. Anonymkode: 27f9d...2ee Men ts skriver ingenting om det. Bare at de syns hun er plagsom. Det kunne ha vært mer til historien for da kunne man gitt et bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #63 Del Skrevet 12. mai 2017 20 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Men noe må du jo kunne skrive. Du skriver bare at du og en annen syns hun er oppe for sent. At hun står for nærme vinduet deres (ved soverommene). Samt at hennes stoler befant seg i din hage. Har du litt mer å gå på? Det er veldig difust det du skriver. Av ulike årsaker kan jeg ikke si mer her å nå. Fikk en del ny info i dag av flere naboer. Vet jeg er diffus nå. Tørr ikke skrive mere akkurat nå. Jeg vil la dem jobbe med saken i fred å ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #64 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 7 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Men ts skriver ingenting om det. Bare at de syns hun er plagsom. Det kunne ha vært mer til historien for da kunne man gitt et bedre svar. Jeg kan ikke svare på om det er psykiatri. Jeg kjenner ikke hennes helsetilstand da jeg ikke har lest journalen. Helsepersonell har og taushetsplikt Ergo velger jeg å ikke si mer. Campingstoler sto mellom min og .om nabo leilighet. Naboen fortalte også at hun har stått å musa inn stuevinduet hennes på nettets tid. Mulig det har skjedd til meg og. Har bare ikke sett henne på den siden av huset. Andre har. Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #65 Del Skrevet 12. mai 2017 4 minutter siden, Aktivdame skrev: Jeg kan ikke svare på om det er psykiatri. Jeg kjenner ikke hennes helsetilstand da jeg ikke har lest journalen. Helsepersonell har og taushetsplikt Ergo velger jeg å ikke si mer. Campingstoler sto mellom min og .om nabo leilighet. Naboen fortalte også at hun har stått å musa inn stuevinduet hennes på nettets tid. Mulig det har skjedd til meg og. Har bare ikke sett henne på den siden av huset. Andre har. Det høres jo ut som om at hun er gal. Hvis ikke hun driver og erter dere? Det høres jo skikkelig dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #66 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 15 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Det høres jo ut som om at hun er gal. Hvis ikke hun driver og erter dere? Det høres jo skikkelig dumt ut. Det er ikke erting. Sletter resten av det jeg skrev av sikkerhetsgrunner.😊 Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #67 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 3 minutter siden, Aktivdame skrev: Det er ikke erting. Hun var utestengt fra Rema her en stund også. Prix lengere oppi bygda og. For ikke å snakke om helsehuset. Som sagt det er blitt et bygdeproblem. Ja, nå skrev du litt mer om det i allefall. Det begynte så forsiktig at hun sto i hagen deres og kikket inn vinduene deres, men nå gjør hun enda mer. Er det en veldig liten bygd? En sånn innavl bygd? Endret 12. mai 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #68 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Sletter av sikkerhet. Jeg kommer til og slette det siste her. Nei ingen liten bygd. Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #69 Del Skrevet 12. mai 2017 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 12. mai 2017 #70 Del Skrevet 12. mai 2017 Sett et filmkamera i vinduet, la det stå på fra kvelden til over natten. Gjerne over flere dager. skru av lyset inne, så kamera kan fokusere på utsiden av vinduet. Eventuelt sette på belysning på utsiden av vinduet så det kan filmes bedre. Vis politiet. Ingen kan nekte deg å filme i ditt eget hjem.. Hun hørtes skummel ut. Jeg hadde ikke fått sovet om jeg var deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #71 Del Skrevet 12. mai 2017 12 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Er det en veldig liten bygd? En sånn innavl bygd? Mye trolig. Anonymkode: 15f0e...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #72 Del Skrevet 12. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye trolig. Anonymkode: 15f0e...b0f Nei . Dama er ikke herfra. Hun er fra storby i Norge. Bygda er ganske stor nær 17. 000 innbyggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #73 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 18 minutter siden, Minlillesky skrev: Sett et filmkamera i vinduet, la det stå på fra kvelden til over natten. Gjerne over flere dager. skru av lyset inne, så kamera kan fokusere på utsiden av vinduet. Eventuelt sette på belysning på utsiden av vinduet så det kan filmes bedre. Vis politiet. Ingen kan nekte deg å filme i ditt eget hjem.. Hun hørtes skummel ut. Jeg hadde ikke fått sovet om jeg var deg... Heldigvis sover jeg godt. Og bor i et godt brl. Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 12. mai 2017 #74 Del Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, Aktivdame skrev: Heldigvis sover jeg godt. Og bor i et godt brl. Du sover jo tydeligvis ikke godt siden dette er noe som opptar deg så mye at du må starte flere tråder på KG om det. Spesielt vanskelig å løse er det heller ikke, så jeg er faktisk litt usikker på hvem som er mest gal... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #75 Del Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye trolig. Anonymkode: 15f0e...b0f Ja, for det virker sånn når ts nesten beskriver ei gal dame utenfor bygdas samvirkelag for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #76 Del Skrevet 13. mai 2017 7 timer siden, Leo skrev: Du sover jo tydeligvis ikke godt siden dette er noe som opptar deg så mye at du må starte flere tråder på KG om det. Spesielt vanskelig å løse er det heller ikke, så jeg er faktisk litt usikker på hvem som er mest gal... Alt kan løses når det er flere til å løse en sak til det beste. Takk for din ulogiske kommentar. God helg til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #77 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) 6 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, for det virker sånn når ts nesten beskriver ei gal dame utenfor bygdas samvirkelag for å sette det litt på spissen. For meg har det ingenting å si hva dere tror.🤓🤓 Vi finner alltid løsninger til det beste for oss selv og nabolaget. De er har vi bestandig gjort. Endret 13. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #78 Del Skrevet 13. mai 2017 1 minutt siden, Aktivdame skrev: For meg har det ingenting å si hva dere tror.🤓🤓 Vi finner alltid løsninger til det beste for oss selv og nabolaget. De er har vi bestandig gjort. Skrev ikke du at dette har pågått et år?? Anonymkode: 8da7f...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #79 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skrev ikke du at dette har pågått et år?? Anonymkode: 8da7f...5c6 Man må vite hva man gjør å før man setter igang tilltak. Nå fikk jeg høre i går at ting er på gang. Så jeg er en fornøyd nabo som vet ting nå blir gjort til det beste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #80 Del Skrevet 13. mai 2017 3 minutter siden, Aktivdame skrev: Man må vite hva man gjør å før man setter igang tilltak. Nå fikk jeg høre i går at ting er på gang. Så jeg er en fornøyd nabo som vet ting nå blir gjort til det beste . Så bra.Da kan du slappe av og si deg ferdig med denne saken. Anonymkode: 8da7f...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå