Forundret.. Skrevet 10. mai 2017 #21 Del Skrevet 10. mai 2017 4 minutter siden, Aktivdame skrev: Synd at mannen i mitt liv. Sitter UTENFOR soveromsvinduet mitt om natta.😉 Han tørr ikke komme inn.😅 Å det var ikke jeg som så han var der. Det kom i en kommentar her på tråden😊 Synes tråden og svarene du gir blir litt sånn på jordet.. Det kan nesten virke som om en løsning på problemet ikke er ønsket men at det kun er oppmerksomheten her som er det. Kanskje det bare er jeg som misforstår 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 10. mai 2017 #22 Del Skrevet 10. mai 2017 14 minutter siden, Forundret.. skrev: Synes tråden og svarene du gir blir litt sånn på jordet.. Det kan nesten virke som om en løsning på problemet ikke er ønsket men at det kun er oppmerksomheten her som er det. Kanskje det bare er jeg som misforstår Det er en løsning på hvordan takle det kvinnemennesket som egentlig var det tråden startet med. SÅ kom det med at flere sto utenfor på natta Mannen skremmer ikke meg. Kvinnen derimot er noe utilregnelig. Og jeg har fått noen tips som er verdt å bruke.😊 Tråden er fortsatt reel nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #23 Del Skrevet 12. mai 2017 Er det rart jeg havnet i rampelyset? Blir jo stadig nevnt med en kjendis EK. Lille nydelige meg er ikke vant til så mye oppmerksomhet .😍 Skjønner det nå. Jeg må finne meg i fortsatt oppmerksomhet.🤓😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #24 Del Skrevet 12. mai 2017 På 5/9/2017 den 13.57, Aktivdame skrev: Vi er flere naboer som har opplevd å se er menneske stående utenfor vårt soveroms vindu. Ikke bare 1 gang. Det har gjentatt seg flere ganger. Jeg ble faktisk redd og forbannet 1 gangen jeg så det. Helt til naboen ved siden av bekreftet at hun også opplevde det samme. Tørr ikke ha vindu opp om natten. Vet ikke hva vedkommende finner på. Det er visst etter de andre sier en nabo av oss. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Det er veldig ekkelt at ei voksen dame oppfører seg slik. Ingen vits å ringe politi Før de kommer så er dama borte. Kanskje hun går feil? Er hun gammel? Kan hun ha noe demens eller noe som gjør at hun går ut? Kan det hende at noen står like ved og at hun venter på noen? Kan dette være noen av grunnene? Står hun klint oppi ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #25 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 8 timer siden, Aktivdame skrev: Er det rart jeg havnet i rampelyset? Blir jo stadig nevnt med en kjendis EK. Lille nydelige meg er ikke vant til så mye oppmerksomhet .😍 Skjønner det nå. Jeg må finne meg i fortsatt oppmerksomhet.🤓😎 Det har ingenting med saken å gjøre, og de færreste syntes at kjendiser er så spennende. Sorry. Da kan du heller skrive om deg selv på rampelyset. Nå diskuteres det om en som går utenfor husene til folk. Det var visst mye mer interessant. Endret 12. mai 2017 av fuglekvitter__ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #26 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 17 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Kanskje hun går feil? Er hun gammel? Kan hun ha noe demens eller noe som gjør at hun går ut? Kan det hende at noen står like ved og at hun venter på noen? Kan dette være noen av grunnene? Står hun klint oppi ruta? Hun går definitivt ikke feil. Snakket med den andre naboen som å er plaget i dag. Og da fikk jeg høre at den samme dama hadde vært på døra hennes . Og bedt min nabo om ikke snakke mer med meg. Og da hadde naboen min svart henne, at hun snakket med hvem hun ville. Og hadde klasket igjen døra. Så neida går ikke feil. Ja helt oppi ruta. Jeg har lydtett.gardin. Men har sett et menneske stått tett oppi ruta brillene og håret. Det samme så min nabo i dag. Det ca i 3 tia på natta dette skjer. Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #27 Del Skrevet 12. mai 2017 18 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Det har ingenting med saken å gjøre, og de færreste syntes at kjendiser er så spennende. Sorry. Da kan du heller skrive om deg selv på rampelyset. Nå diskuteres det om en som går utenfor husene til folk. Det var visst mye mer interessant. HEHE. Humor er et tørt tema på KG. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #28 Del Skrevet 12. mai 2017 På Tuesday, May 09, 2017 den 13.57, Aktivdame skrev: Vi er flere naboer som har opplevd å se er menneske stående utenfor vårt soveroms vindu. Ikke bare 1 gang. Det har gjentatt seg flere ganger. Jeg ble faktisk redd og forbannet 1 gangen jeg så det. Helt til naboen ved siden av bekreftet at hun også opplevde det samme. Tørr ikke ha vindu opp om natten. Vet ikke hva vedkommende finner på. Det er visst etter de andre sier en nabo av oss. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Det er veldig ekkelt at ei voksen dame oppfører seg slik. Ingen vits å ringe politi Før de kommer så er dama borte. Hvor mange problemer lager denne naboen utenfor vinduene dine? I går var det sikkel på vinduet i dag er vi kommet ett hakk videre. I går skulle du ta saken opp med styret, nå har du tatt saken opp med naboen. Dette problemet er så høyst spesielt at det ikke er noe normalt menneske som holder på slik på utsiden, og heller ikke normalt å opprette tråd etter tråd på nettet om denne angivelige, unormale naboen. Du får ringe politiet på dagtid slik at de kan vurdere om dette er psykiatri, enten på utsiden eller på innsiden av vinduet. Vi her på forumet kan ikke fjerne folk fra ditt nabolag eller løse problemet for deg. Politiet får vurdere om saken hører inn under dem, eller inn under helse. Anonymkode: b376c...99b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #29 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange problemer lager denne naboen utenfor vinduene dine? I går var det sikkel på vinduet i dag er vi kommet ett hakk videre. I går skulle du ta saken opp med styret, nå har du tatt saken opp med naboen. Dette problemet er så høyst spesielt at det ikke er noe normalt menneske som holder på slik på utsiden, og heller ikke normalt å opprette tråd etter tråd på nettet om denne angivelige, unormale naboen. Du får ringe politiet på dagtid slik at de kan vurdere om dette er psykiatri, enten på utsiden eller på innsiden av vinduet. Vi her på forumet kan ikke fjerne folk fra ditt nabolag eller løse problemet for deg. Politiet får vurdere om saken hører inn under dem, eller inn under helse. Anonymkode: b376c...99b Jeg visste ikke dette før i ettermiddag. Det er et problem for flere en meg . Jeg kan ikke styre andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #30 Del Skrevet 12. mai 2017 Du er då paranoid atta hjælp Anonymkode: e891c...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #31 Del Skrevet 12. mai 2017 La vinduet stå såvidt på gløtt, og sprut på henne med en vannpistol fylt med blekk neste gang hun står og slikker oppetter vinduet, spytter eller hva det nå er hun gjør. Anonymkode: c1fa5...308 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #32 Del Skrevet 12. mai 2017 6 minutter siden, Aktivdame skrev: Jeg visste ikke dette før i ettermiddag. Det er et problem for flere en meg . Jeg kan ikke styre andre mennesker. Har du en følelse av at hun kan skade deg? Er hun rusa på noen måte? Eller er det psykiatri? Hvis jeg hadde opplevd dette mange netter, hadde jeg kontaktet polititet. Må det skje noe kjipt liksom før du reagerer? Å ha sånne ustabile mennesker utenfor vinduet på natta, kan kanskje være farlig , for alt du vet... Anonymkode: 1ad71...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #33 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 33 minutter siden, Aktivdame skrev: Hun går definitivt ikke feil. Snakket med den andre naboen som å er plaget i dag. Og da fikk jeg høre at den samme dama hadde vært på døra hennes . Og bedt min nabo om ikke snakke mer med meg. Og da hadde naboen min svart henne, at hun snakket med hvem hun ville. Og hadde klasket igjen døra. Så neida går ikke feil. Ja helt oppi ruta. Jeg har lydtett.gardin. Men har sett et menneske stått tett oppi ruta brillene og håret. Det samme så min nabo i dag. Det ca i 3 tia på natta dette skjer. Hvor ofte da? Har det vart lenge? Hvordan startet det? Jeg tenkte at det kanskje hadde en naturlig forklaring. At hun ventet på noen eller noe sånt. Ser dere at hun bare går hver gang dere tilkaller politiet? Det hørtes uansett ikke noe gøy ut. Du kan jo be den andre naboen din spørre henne om noe er i veien og evt. hva. Det kan jo du også gjøre. Gå og spør: Hvorfor står du klint oppi ruta mi om nettene? Kan dere ikke ringe noen å få noen til å prate henne til fornuft? Endret 12. mai 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #34 Del Skrevet 12. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du en følelse av at hun kan skade deg? Er hun rusa på noen måte? Eller er det psykiatri? Hvis jeg hadde opplevd dette mange netter, hadde jeg kontaktet polititet. Må det skje noe kjipt liksom før du reagerer? Å ha sånne ustabile mennesker utenfor vinduet på natta, kan kanskje være farlig , for alt du vet... Anonymkode: 1ad71...910 Prøver å ta grepene vi har mulighet til og ta. Fikk høre i dag at det er flere som begynner å ta grep. Så får håpe ting bedrer seg. Det har ikke vært koselig det siste året, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #35 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 7 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Hvor ofte da? Har det vart lenge? Hvordan startet det? Jeg tenkte at det kanskje hadde en naturlig forklaring. At hun ventet på noen eller noe sånt. Ser dere at hun bare går hver gang dere tilkaller politiet? Det hørtes uansett ikke noe gøy ut. Du kan jo be den andre naboen din spørre henne om noe er i veien og evt. hva. Det kan jo du også gjøre. Gå og spør: Hvorfor står du klint oppi ruta mi om nettene? Det er et vanskelig dillema. Det er mere som har skjedd ute i bygda. Så vi har fått noen tilbakemeldinger vi må passe oss for . Uten å si for mye. Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #36 Del Skrevet 12. mai 2017 27 minutter siden, Aktivdame skrev: Jeg visste ikke dette før i ettermiddag. Det er et problem for flere en meg . Jeg kan ikke styre andre mennesker. Men trådene er ikke fra i dag. Er du synsk også?? Anonymkode: 86685...091 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #37 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men trådene er ikke fra i dag. Er du synsk også?? Anonymkode: 86685...091 Vel har vel noe ikke alle har. Nei tråden har pågått noen dager. Dette har pågått i ca 1 år. Ikke nytt for oss. Hender vi står opp om morgenen å ser campingstoler utenfor stuevinduene vår og. Og stolen tilhører ikke meg og min nærmeste nabo. Dem sto heller ikke der når vi tok kveld. Så vi har funnet oss i mye. Vil heller våkne av musikk fra en stor bil på morgenen. En dette. Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #38 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 9 minutter siden, Aktivdame skrev: Det er et vanskelig dillema. Det er mere som har skjedd ute i bygda. Så vi har fått noen tilbakemeldinger vi må passe oss for . Uten å si for mye. Det er på bygda ja. Typisk. Jeg tipper hun tror ingen ser henne siden hun gjør dette om natta, eller at hun vil lage litt dårlig stemning. Det hørtes grusomt ut å ha ei som glaner inn vinduet hver natt. Jeg skjønner at du ikke vil ha vinduet åpent. Du får passe på og ikke glane ut av ditt eget vindu kl 03 da vet du. Kanskje hun er gal eller noe sånn. Det er en mann som har rykte på seg i ei bygd å være ille. Han er motsatt av det du skriver. Han kikker ut av sitt eget stuevindu på nettene. Alle i bygda syns han er skummel og rar, men kjære vene, får ikke folk lov til det? Dette er hans eget vindu og han må få glane så mye han vil ut av det uten at bygdetrolla skal blande seg inn i det også. I tillegg til det er han gammel... Hva med å heller vise litt omsorg? Endret 12. mai 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mai 2017 #39 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Aktivdame skrev: Vel har vel noe ikke alle har. Nei tråden har pågått noen dager. Dette har pågått i ca 1 år. Ikke nytt for oss. Hender vi står opp om morgenen å ser campingstoler utenfor stuevinduene vår og. Og stolen tilhører ikke meg og min nærmeste nabo. Dem sto heller ikke der når vi tok kveld. Så vi har funnet oss i mye. Men jeg syns det er litt rart at dere ikke har kontaktet myndighetene? Kunne dere ikke ha hatt et møte om hvorfor hun gjør disse tingene? Ja, det å ha en ekstra campingstol i hagen må være grusomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 12. mai 2017 #40 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Det er på bygda ja. Typisk. Jeg tipper hun tror ingen ser henne siden hun gjør dette om natta, eller at hun vil lage litt dårlig stemning. Det hørtes grusomt ut å ha ei som glaner inn vinduet hver natt. Jeg skjønner at du ikke vil ha vinduet åpent. Du får passe på og ikke glane ut av ditt eget vindu kl 03 da vet du. Kanskje hun er gal eller noe sånn. Du kan ha mer rett i det du sier. Vi har våre tanker. Og vi passer på hverandre jeg og nærmeste nabo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå