Gå til innhold

Irriterende familiemedlem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, bare blokker han da? Så slipper du kommentarer på fb. Spør han hvorfor, så svarer du at du ikke orker å ha noen som skal kommentere alt du gjør. Så enkelt. 

I sosiale sammenkomster så overse han. Ikke la deg irritere. 

Anonymkode: 7aa83...cf8

Men det er han som hakker på henne. Når hun overser han så må da vel fyren ta tegninga snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du prøvd å si fra på en voksen og skikkelig måte om hvorfor og hvordan det plager deg?

Anonymkode: 49492...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.

Jeg kan blokke han på Facebook, det er bare det at vi bor på samme område og jobber på samme plass, det er IKKE en stefar. 

Pappa liker han ikke, og har satt foten ned. Familiemedlemmet mitt og pappa kommer ikke godt overens for begge er ganske intelligente, men har forskjellige meninger.

Dette familiemedlemmet kan være superhyggelig også. Før har han gitt meg penger til ting jeg trenger og sånt, men jeg er en person som ombestemmer meg fort, og det liker han tydeligvis ikke. Det er bare kleint å komme med eksempler på dette, men det kan være at jeg sa som 13 åring at eg ikke ville ha Instagram, så fikk jeg det likevel. Ikke det, men noe liknende. etter at jeg har gjort ting som jeg sa jeg aldri ville gjøre, har forholdet vårt gått nedover. Nå skal han hakke, kommentere, le av mine feil og alt som gjør meg lei. 

Men gang var jeg på besøk, og vi begynte å diskutere ett eller annet. Det var da han kalte meg trangsynt og at jeg burde roe meg ned(Jeg var helt rolig, og brydde meg ikke så mye om diskusjonen, men gav han svar, veldig feil av meg, men vanskelig å unngå der og da). Når jeg kom hjem bare gråt jeg for jeg var sint, såret og utrolig sliten. Har ikke vært på besøk siden det.

Anonymkode: eec8e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg kan blokke han på Facebook, det er bare det at vi bor på samme område og jobber på samme plass, det er IKKE en stefar. 

Pappa liker han ikke, og har satt foten ned. Familiemedlemmet mitt og pappa kommer ikke godt overens for begge er ganske intelligente, men har forskjellige meninger.

Dette familiemedlemmet kan være superhyggelig også. Før har han gitt meg penger til ting jeg trenger og sånt, men jeg er en person som ombestemmer meg fort, og det liker han tydeligvis ikke. Det er bare kleint å komme med eksempler på dette, men det kan være at jeg sa som 13 åring at eg ikke ville ha Instagram, så fikk jeg det likevel. Ikke det, men noe liknende. etter at jeg har gjort ting som jeg sa jeg aldri ville gjøre, har forholdet vårt gått nedover. Nå skal han hakke, kommentere, le av mine feil og alt som gjør meg lei. 

Men gang var jeg på besøk, og vi begynte å diskutere ett eller annet. Det var da han kalte meg trangsynt og at jeg burde roe meg ned(Jeg var helt rolig, og brydde meg ikke så mye om diskusjonen, men gav han svar, veldig feil av meg, men vanskelig å unngå der og da). Når jeg kom hjem bare gråt jeg for jeg var sint, såret og utrolig sliten. Har ikke vært på besøk siden det.

Anonymkode: eec8e...900

Kanskje han mener det godt? 

Å bli kalt trangsynt er vel ikke verdens undergang? Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men har blitt behandlet sånn selv. Blitt fortalt hvor transynt jeg er men det er bare som med deg at jeg er helt uenig. Og jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om jeg ble kalt det, men folk er forskjellige. Vis til et politisk parti du stemmer og spør hva han stemmer så kan du fortelle hvor forskjellige du syns dere er.

Han stemmer f.eks arbeiderpartiet hvorav du stemmmer FrP f.eks - det forklarer sikkert gnissningene i mellom dere.   

Familiemedlemmet ditt virker rett og slett drit barnslig. Litt sånn ædda bædda-mentalitet. Det kan du jo si til han.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett sånn familiemedlem. Jeg satte foten ned og ga faen i ham. Sa for eksempel at jeg ikke gadd å komme på besøk på grunn av ham (Han bodde sammen med andre familimedlemmer) Det viste seg senere å ingen kunne fordra han og brukte konflikten mellom meg og han som en undskyldning for å ekskludere ham. De andre var fo feige til å si sin mening...

Bare sett ned foten. Du trenger ikke å spille med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kittlingur skrev:

Har ett sånn familiemedlem. Jeg satte foten ned og ga faen i ham. Sa for eksempel at jeg ikke gadd å komme på besøk på grunn av ham (Han bodde sammen med andre familimedlemmer) Det viste seg senere å ingen kunne fordra han og brukte konflikten mellom meg og han som en undskyldning for å ekskludere ham. De andre var fo feige til å si sin mening...

Bare sett ned foten. Du trenger ikke å spille med.

Kanskje dem er/var som han ingen kunne fordra? De fant vel en de endelig kunne diskutere med på deres nivå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Kanskje dem er/var som han ingen kunne fordra? De fant vel en de endelig kunne diskutere med på deres nivå. :) 

Kan ikke utelukke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...