AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Del Skrevet 8. mai 2017 Hei! Lurer på en ting. Er veldig interessert i et hus her i bygden, og vet at det kommer for salg i begynnelsen av mai i år (eier/selger sa det). Så her for et par uker siden tilfeldigvis at megler var der og tok bilder og sånt. Tok bilder utenfor, av fasade osv. derfor jeg så det Men jeg lurer på hvor lenge det er pleier å være mellom meglerbesøk og at huset blir lagt ut? Er så spent på prisen, er inne å sjekker hver dag om det er komt ut Anonymkode: 7d30f...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Det kommer helt an på selger. Om selger ønsker at det skal ut med en gang, tar det bare noen dager. Hvertfall her i Oslo. Det er vel kanskje en helt annen tempo i bygda?😊 Anonymkode: 537e3...c13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på selger. Om selger ønsker at det skal ut med en gang, tar det bare noen dager. Hvertfall her i Oslo. Det er vel kanskje en helt annen tempo i bygda?😊 Anonymkode: 537e3...c13 Glemte å nevne at megler har kanskje bedt selger om å vente til det har blitt litt grønnere/frodigere i Hagen, sånn at huset får vist seg best mulig. Anonymkode: 537e3...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 8. mai 2017 #4 Del Skrevet 8. mai 2017 1-2 uker er vel ikke usansynelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Del Skrevet 8. mai 2017 Takk for svar jeg blir meget imponert hvis megler klarer å få den hagen fin da skal han få en premie men uansett, det kommer vel når som helst nå da får bare smøre meg med tilmodighet! Anonymkode: 7d30f...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Del Skrevet 8. mai 2017 Tolmodighet* Anonymkode: 7d30f...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Del Skrevet 9. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tolmodighet* Anonymkode: 7d30f...078 Faktisk er det tålmodighet Ventetiden blir lang i sånne tilfeller Anonymkode: 5a1ee...cad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Del Skrevet 9. mai 2017 Oi det kan variere mye. Da jeg solgte tok det vel tre dager eller så. Anonymkode: 99901...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Del Skrevet 9. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk er det tålmodighet Ventetiden blir lang i sånne tilfeller Anonymkode: 5a1ee...cad Er det? Jeg syns det så så feil ut Takk for rettelsen! Fryktelig Hvertfall når jeg har så veldig lyst på den, men alt avhenger av pris - og prisen er umulig og spå.. Kan være alt fra 1,5 til 3 millioner - og mitt budsjett er 2,2.. Boligprisene her er så rare! 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi det kan variere mye. Da jeg solgte tok det vel tre dager eller så. Anonymkode: 99901...6ae Okei, takk for svar Kanskje selger som holder igjen da, siden det tar så lang tid. Anonymkode: 7d30f...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 9. mai 2017 #10 Del Skrevet 9. mai 2017 Lykke til, kommer gjerne ut på fredag eller lørdagsformiddag, iallefall her i området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Del Skrevet 9. mai 2017 Vi hadde fotograf og megler på besøk nesten et halvt år før vi solgte. Etter dette snakket vi bare med megler på telefon. Så du kan risikere å måtte vente lenge. Anonymkode: 92ca7...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #12 Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant. Anonymkode: dc96d...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 9. mai 2017 #13 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant. Anonymkode: dc96d...525 Feil. Endret 9. mai 2017 av Torelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #14 Del Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, Torelli skrev: Feil. ? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt? Anonymkode: dc96d...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #15 Del Skrevet 9. mai 2017 6 timer siden, Torelli skrev: Lykke til, kommer gjerne ut på fredag eller lørdagsformiddag, iallefall her i området Ja, jeg håper den kommer snart 😀 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant. Anonymkode: dc96d...525 Selger har arvet boligen, og har egen bolig fra før. Er derfor den skal selges! Så slipper heldigvis å vente på det 😁 Anonymkode: 7d30f...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #16 Del Skrevet 9. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt? Anonymkode: dc96d...525 Mest sannsynlig var det en som svarte feil og nå har rettet det. Anonymkode: 74b72...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 9. mai 2017 #17 Del Skrevet 9. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt? Anonymkode: dc96d...525 Hah, nei! Skrev noe som jeg etterpå slettet pga det var feil. Tenkte ikke hvordan det så ut for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå