Gå til innhold

Hvor lenge etter besøk av megler kommer en bolig for salg? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Lurer på en ting. Er veldig interessert i et hus her i bygden, og vet at det kommer for salg i begynnelsen av mai i år (eier/selger sa det). 

Så her for et par uker siden tilfeldigvis at megler var der og tok bilder og sånt. Tok bilder utenfor, av fasade osv. derfor jeg så det :P 

Men jeg lurer på hvor lenge det er pleier å være mellom meglerbesøk og at huset blir lagt ut? Er så spent på prisen, er inne å sjekker hver dag om det er komt ut :P 

Anonymkode: 7d30f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på selger. Om selger ønsker at det skal ut med en gang, tar det bare noen dager. Hvertfall her i Oslo. 

Det er vel kanskje en helt annen tempo i bygda?😊

Anonymkode: 537e3...c13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på selger. Om selger ønsker at det skal ut med en gang, tar det bare noen dager. Hvertfall her i Oslo. 

Det er vel kanskje en helt annen tempo i bygda?😊

Anonymkode: 537e3...c13

Glemte å nevne at megler har kanskje bedt selger om å vente til det har blitt litt grønnere/frodigere i Hagen, sånn at huset får vist seg best mulig. 

Anonymkode: 537e3...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) jeg blir meget imponert hvis megler klarer å få den hagen fin :laugh: da skal han få en premie :laugh:

men uansett, det kommer vel når som helst nå da :) får bare smøre meg med tilmodighet! 

Anonymkode: 7d30f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolmodighet*

Anonymkode: 7d30f...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tolmodighet*

Anonymkode: 7d30f...078

Faktisk er det tålmodighet ;) 

Ventetiden blir lang i sånne tilfeller :sukk: 

Anonymkode: 5a1ee...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det kan variere mye. Da jeg solgte tok det vel tre dager eller så. 

Anonymkode: 99901...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk er det tålmodighet ;) 

Ventetiden blir lang i sånne tilfeller :sukk: 

Anonymkode: 5a1ee...cad

Er det? Jeg syns det så så feil ut :fnise: Takk for rettelsen! 
Fryktelig :alice: Hvertfall når jeg har så veldig lyst på den, men alt avhenger av pris - og prisen er umulig og spå.. Kan være alt fra 1,5 til 3 millioner - og mitt budsjett er 2,2.. Boligprisene her er så rare!

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi det kan variere mye. Da jeg solgte tok det vel tre dager eller så. 

Anonymkode: 99901...6ae

Okei, takk for svar :) Kanskje selger som holder igjen da, siden det tar så lang tid. 

Anonymkode: 7d30f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, kommer gjerne ut på fredag eller lørdagsformiddag, iallefall her i området ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fotograf og megler på besøk nesten et halvt år før vi solgte. Etter dette snakket vi bare med megler på telefon. Så du kan risikere å måtte vente lenge. 

Anonymkode: 92ca7...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant.

Anonymkode: dc96d...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant.

Anonymkode: dc96d...525

Feil. 

Endret av Torelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Torelli skrev:

Feil. 

? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt?

Anonymkode: dc96d...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Torelli skrev:

Lykke til, kommer gjerne ut på fredag eller lørdagsformiddag, iallefall her i området ;)

Ja, jeg håper den kommer snart 😀

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant.

Anonymkode: dc96d...525

Selger har arvet boligen, og har egen bolig fra før. Er derfor den skal selges! Så slipper heldigvis å vente på det 😁 

Anonymkode: 7d30f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt?

Anonymkode: dc96d...525

Mest sannsynlig var det en som svarte feil og nå har rettet det.

Anonymkode: 74b72...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt?

Anonymkode: dc96d...525

Hah, nei! Skrev noe som jeg etterpå slettet pga det var feil. Tenkte ikke hvordan det så ut for deg..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...