Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 har det litt på samme måte med personen som har skrevet ett innlegg før meg her... kjæresten min maser om sex hele tiden. eller han spørr ikke eller noe, men han driver og klår hele tiden. dette blir jeg sliten av, å hvis jeg sier nie, blir han sur og like etter gjør han det samme igjen. i begynnelsen av forholdet vårt gjorde vi det 3-4 ganger om dagen. etter 3 års forhold sier det seg selv at det ikke blir så ofte. men han vil iallefall ha en gang om dagen. jeg blir så sliten av dette, for det er jo ikke alltid jeg orker det. vi er ganske unge, i begynnelsen av 20-årene... jeg håper virkelig at han kan vokse av seg dette, for jeg elsker han virkelig. og han er verdens herligste på alle andre måter. noen som har noe erfaringer eller meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Ikke annet enn at jeg skulle ønske det var meg Neida, klart det blir slitsomt om man ikke er "der" selv. Jeg syns han bør respektere deg nok til å ikke mase på deg hele tiden, han må forstå at alle ikke har de samme behovene.. Jeg har sluttet å mase på min mann da jeg forstod at han syns virkelig det var plagsomt, og nå tar han initiativ selv. Kanskje du kan prøve å forklare han det? At om han maser hele tiden så får jo ikke du anledning til å bli kåt, men heller irritert fordi han maser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #3 Del Skrevet 27. desember 2004 skal prøve å snakke med han jeg. er veldig redd for at han skal bli sur men. men skal prøve å forklare meg slik at han forstår... det som er, er at han tror jeg er kåt hele tiden siden det ble mye i begynnelsen av forholdet. men det blir jeg jo da ikke... =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. desember 2004 #4 Del Skrevet 27. desember 2004 Kommunikasjon er veldig viktig. Snakk sammen, for dette kan komme til å bli et virkelig problem fremover. Han har samme sexdrive som før, mens det er du som har forandret deg. Greit, han skal respektere at du ikke har så lyst som før, men han vil føle at du ikke har like lyst på HAM som det du hadde før. Det er dette dere må jobbe med. Han må føle at det ikke er ham det er noe galt med. Dersom du tar opp dette på en fin og saklig måte, vil det nok ikke være noe problem. Om han gjentatte ganger blir avvist, vil dette tære på ham, og han vil fremdeles være like kåt på deg, så han blir nødt til å legge bånd på seg... noe som er enklere sagt enn gjort. Dere er helt i begynnelsen på problemene, så om dere tar opp dette rett, vil nok ikke problemet utvikle seg, men går det over tid kan det bli katastrofe for forholdet. Jeg hadde det akkurat som din mann. Etter en herlig begynnelse, forsvant lysten hennes, og hun kunne ikke forklare hvorfor. Det bare var slik. Det var vondt å bli avvist. Det var vondt at hver gang man ville snakke om problemene, så ble det sett på som mas. Det var vondt å føle at man var så mye mer tent på partner enn det hun var i meg. Jeg forsøkte alt, rett og slett alt. Men resultatet ble det samme: "Jeg orker ikke i kveld"... Hun ble sinnsykt bra på dårlige unnskyldninger. Etterhvert ble jeg lei av å bli avvist. Jeg mistet lysten på henne. Hvorfor skal man ha lyst på en som ikke har lyst på seg? Så nå har vi sluttet å ha sex, rett og slett. Vi lever rett og slett som venner. Det kan være tøft, for om jeg ikke har et tilfredsstillende sexliv blir jeg grinete, giddalaus, slapp og i dårlig form. Så det blir mye lek alene. Jeg vil bare du skal se dette fra en annen side også. Det er ikke enkelt å bli avvist heller.... Ønsker dere begge lykke til og håper dere finner en løsning som gavner begge. Kanskje om du tar noen minutter med hånda bare for å glede ham? Kanskje han er fornøyd med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #5 Del Skrevet 28. desember 2004 Kanskje om du tar noen minutter med hånda bare for å glede ham? Kanskje han er fornøyd med det? Hvorfor skal menn legge ansvaret for sin seksualitet på damene? Om vi ikke vil, så vil vi ikke, heller ikke med hånden. Mas om sex eller utidig klåing er sexdreper i seg selv. Vi får jo aldri tatt initiativet på denne måten. Nei, menn må slutte å være så desperate. Ordne opp i det selv om dama ikke vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2004 #6 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette har ikke noe med kjønn å gjøre. Hadde det vært motsatt, hadde jeg selvsagt ment at jeg burde trå til for henne om hun hadde så mye mer lyst enn meg. Jeg bare skjønner ikke helt tankegangen her, jeg.... "Jeg skal ikke ha noe, så da får ikke du noe heller"..... Det blir bare for dumt i mine øyne. Får aldri tatt initiativ? Nei, når jeg har sluttet å ta initiativ, og lagt ballen i hennes hender, har også sexen opphørt. Ta initiativ.... morsom du.... Det er ikke rart det er mye utroskap når man ikke skal ofre litt for å glede andre.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #7 Del Skrevet 28. desember 2004 Han du beskriver høres utrolig slitsom ut. Han må da være veldig usympatisk og lite innsiktsfull? Har han ikke evner til å kommunisere med ord denne mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame Skrevet 28. desember 2004 #8 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er feil å skylde på mannfolka her. Som Kevin presiserer. Jeg har mye mer lyst enn mannen min. Folk er forskjellig. Jeg har og slutta å mase. Enten må jeg leve med det, eller finne meg en ny mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå