AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg har skriftlig at feriepengene for 2016 skulle utbetales innen gitt dato i 2016 (på høstparten) Jeg fikk dem ikke da, men gadd ikke lage noe sak av det da, fordi jeg like gjerne kunne få dem over nyttår og slippe skattetrekk på dem. Nå har jeg bedt om dem, først i april og så nå i mai. Ingen respons. Kan jeg ilegge dem sanksjoner siden de er så kraftig forsinket i hht den underskrevne kontrakten? Anonymkode: 68b57...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Har du sluttet i stillingen siden du skulle ha feriepengene utbetalt høsten 2016? Anonymkode: 6bbb5...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 Kontakt fagforeningen din. Der får du hjelp, om du er medlem. Anonymkode: a1fc0...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mai 2017 #4 Del Skrevet 8. mai 2017 http://www.arbeidstilsynet.no/fakta.html?tid=78210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Del Skrevet 8. mai 2017 Du får ikke feriepenger når du vil, om du ikke har sluttoppgjør da. Anonymkode: 22965...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Del Skrevet 8. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sluttet i stillingen siden du skulle ha feriepengene utbetalt høsten 2016? Anonymkode: 6bbb5...325 Jepp. Og det var fagforeningsmat kan man trygt si. Erstatningen kom noen uker for sent, og feriepengene skulle i følge avtalen utbetales samtidig. Anonymkode: 68b57...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå