Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2017 #21 Del Skrevet 17. mai 2017 Jaha...så den var så god altså? *notere flittig på innkjøpslista si for ukene som kommer* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiliv Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jaha...så den var så god altså? *notere flittig på innkjøpslista si for ukene som kommer* Den var veldig god ja. Likevel var den ikke like god som de andre isene jeg har spist i det siste. Dream-is slår Dugg-is. Eller, ikke alltid. Bringebærsorbeten til Dugg er utrolig god! Den er så god at jeg dør. Namnam! Endret 17. mai 2017 av Eiliv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2017 #23 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg pleier å tenke at sorbet ikke er helt 100% smak som jeg er ute etter, men jeg skal sannelig forsøke igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiliv Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 17. mai 2017 Nå har jeg blitt C-kjendis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2017 #25 Del Skrevet 17. mai 2017 Åhh...gratulerer. Kan jeg få autografen, herr kjendis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiliv Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #26 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) 16 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...gratulerer. Kan jeg få autografen, herr kjendis? Ja, vær så god. (dårlig skrevet i Paint) Endret 18. mai 2017 av Eiliv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiliv Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 31. mai 2017 I dag har jeg smakt på Døla-is med blåbærpai og jeg må bare si at den er ekstraordinær. Takk @Hoppetaujenta, for å ha introdusert meg for denne fantastiske isen. Den er en av mine favorittiser nå. Jeg anbefaler alle å smake på Døla-is med blåbærpai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2017 #28 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) NÅ ble jeg glad! Både for å ha introdusert deg for verdens nydeligste iskrem OG din sjeldne signatur. Den skal opp på veggen i glass og ramme. Hurra! Endret 31. mai 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå