Gjest Gla-Randi Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Heisann. Jeg har lenge vurdert å kjøpe en slik avansert dildo med flere funksjoner. Roterende? vibrerende?, med to staver og jeg vet ikke hva. Er det noen som har noen å anbefalle. Er det noe stor fordel at den er vanntett? Randi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Samurai Trenger ikke være vanntett..... HVis ikke du skal bruke den i dusjen da..hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 Flower power. Dobbelt vibrator. yammy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Samurai :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. desember 2004 #5 Del Skrevet 28. desember 2004 Nå har ikke jeg hatt nytte av min vib på lenge lenge, da, men jeg var iallfall veldig fornøyd med Wabbit Rabbit før jeg traff kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå