Tusenfryd Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg synes jeg det går trått å få ut kaffen av espressomaskinen. Så tenker jeg kanskje det er kalkrester fra vannet eller noe? Til vanlige kaffetraktere er det jo sånne rensefiltere eller noe, finnes det tilsvarende til espressomaskin? Noen som vet eller har andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Vi har pleid å bruke vanlig kaffetrakter-rens i espressomaskinen. Bare fyll oppi tanken og kjør gjennom mange ganger, og så må du la det gå gjennom godt med rent vann etterpå. De delene som kan tas fra hverandre kan du rense i samme oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 De selger rensemiddel til espressomaskinen der de selger maskinene. MAn skal ikke bruke rensefilter til vanlige kaffetraktere.. Det finnes enten i pulver eller i brikker. Jeg kjøpte rensefilter til vår maskin på Jernia ved Youngstorget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Supert - tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå