Gå til innhold

"Å kvinne gutten"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å bli behandlet sånn av og til, men hun liker det ikke spesielt. Den ekstreme nærkontakten med kvinnekjønnet, med lukt, fukt, og smak, er veldig tennende. Første gangen vi prøvde, så tok det en stund før hun turte å legge hele sine 90kg nedpå, men etter en stund begynte hun å gnikke fram og tilbake på tunge, nese og hake. Når det gikk for henne, så rant det squirt rett ned i munnen på meg..

Ja! Du har skjønt det! Handler rett og slett om å ta for seg og ikke holde igjen, osv. Jeg synes hvertfall det er pirrende. :) Gjerne litt lugging og å trykke hodet oppi også. Det skal ikke være tvil om hvem som "skjenker" hvem.

Anonymkode: defb6...300

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Å tie betyr ikke nei heller. 

Jeg har gitt mitt samtykke til Kjære en gang, den gang han satte på meg collar. Jeg gjentar ikke det samtykket hver gang vi er sammen.
Men om jeg trekker det tilbake, vil jeg selvfølgelig si fra. Men frem til dette skjer, har jeg samtykket til det vi gjør. 

Nei. Les om "Yes means Yes" lovgivningen.

Anonymkode: 440dc...510

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder ikke. Samtykke skal være entusiastisk, explicit, verbalt, og kontinuerlig pågående gjennom enhver seksuell handling. Og man kan ombestemme seg på ethvert tidspunkt, og tie er ikke samtykke.

Eeh, det er jo bare å si "STOPP!" da så slutter det. Problem? I think not. :)

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Illustrasjon vedlagt.

Snakket litt med noen venninner i helgen, og de brukte dette uttrykket. Det gikk vel egentlig litt ut på kvinnedominans i senga. De forklarte det med at gutter / menn trengte å "kvinnes", altså at underlivet gnikkes frem og tilbake i ansiktet deres for at de skal få deres tiltrengte dose kvinne, men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass."

Flere som har hørt dette uttrykket? Er kanskje litt nytt. Litt morsomt da. :) Ideen er da at de innimellom må "settes litt på plass." Jeg synes det var litt morsomt jeg da. Det er jo en del menn og gutter som er opptatt av at de skal være dominante og er opptatt av sin manndom og mye stolthet og slikt. Greit med en motvekt. Dere må kvinnes! :fnise: Så vi lo og ble enige om at slike gutter og menn hadde gått lenge uten "å kvinnes." Jo mer macho de var, jo lengre hadde de gått uten å kvinnes.:fnise: Morsomt uttykk! Litt sånn som når de eldre "nakket" barna i gamle dager.

6_1.jpg

Lurer på om du kanskje hørte feil, at de sa queening, ikke kvinning. Queening er et annet ord for facesitting. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, kattepusen skrev:

Det er ikke en lovgivning *ler* Det er en kampanje, gjort av Norske Kvinners Sanitetsforening! 

https://www.sanitetskvinnene.no/sanitetskvinnene/Ja+betyr+ja.b7C_wBjUWq.ips

Ehh jo det er det. På så og si alle universiteter i USA, og en haug andre skoler, og også på vei inn i normal lovgivning i USA.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehh jo det er det. På så og si alle universiteter i USA, og en haug andre skoler, og også på vei inn i normal lovgivning i USA.

Så bra vi ikke bor i usa da, men Norge. 
Hvor man har fri vilje, og kan samtykke til ting på forhånd. 
jeg tror jeg hadde blitt møkk lei om Kjære skulle spurt om samtykke hver gang vi skulle gjøre noe. Hadde vist tydelig at han ikke stolte å meg, og da hadde vi ikke vært sammen lenge, tillit er utrolig viktig i et Dom/sub forhold. 
Som er det vi prater om i denne tråden, med en dominant handling som dette. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, kattepusen skrev:

Så bra vi ikke bor i usa da, men Norge. 

Vi ligger bare noen år etter. Se bare på prostitusjons lovgivningen.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi ligger bare noen år etter. Se bare på prostitusjons lovgivningen.

På akkurat dette, tror jeg vi ligger foran. Da vi har tro på at folk i forhold har tillit til hverandre. 
jeg skjønner ja betyr ja på ons osv.. men i forhold? hahah.. 

Skrevet

Ting kan signaliseres på andre måter enn ved hjelp av ord.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Cuckold skrev:

Lurer på om du kanskje hørte feil, at de sa queening, ikke kvinning. Queening er et annet ord for facesitting.

Hmm, kanskje! Det var litt støy på festen der vi snakket. Men det er jo en fin oversettelse eller "fornorsking" da i så fall! :fnise:

Skrevet

Når jeg leste HI så så jeg på det med humor og ble litt satt ut av alle som reagerte og syntes det var kvalmt og voldtekt. Jeg så for meg et scenario der jeg krevde å kvinne han litt for å sette han på plass. Men dette hadde jo vært humoristisk seksuell lek, ikke noe tvang eller maktbruk.

Merkelig hvordan folk oppfatter ting forskjellig.

• Liker 2
Skrevet

Enig med Ulla jeg, dette er jo bare en lek og ikke noe å ta av for.

Det kan hende at noen menn trenger å bli kvinnet litt i ny og ne så de ikke blir alt for macho og dominerende. Evt. kunne jo dama ta han bak med en liten stræpper også...... :laugh:. I ny og ne........

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Cuckold skrev:

Vet ikke hvorfor, men jeg lo alt for mye av dette innlegget :hoho: 

Anonymkode: f0eb3...89f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...