Gå til innhold

"Å kvinne gutten"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Illustrasjon vedlagt.

Snakket litt med noen venninner i helgen, og de brukte dette uttrykket. Det gikk vel egentlig litt ut på kvinnedominans i senga. De forklarte det med at gutter / menn trengte å "kvinnes", altså at underlivet gnikkes frem og tilbake i ansiktet deres for at de skal få deres tiltrengte dose kvinne, men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass."

Flere som har hørt dette uttrykket? Er kanskje litt nytt. Litt morsomt da. :) Ideen er da at de innimellom må "settes litt på plass." Jeg synes det var litt morsomt jeg da. Det er jo en del menn og gutter som er opptatt av at de skal være dominante og er opptatt av sin manndom og mye stolthet og slikt. Greit med en motvekt. Dere må kvinnes! :fnise: Så vi lo og ble enige om at slike gutter og menn hadde gått lenge uten "å kvinnes." Jo mer macho de var, jo lengre hadde de gått uten å kvinnes.:fnise: Morsomt uttykk! Litt sånn som når de eldre "nakket" barna i gamle dager.

 

6_1.jpg

Anonymkode: defb6...300

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Facesitting kaller jeg det. :P 

Ofte gjort av Dominante kvinner, noen ganger gjort av Dominante menn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo Voldtekt!

Anonymkode: 440dc...510

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først må jeg si at jeg elsker den stillingen. Men dersom noen tror at dette er en kontrollerende faktor for andre steder enn soverommet, tar de nok skammelig feil. Det er jo mange som er dominerende i hverdagslivet som gjerne inntar en underdanig rolle på soverommet. Og motsatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo Voldtekt!

Anonymkode: 440dc...510

Hvordan er det voldtekt når man samtykker til det? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde først dette var et kalle navn på mindre mandige menn, jeg. "Hei, kvinne-gutten!" :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De forklarte det med at gutter / menn trengte å "kvinnes", altså at underlivet gnikkes frem og tilbake i ansiktet deres for at de skal få deres tiltrengte dose kvinne, men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass."

Det er kanskje ikke ment på samme måte, men jeg får assosiasjoner til mannlige tullinger som snakker om at kvinner "trenger kuk" og må tas hardt for å finne sin plass som kvinne.

Kvalmt. Bare kvalmt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattepusen skrev:

Hvordan er det voldtekt når man samtykker til det? 

Hvilket samtykke?

Fra TS:

"men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass.""

Anonymkode: 440dc...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er en fantastisk stilling, men selvsagt ikke om det er tvang involvert. Som flere andre her fikk jeg også skikkelig ekle assosiasjoner av beskrivelsen i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Aldri hørt om fenomenet. Tenker mer og mer at jeg og mine venner er utdatert når jeg leser her inne! Stillingen syns jeg heller ikke noe om, og tvang utgår alltid.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Det er kanskje ikke ment på samme måte, men jeg får assosiasjoner til mannlige tullinger som snakker om at kvinner "trenger kuk" og må tas hardt for å finne sin plass som kvinne.

Kvalmt. Bare kvalmt.

Ja, skikkelig tacky ordlegging, som igjen tar magien ut av noe tennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket samtykke?

Fra TS:

"men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass.""

Anonymkode: 440dc...510

Eeh, var fortsatt ment innenfor kontrollerte rammer da. :) Men kanskje litt sånn "ned med deg og kjenn på meg." You see?

Anonymkode: defb6...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det helt kan sammenlignes med å si at "hun trenger kuk". Det er jo gjerne de kvinnfolka du tror ikke får noe.

En mann som er sammen med en såpass seksuell kvinne, at hun føler for å sette seg på fjeset hans ubedt, han får nok så det holder de andre dagene også.

Jeg ønsker å bli behandlet sånn av og til, men hun liker det ikke spesielt. Den ekstreme nærkontakten med kvinnekjønnet, med lukt, fukt, og smak, er veldig tennende. Første gangen vi prøvde, så tok det en stund før hun turte å legge hele sine 90kg nedpå, men etter en stund begynte hun å gnikke fram og tilbake på tunge, nese og hake. Når det gikk for henne, så rant det squirt rett ned i munnen på meg..

Hun syntes det var heftig der og da, men som sagt så er hun ikke så hypp på gjentagelser.

Anonymkode: 1118f...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gangen vi prøvde, så tok det en stund før hun turte å legge hele sine 90kg nedpå, men etter en stund begynte hun å gnikke fram og tilbake på tunge, nese og hake. Når det gikk for henne, så rant det squirt rett ned i munnen på meg..

Anonymkode: 1118f...4e4

Dette er antakelig første gangen dette er sagt på et seksualforum, men:

Det der er IKKE normalt.

Anonymkode: 440dc...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket samtykke?

Fra TS:

"men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass.""

Anonymkode: 440dc...510

Så klart gjør man ikke noe uten at det er greit, men unnskyld meg, om mannen min ikke hadde klart å komme løs om jeg satt på ansiktet hans... Da hadde han nok aldri blitt mannen min... Jeg mener....en mann skal ha nok styrke til å kunne handles med meg... :P 

Anonymkode: f0eb3...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er antakelig første gangen dette er sagt på et seksualforum, men:

Det der er IKKE normalt.

Anonymkode: 440dc...510

Ok. Synes ikke det er mer unormalt enn en 69, bare at hun setter seg litt mer opp. Og tro meg; det er relativt ofte at noen skal kommentere på om andres aktiviteter er normale eller ikke.

Anonymkode: 1118f...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket samtykke?

Fra TS:

"men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass.""

Anonymkode: 440dc...510

Samtykket han seff har gitt på forhånd, dette er ikke noe som skjer under tvang. det er en del av noens BDSM/Dominans. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er antakelig første gangen dette er sagt på et seksualforum, men:

Det der er IKKE normalt.

Anonymkode: 440dc...510

Det er dessverre ikke første gang, og jo det er ganske normalt, i et kvinnelig Dom, mannlig sub forhold. Ikke alle som gjør det, men relativt mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

...De forklarte det med at gutter / menn trengte å "kvinnes", altså at underlivet gnikkes frem og tilbake i ansiktet deres for at de skal få deres tiltrengte dose kvinne, men ikke bare fordi de hadde lyst, men fordi det var "nødvendig" med jevne mellomrom. Hvis guttene / mennene går for lenge uten å kvinnes må de legges i senga eller på sofaen og "gnikkes" igjen for å "finne sin plass."

Anonymkode: defb6...300

Helt ukjent uttrykk og det høres mer ut som beskrivelsen av en mannlig fantasi enn noe som det faktisk snakkes om blant jenter.  Skal naturligvis ikke avfeie dette som tull for det finnes mange forskjellige miljøer, men jeg er temmelig sikker på at det er litt fantasiprat. ;)

Anonymkode: 7d1ce...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, kattepusen skrev:

Samtykket han seff har gitt på forhånd

Det gjelder ikke. Samtykke skal være entusiastisk, explicit, verbalt, og kontinuerlig pågående gjennom enhver seksuell handling. Og man kan ombestemme seg på ethvert tidspunkt, og tie er ikke samtykke.

Anonymkode: 440dc...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjelder ikke. Samtykke skal være entusiastisk, explicit, verbalt, og kontinuerlig pågående gjennom enhver seksuell handling. Og man kan ombestemme seg på ethvert tidspunkt, og tie er ikke samtykke.

Anonymkode: 440dc...510

Å tie betyr ikke nei heller. 

Jeg har gitt mitt samtykke til Kjære en gang, den gang han satte på meg collar. Jeg gjentar ikke det samtykket hver gang vi er sammen.
Men om jeg trekker det tilbake, vil jeg selvfølgelig si fra. Men frem til dette skjer, har jeg samtykket til det vi gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...