Gå til innhold

Band t-shirts-tips


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Var en tråd for en måed siden der folk etterlyse band-shirts (tror lilleulv var veldig interessert;). Vel, har kartlagt mulighetene. Noen av butikken som ble nevnt i den forrige tråden var uoverskitlige og krevde i 20 dollar bare i port, så jeg prøvde å finne noen alterativer.

Følgende butikker var det beste jeg fant.

www.cinderblock.com Har et begrenset utvalg, men billig frakt, og jeg fikk varen etter et par uker. Mange av bandene er mindre kjente, spesielt interesserte kan finne endel godtbiter her.

Vinneren var defitivt www.blueacatstore.com.

Britisk side med stoooort utvalg og ok priser. Og i motsetning til mange andre slike butikker finner du både jentemoddeller og andre vanilge t-shirts, men i små nok str til at de passer oss rockejenter.

På toppen av herligheten sender de portofritt til hele verden! men husk at hvis du vil ha flere skjorter må du bestille dem hver for seg for å unngå toll.

Har shoppet 4 t-skjorter bare i kveld;)

God shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Var en tråd for en måed siden der folk etterlyse band-shirts (tror lilleulv var veldig interessert;). Vel, har kartlagt mulighetene. Noen av butikken som ble nevnt i den forrige tråden var uoverskitlige og krevde i 20 dollar bare i port, så jeg prøvde å finne noen alterativer.

Følgende butikker var det beste jeg fant.

www.cinderblock.com  Har et begrenset utvalg, men billig frakt, og jeg fikk varen etter et par  uker. Mange av bandene er mindre kjente, spesielt interesserte kan finne endel godtbiter her.

Vinneren var defitivt  www.blueacatstore.com.  

Britisk side med stoooort utvalg og ok priser. Og i motsetning til mange andre slike butikker finner du både jentemoddeller og andre vanilge t-shirts, men i små nok str til at de passer oss rockejenter.

På toppen av herligheten sender de portofritt til hele verden! men husk at hvis du vil ha flere skjorter må du bestille  dem hver for seg for å unngå toll.

Har shoppet 4 t-skjorter bare i kveld;)

God shopping!

awright!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...